۲۱۲۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تکذیب خبر بازداشت فرمانده سابق ناجا

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: یک مسئله در مورد بنیاد تعاون ناجا بود که پرونده‌ای تشکیل شد، این پرونده متهمینی دارد و ۶ یا ۷ نفر در بازداشت هستند اما احمدی مقدم یا پسر وی بازداشت نشده‌اند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص پرونده برج‌های دو قلوی کیش، گفت: برخی از سایت‌ها خبری زده بودند مبنی بر اینکه در این پرونده اختلاس صورت گرفته اما اینگونه نبود.

وی افزود: این پرونده دو شاکی خصوصی داشته و در سال ۹۰ شکایتی علیه مُرسل جلالی صورت گرفت که به پرونده رسیدگی و در سال ۹۲ حکم قطعی شد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در زندان است و دوره محکومیتش را طی می‌کند، افزود: این فرد بیش از ۳۵ میلیارد تومان به نفع شاکی محکوم شده است.

یکی از خبرنگاران در خصوص پرونده‌ ناجا که در سال ۹۰ تشکیل شده بود از اژه‌ای سوال کرد که وی گفت: چندی پیش مطلبی مطرح شد مبنی بر اینکه فرزند احمدی مقدم بازداشت شده که من این خبر را تکذیب کردم و الان هم می‌گویم که او بازداشت نشده است.

وی ادامه داد: یک مسئله دیگر در مورد بنیاد تعاون ناجا بود که پرونده‌ای تشکیل شد، این پرونده متهمینی دارد و ۶ یا ۷ نفر در بازداشت هستند اما احمدی مقدم یا پسر وی بازداشت نشده‌اند.

معاون اول دستگاه قضایی با اشاره به اینکه احمدی مقدم نسبت به موضوعاتی که در بنیاد تعاون ناجا گذشته بود گزارشی داده و خواستار رسیدگی شده است، گفت: نمی‌توان گفت چند نفر به عنوان مطلع احضار و یا چند نفر دیگر بازداشت می‌شوند اما در کل پرونده‌ای در خصوص تعاونی ناجا تشکیل شده که در حال رسیدگی است و موضوع آن مفاسد مالی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      معني اين تكذيبيه ها !!!؟ رو ديگه بخوبي همه ميدونن و احتياجي به تفسير و توجيه و تكذيب ! نيست !!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج