۲۱۳۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

نمایشگاه اتومبیل نیویورک که از ۶ تا ۱۵ آوریل ( ۱۸ تا ۲۷ فروردین ماه) در جریان است محصولات نوین، ایمن‌تر و خلاقانه‌ شرکتهای صنعت اتومبیل سازی را برای جلب بیشتر مخاطب به معرض نمایش گذاشته است.

خبرگزاری مهر: نمایشگاه اتومبیل نیویورک که از ۶ تا ۱۵ آوریل ( ۱۸ تا ۲۷ فروردین ماه) در جریان است محصولات نوین، ایمن‌تر و خلاقانه‌ شرکتهای صنعت اتومبیل سازی را برای جلب بیشتر مخاطب به معرض نمایش گذاشته است.

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک، اتومبیل سازان محصولات جدید خود و نوآوریهای آنها را در مقایسه با گذشته در سطح وسیعتری ارائه کرده اند.

در نمایشگاه امسال بیش از ۳۰ مدل به نمایش گذاشته شده است. اتومبیلهایی با سایز متوسط، مدلها مجلل، اس یو وی ها ، ونها و وسائل نقلیه الکترونیک برخی از این محصولات را تشکیل داده اند.

نمایشگاه نیویورک که دربرخی سالها عمدتا روی مدلهای مجلل متمرکز می شود آخرین رویداد مهم در این عرصه پیش از نمایشگاه اتومبیل پاریس است که در ماه سپتامبر برگزار می شود. این نمایشگاه پیش از این مدلهای مجللی چون لینکولن MKZ، مرسدس کلاس GL، لکسوز ES و بی ام وی ایکس ۱ را رونمایی کرده است اما قسمت عمده تمرکز آن روی مصرف عادی بازار اتومبیل است.

مایک جکسون مدیر اجرایی اتونیشن اظهار داشت که درحال حاضر روند به روز شدن محصولات شرکتهای سازنده خودرو به ۲۵ درصد رسیده درحالی که این میزان پیشتر ۱۵ درصد بود و همواره طراحی های نو خریداران دلگرم و فروش را افزایش می داد.

فروش اتومبیل در ماه مارس به ۱۳ درصد رسید که این امر با درنظر گیری قیمتهای زیاد بنزین قابل توجه است، درحال حاضر مصرف کنندگان ترجیح می دهند که خودروهای فرسوده خود را با خودروهایی تعویض کنند که مصرف انرژی کمتری دارند.

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

رونمایی از یک ماشین پرنده با نام ترنزیشن از شرکت ترافیوجیا با قیمت ۲۷۹ هزار دلار که دارای مجوز پرواز است.

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

شرکت هوندا موتور برای افزایش فروش خود در نوع آکورا اقدام به عرضه اتومبیل جدیدی با عنوان ناو فرماندهی کرده که از دو موتور الکترونیک و یک موتور بنزینی V-۶ برای تولید قدرت یک اتومبیل مجلل V-۸ و اقتصاد در انرژی یک اتومبیل کوچک بهره می برد.

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

شرکت تویوتا موتور نیز آوالون ۲۰۱۳ را رونمایی کرد که فروش مدل قدیمی تر آن در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال ۲۰۱۰ افزایش ۶.۱ درصدی داشته است. قرار است در این نمایشگاه آوالون با فورد و شورلت رقابت کند، چرا که کارکرد آن بهبود یافته، فضای داخلی جادارتر شده و تکنولوژی آن نیز جدید شده است.

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

کادیلاک ایکس تی اس با قیمت ۴۴۹۹۵ دلاری ارائه کننده یک برنامه اجرایی برای آی پد است که تصویر مرکزی این وسیله نقلیه را در صفحه آی پد همراه با اطلاعات و ویدئوها بازسازی می کند. این برنامه قرار است از ماه می در اختیار کاربران قرار گیرد.

تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

اینفینیتی ال ای کانسپت از سوی شرکت نیسان موتور به ظاهر ۸۵ درصد خودروهای آینده تشبیه شده و قرار است از سال ۲۰۱۴ وارد بازار فروش شود، اما از سوی دیگر گفته شده است که نیسان هنوز درباره محل ساخت آن و اینکه این اتومبیل در ژاپن ساخته شود یا خیر تصمیمی اتخاذ نکرده است.


تصاویری از خودروهایی با فناوری جدید

مرسدس بنز کلاس جی ال کی ابتدا در سال ۲۰۰۸ ارائه شد اما مدل ۲۰۱۳ آن به روز شده مدل اس یو وی کوچک است و با موتوری جدید ارائه شده و از آخرین فناوری اتاقک مرسدس بنز برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سایان

      خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج