۲۱۳۲۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقوع گرد و خاک در ۱۰ استان کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.

احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی طی سه روز آینده در سواحل شرقی دریای خزر، دامنه‌های شرقی البرز، شمال شرق کشور و نیز سواحل دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از مناطقی از استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، قزوین، سمنان و اصفهان نیز به طور لحظه‌ای وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد شدید از سمت کشور عراق خاطرنشان کرد: به همین دلیل طی سه روز آینده در استان‌های ایلام و خوزستان وضعیتی غبارآلود و برخی از ساعات همراه با باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. همچنین در سه روز آینده شاهد وزش شدید باد، طوفان و گرد و خاک در نواحی شمال شرقی، شرق و جنوب شرق کشورمان بویژه در منطقه زابل خواهیم بود.

به گفته وظیفه در پی طوفان حاره‌ای آشوبا طی دو روز گذشته بیشتر مناطق دریای عمان مواج بوده و در نیمه شرقی آن نیز وضعیت طوفانی پیش‌بینی شده است که از شدت آن از روز یکشنبه کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه نیمه غربی خلیج فارس و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز سواحل دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

وی درخصوص وضعیت هوای پایتخت در روز شنبه ۲۳ خردادماه نیز گفت: آسمان تهران در این روز صاف و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده که در پاره‌ای از نقاط شاهد بروز پدیده گرد و خاک و در بعضی از ساعات نیز شاهد وزش باد شدید خواهیم بود. همچنین بیشینه و کمینه دمای تهران نیز ۳۷ و ۲۳ سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

وظیفه درخصوص گرم‌ترین استان‌های کشور نیز گفت: سه استان خوزستان، قم و یزد به ترتیب با بیشینه دمای ۴۶، ۴۲ و ۴۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور در روز شنبه خواهند بود و استان‌های اردبیل، زنجان و کردستان نیز با کمینه‌ دمای ۷، ۸ و ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین استان‌های کشور در این روز خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج