جاباما
۲۱۱۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهرام رادان تهیه کننده"شاه ماهی" شد

بهرام رادان که قرار است در بهار امسال آلبومش را وارد بازار موسیقی کند، تهیه کننده آلبوم هومن جاوید به نام «شاه ماهی» شده و قرار است این آلبوم با تهیه کنندگی این هنرمند سینما روانه بازار شود.

بهرام رادان تهیه کننده"شاه ماهی" شد

تماشا: بهرام رادان که قرار است در بهار امسال آلبومش را وارد بازار موسیقی کند، تهیه کننده آلبوم هومن جاوید به نام «شاه ماهی» شده و قرار است این آلبوم با تهیه کنندگی این هنرمند سینما روانه بازار شود.

جاوید درباره این انتخاب اظهارات جالبی دارد:«بی شک دوستی من و «بهرام رادان»، روی قضیه تهیه کننده شدنش برای آلبوم «شاه ماهی» بی تاثیر نبوده است چون به موازات تهیه این آلبوم، من و بهرام مشغول تهیه آلبوم «روی دیگر» بهرام بودیم و من به صورت مشاور و معلم آواز در آن آلبوم کنار او قرار داشتم و در تمرین های خانگی، استودیویی، نظارت ضبط صدا و بقیه کارهای آلبومش با یکدیگر مشورت می کردیم.

بهرام رادان تهیه کننده"شاه ماهی" شد

بهرام رادان از همان ابتدای تصمیم من برای تهیه آلبوم موسیقی، در جریان کارها قرار داشت و تک تک ملودی ها و شعرهایی که برای آلبومم ساخته می شد را با گیتار برای او می نواختم و او هم نظرش را درباره آنها می گفت. در واقع زمزمه های ابراز علاقه بهرام به تهیه کنندگی آلبوم من، از همان ابتدا وجود داشت.

باتوجه به فعالیت های سینمایی بهرام که ماشاءالله بسیار زیاد است، دیگر فرصتی پیش نیامد باهم راجع به این موضوع حرف بزنیم، من هم تصمیم گرفتم دیگر او را در جریان کارهای آلبومم قرار ندهم تا تمرکزش بیشتر روی مراحل نهایی آلبوم خودش باشد.

حداکثر در ماه یکی، دو جلسه یکدیگر را می دیدیم و کارهای آلبومش را گوش می دادیم و اما بعد از اینکه بهرام آلبوم نهایی من را گوش داد، ابراز علاقه کرد و تصمیم گرفت تهیه کننده کار شود و این همکاری اتفاق افتاد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج