۲۱۳۶۲۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مدیرعامل Google، برترین CEO در آمریکا شد

بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی منابع انسانی glassdoor آمریکا، لری پیج، بنیانگذاز و مدیرعامل شرکت گوگل، عنوان برترین مدیر اجرایی کل یا CEO را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل Google، برترین CEO در آمریکا شد



برترین ها: خالق گوگل، برترین مدیرعامل آمریکا شد. این عنوانی است که موسسه تحقیقاتی گلاس دور، که از فعال ترین مراکز بررسی میزان محبوبیت و اثربخشی سازمانی مدیران عامل و کارفرمایان در آمریکا است، به موسس غول اینترنتی دنیا داده است. لری پیج Larry Page که از وی به عنوان یکی از اعضای باشگاه میلیاردرهای جوان با ۳۰ میلیارد دلار سرمایه نام برده می شود، موفق به دریافت این عنوان با رای ۹۷ درصد کاربران شرکت کننده در نظر سنجی گلاس دور شد.

مدیرعامل Google، برترین CEO در آمریکا شد

به گزارس سرویس دیجیتال برترین ها، خالق گوگل پس از پشت سر گذاشتن مارک پارکر و مایک زوکربرگMark Zuckerberg، مدیران عامل نایک و فیسبوک، موفق به کسب عنوان محبوب ترین مدیرعامل در میان شرکت های آمریکای حاضر در این رتبه بندی شده است. سال گذشته، جف وینرJeff Weiner,، مدیر ارشد LinkedIn عنوان برترین مدیرعامل آمریکا را به خود اختصاص داد. اواخر دسامبر سال گذشته میلادی بود که شرکت آقای لری پیج بر اساس یک نظر سنجی گسترده انجام شده توسط گلاس دور، عنوان محبوب ترین مکان کار در آمریکا را از دید شهروندان دنیای مجازی به خود اختصاص داد. شرکت های فناوری در سیلیکون ولی آمریکاSilicon Valley به خاطر دستمزدهای بالا و فضای کاری خلاقانه و کارمند پسند، همواره با استقبال متقاضیان شغل در آمریکا و حتی خارج از این کشور، مواجه هستند. در جدیدترین رتبه بندی انجام شده، ۸ مدیرعامل حاضر در این منطقه فناوری معتبر جهان، در فهرست ۲۵ مدیرعامل برتر آمریکا قرار گرفته اند که نشان دهنده اثربخشی فعالیت سازمانی مدیران حاضر در این منطقه اقتصادی دیجیتالی ایالات متحده می باشد.

مدیرعامل Google، برترین CEO در آمریکا شد
( فهرست ۴ مدیرعامل برتر آمریکا از گوگل تا فیس بوک)

رابرت روهان، مدیرعامل و از موسسان موسسه گلاس دور، معتقد است که دریافت اعتماد و تایید از طرف منابع انسانی، سخت ترین کار ممکن برای یک مدیرعامل شرکت می باشد. یکی از شرکت کنندگان در این نظر سنجی که منتهی به انتخاب مدیرعامل گوگل به عنوان برترین مدیرعامل آمریکا شده است می گوید : لری پیج، بهترین و باهوش ترین افراد را در شرکت گوگل استخدام می کند و آن ها بر روی اهداف جاه طلبانه کار می کنند. در این شرکت شما به عنوان کارمند، بر روی موضوعاتی که در دنیای دیجیتال مهم است، کار می کنید و چشم انداز بلندی لری، برای موفقیت های گوگل در آینده دارد. علاوه بر این، یکی از شرکت کنندگانی که به مدیرعامل فیس بوک رای داده بود معتقد است: مایک، یک اسطوره در زمان خودش است و جلسه پرسش و پاسخ جمعه هایش Friday Q&A'را نمی تواند با کارکنانش رها کند و همواره می شنود و سوالات غیر قابل انتظار سخت را پاسخ می دهد.

متدولوژی شرکت در نظر سنجی های سالانه و آنلاین موسسه گلاس دور، بر اساس دریافت فیدبک های محرمانه داوطلبانه از کاربران و بعضا کارکنان شرکت ها، و همچنین دریافت اطلاعات به صورت کاملا مخفیانه صورت می پذیرد که در مجموع، فاکتورهای اعطای جایزه موسوم به "جایزه انتخاب کارکنان" یا Glassdoor's Employees' Choice Awards را تشکیل می دهد. این تحقیق، نظرات کارکنان را بر روی بهترین دلایل برای کار یا عدم فعالیت در شرکت ها، بررسی کرده و بعضا کارکنان را تشویق می کنند که پیشنهاداتی برای مدیران ارشد شرکت ها ارائه کنند. یکی از مهم ترین سوالاتی که از شرکت کنندگان در نظر سنجی های این موسسه انجام می شود، درباره تایید یا عدم تایید راهی است که مدیرعامل شرکت در هدایت موثر سازمان متبوعش انجام می دهد. این سوال، Do you approve of the way your CEO is leading the company?) همواره از علاقمندان به شرکت در نظر سنجی گلاس دور، پرسیده می شود. نظر سنجی های سالانه این موسسه تنها بر روی شرکت هایی انجام می شود که حداقل 1000 کارمند داشته باشند.

متدولوژی جالب این موسسه در glassdoor.app.box.com/ قرار دارد. فهرست 20 مدیرعامل برتر آمریکا در زیر ارائه شده است.

مدیرعامل Google، برترین CEO در آمریکا شد
(فهرست بیست OEC برتر آمریکا از دید موسسه گلاس دور در سال ۲۰۱۵ میلادی)

اضافه می شود، بر اساس آماری که موسسه AeA منتشر کرده، پس از نیویورک و واشنگتن، سیلیکون ولی سومین فن شهر (مرکز های تک) ایالات متحده با داشتن 225 هزار فرصت شغلی محسوب می شود.
اگر کل منطقه Bay Area را (که سیلیکون ولی در حقیقت بخشی از آن است) در نظر بگیریم، این رقم به ۳۸۷ هزار شغل می رسد. سیلیکون ولی بالاترین نرخ تمرکز شاغلان صنایع high-tech را در جهان دارد: ۲۸۵.۹ نفر از هر هزار نفر کارمند شرکت های خصوصی. همچنین در دره سیلیکون به طور متوسط بالاترین حقوق به کارمندان آی تی پرداخت می شود؛ رقمی معادل ۱۴۴۸۰۰ دلار سالانه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج