۲۱۳۵۴۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زنان وارد ورزشگاه نشوند چه اتفاقی می‌افتد؟

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وحدت در جامعه، اصلی مهم و کلیدی به شمار می‌رود، گفت: نباید برخی دولتی‌ها به گونه‌ای سخن بگویند که در تضاد با برنامه‌های ناجا باشد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امنیت در جامعه حرف نخست را می‌زند بیان کرد: در قرآن کریم نیز به اهمیت مسئله امنیت در جامعه توجه شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در سایه امنیت صورت می‌گیرد بیان کرد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه مسئولیت حفظ امنیت در جامعه را بر عهده‌ دارد وظیفه‌ای خطیر بر دوش داشته و کاری اساسی و مهم را دنبال می‌کند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کارنامه خوبی داشته و با موفقیت و قدرت باید نسبت به اجرای برنامه‌های خود اهتمام داشته باشد بیان کرد: حفظ امنیت فیزیکی و اخلاقی از جمله وظایف نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به دیدار اخیر شهردار و اعضای شورای شهر بیان کرد: در آن دیدار گفتم که شهرداری باید علاوه بر عمران و آبادانی در همه مسائل شهر اثرگذاری داشته و ایفای نقش کند و نیروی انتظامی نیز همین‌گونه است.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه باید نیروهای انتظامی در برخوردهای خود ادبیات شایسته‌ای را مد نظر قرار دهند بیان کرد: باید برنامه‌های ناجا با برخورد خوب و مناسب و البته با قاطعیت اجرا شود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره‌های بصیرت در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره‌ها باید با جدیت دنبال شده و البته این دوره‌ها نیز نباید تشریفاتی بوده و باید مسائل مهم در آن مورد توجه قرار گیرد.

وی به حکم مقام معظم رهبری در خصوص انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی اظهار کرد: در این حکم همه مسائلی که باید انجام شود مد نظر قرار گرفته است و باید برای اجرای آن برنامه داشته باشید و البته تشکیل کارگروه نیز در این خصوص بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وحدت در جامعه اصلی مهم و کلیدی به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: نباید برخی از دولتی‌ها به گونه‌ای سخن بگویند که در تضاد با برنامه‌های ناجا باشد.

وی با اشاره به مطرح شدن مسئله ورود زنان به ورزشگاه‌ها اظهار کرد: اگر زنان وارد ورزشگاه نشوند چه اتفاقی می‌افتد؟

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید از بیان مسائل غیرضروری در جامعه پرهیز شود خاطرنشان کرد: باید این مسئله را قبول کرد که نیروی انتظامی هم وظیفه حفظ امنیت ظاهری و هم حفظ امنیت اخلاقی را بر عهده‌ دارد؛ وظیفه نیروی انتظامی که فقط به جلوگیری از سرعت غیرمجاز و توقف روی خط عابر پیاده محدود نمی‌شود، نیروی انتظامی وظایف بسیار مهمی دارد.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که غربی‌ها همانند کودکان هر روز دنبال بهانه‌های جدید هستند نباید در داخل اختلاف به وجود آوریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی اقدام نیروی انتظامی در جامعه را ذخیره‌ای برای آخرت دانست و گفت: کار شما عبادت است و ما نیز دعا می‌کنیم که بتوانید در کار خود به توفیقات بیشتری دست یابید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناهید

      راه ندادن بانوان ب ورزشگاه جدای از همه چیز توهینه ب زن...مقام ی زن فقط تو چادر و حجاب خلاصه میشه!؟

    • پاک نیت

      یعنی انقدر مردای ما بی جنبه هستن، که به خاطر اونا، زن ها از کوچکترین حق خودشون محروم بشن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج