۲۱۴۲۵
۲۴ نظر
۵۱۷۲
۲۴ نظر
۵۱۷۲
پ

lost (لاست) ایرانی

پوریا پورسرخ: از "مسیر انحرافی" می ترسیدم

روزهای اول از حضور در این سریال خیلی می‌ترسیدم، چون ژانرش ژانر طنز در قالبی نو است، البته نقش من طنز نیست.

خبرگزاری فارس: پوریا پورسرخ که این شب‌ها با سریال «مسیر انحرافی» در قاب تلویزیون دیده می‌شود، گفت: به دلیل ژانر نویی که این سریال دارد، ابتدا از حضور در آن می‌ترسیدم و واهمه داشتم.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

«پوریا پورسرخ» گفت: حدود ۲ سال پیش بود که در مجموعه تلویزیونی «رستگاران» ایفای نقش کردم اما بعد از آن متاسفانه فرصتی جور نشد تا بتوانم در تلویزیون حضور پیدا کنم، چون صادقانه بگویم من تلویزیون را دوست دارم و به‌نظرم در حال حاضر تلویزیون در جذب مخاطب از سینما بهتر عمل می‌کند.

* «سقوط آزاد» یک مینی‌سریال بود

وی ادامه داد: مدتی گذشت و من سریال «سقوط آزاد» را داشتم که البته یک مینی‌سریال بود و از کارهایی به شمار می‌رود که جدیدا در دنیا ساخته می‌شود. بعد از جرح و تعدیل‌هایی که صورت گرفت و سریال پخش شد، خیلی آن چیزی که منتظرش بودم نشد. فکر می‌کردم کار بهتری از آب درآید.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

وی با بیان اینکه اولین کار جدی که در تلویزیون داشتم، سریال «وفا» بود، اظهار داشت: روزهای اول از حضور در سریال "مسیر انحرافی" خیلی می‌ترسیدم، چون ژانرش ژانر طنز در قالبی نو است، البته نقش من طنز نیست. ولی پس از صحبت‌هایی که با کارگردان داشتم، متوجه شدم که اشل خوبی دارد و در آن حضور پیدا کردم.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

* جلوه‌‌های ویژه کامپیوتری «مسیر انحرافی» فوق‌العاده است

پورسرخ تصریح کرد: به لحاظ ویژوال افکت و جلوه‌های ویژه کامپیوتری نیز «مسیر انحرافی» کار فوق‌العاده‌ای است و می‌شود پای آن ایستاد. این کار تجربه بسیار خوبی بود و من یکی از بی‌حاشیه‌ترین کارهایم را در این سریال داشتم.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

وی در پاسخ به این سوال که شما اشاره کردید که سریال طنز است ولی نقش شما طنز نیست، چطور در این گروه طنز جای گرفته‌اید؟ عنوان داشت: قصه «مسیر انحرافی» کاملا به روز و نو است و از ژانر علمی-تخیلی بهره می‌برد، کاری است که تا به حال شبیه آن را نداشته‌ایم.
من معتقدم که مخاطبان این سریال دو دسته هستند، یا از این کار خیلی خوش‌شان می‌آید و یا خیلی بدشان می‌آید. فکر می‌کنم که بیشتر مردم خوش‌شان بیاید چون چشم‌شان به دیدن چنین سریال‌هایی عادت نداشته است.

* «مسیر انحرافی» به لاست ربطی ندارد

پورسرخ راجع به اینکه از «مسیر انحرافی» به عنوان لاست ایرانی یاد می‌شود، تصریح کرد: «مسیر انحرافی» اصلا به لاست ربطی ندارد. من اتفاقا از این مقایسه‌ای که می‌کنند خیلی دلگیرم. یک سریالی بوده، یک بار یک هواپیمایی سقوط کرده، شده لاست و گرفته است. تنها وجه مشترک این دو سریال همین سقوط هواپیماست و هیچ شباهتی به آن ندارد.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

وی در پاسخ به اینکه «مسیر انحرافی» نسخه طنز این سریال هم محسوب نمی‌شود؟ توضیح داد: اگر بخواهیم این طور حساب کنیم، همه فیلم‌ها شبیه هم هستند، حداقل هم می‌شویم ۳۰ مدل فیلم! نه، معتقدم که هیچ ربطی به لاست ندارد.

وی با عنوان اینکه شک ندارم که بیننده تا به حال چنین سریالی ندیده و قصه این کار تا به حال مشابه‌اش روایت نشده است، گفت: ساخت این سریال بسیار سخت بود.

مسیر بسیار طولانی و دور بود و در لوکیشن حدود ۴ الی ۵ ماه واقعا نتوانستیم غذای گرم بخوریم. فوق‌العاده سرد بود و وسط یک جنگل بودیم. اما گروه ما به قدری خوب بود که توانستیم سختی‌ها را تحمل کنیم.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: من خوشبختانه تا به حال در سریالی نبوده‌ام که کم بیننده باشد. اگر هم پربیننده ترین نبوده، این افتخار را داشته‌ام که جزو پر بیننده‌ها باشد. از صمیم قلب می‌خوام که همین اتفاق برای مسیر انحرافی هم بیافتد.

وی همچنین راجع به اینکه جلوه‌های ویژه معمولا در کارهای ایرانی خوب از آب در نمی‌آید، شما چطور پای تروکاژ این سریال می‌ایستید؟ عنوان داشت: برای اینکه جلوه‌های ویژه این سریال خیلی خوب است و اصلا مشابه آن را نداشته‌ایم. به جرات می‌توانم بگویم که در سینما هم کمتر شاهد چنین چیزی بوده‌ایم.

پوریا پورسرخ: از  "مسیر انحرافی"  می ترسیدم

* کاملا سینمایی جلو رفتیم

وی ادامه داد: ما با دکوپاژ سینمایی جلو رفتیم. دستمان هم باز بود و یک تهیه‌کننده هم داشتیم که دست و بالش نمی‌لرزید که بخواهد خرج کند. برای همین کاملا سینمایی جلو رفتیم. تنها چیزی که من را می ترساند این است که جشم تماشاچی به دیدن چنین کاری عادت نکرده است.

وی در پایان گفت: تعارف نداریم، کارهایی که روتین پخش می‌شود، مخصوصا اگر برای عید باشد، یک دوربین این طرف کاشته می‌شود و یک دوربین آن طرف و بی‌زحمت کار ساخته می‌شود. اما مسیر انحرافی این گونه نیست و با سختی‌های بسیاری ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      سریال فوق العاده ست از هر نظر که فکرشو بکنین، و شباهت زیادی به سریال جذاب "lost" داره.
      ممنون و متشکرم از عوامل.
      جلوه های ویژه ش فوق العاده س، میتونم بگم اولین سریالی هست که تو ایران به این خوبی از جلوه های ویژه قوی استفاده شده، معلومه هزینه ش فضایی بوده، چون اونطور که من اطلاع دارم هر 3ٍ ثانیه جلوه های ویژه چهارصد هزار تومانه.

      پاسخ ها

      • پویا

        منم کاملا با شما موافق هستم!!!!
        سریال بسیار عالی هست

      • خودم

        ممنون از موافقتتون.

    • حسن71

      خیلی بازیگر خوبیه

    • آرش

      این سریال کاملا شبیه لاست هست
      و از اونجا که ما ایرانیا هیچ خلاقیتی تو فیلنامه هامون نداریم همون بهتر از سریالهای موفق کپی کنیم

      پاسخ ها

      • مژی

        تو تا حالا لاست رو دیدی ؟
        کجای فیلمنامه شبیه لاست بود ؟

    • خودم

      این آقای پورسرخ یا لاست رو ندیده یا کلا اهل دروغه، چون اکثر دیالوگها و حتی بعضی از سکانس ها تقلید از لاسته، خب اصلا مگه چی میشه بگیم شبیه لاسته، اتفاقا کلی هم افتخار کنیم که تونستین شبیه لاست کنین اما به شکل طنز.
      من که خیلی میپسندم.

    • محسن

      میگه هیچیش شبیه لاست نیست جز سقوط پس اون دریچه چی اون خونه که شبیه کلبه جیکوب تو لاست بود چی یه کپی برداری مضحکانه است که طنزش کردن تا شبیه اون نشون داده نشه

    • مهدی

      به نظره من پوریا نباید کاره طنز بکنه نقشهای جدی بیشتر بهش میاد

      پاسخ ها

      • من

        ولی به نظر من هر نقشی بهش میاد. مخصوصا ظنز فقط یه مشکلی داره اینه که نمی تونه لاتی حرف بزنه با این حال همش اصرار داره که این طوری دیالوگ بگه

      • خودم

        نه اتفاقا به نظر من خیلی خوب خودشو نشون داده، فکر میکنم تجربه بهش خیلی کمک کرده و مطمئنم بهتر از این هم میشه.
        در هر صورت من که خیلی راضیم و تشکر میکنم.

    • sh

      hamin agai ke darid maskharash mikonid labod chzi midone ke mige chera darid zaje mizanid hala age mahnaz afshar ino migoft pesaraye nadideye irani mogafan na baba mahnaz rast mige chera agayon miterekid lost ya har chize dg mohem ine khodesh mahe va aliiiiiiiiiiiiiiii bazi mikone

    • سميرا

      ايه كه به صورت كاملا تابلو از لاست هست.من طنز خاصي هم در اين سريال نميبينم.فقط لوس بازيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که بلد نیستی انگلیسی رو چرا به زبان لاتین فارسی مینویسی من نمیدونم مشکل بعضیا که اینکارو میکنن چیه فارسی نوشتن بلد نیستن یا...

    • hiva

      منم با همه ی شما موافق نیستم...!لول
      آره یه کم شبیه لاسته... نسبت به بقیه ی فیلمای ایرانی بهتره دیگه! باز جای امیدواری هست که میتونین کلا از تکراری بودن موضوع و کسل کنندگی دربیاین !!!!!!

    • من

      سریال خیلی قشنگیه و جلوه های ویژه اون فوق العاده است.کلا با دیگر فیلم های ایرانی متفاوته. ولی خوب وقتی از روی لاست کپی کردید چرا انکار می کنید؟

    • lili

      ببینید بچه ها این نوع داستان ها همگی از یک نوع ژانر تبعیت میکنند و نباید بگیم که هر سریالی که با این تم ساخته شده پس حتما تقلیدی از سریال لاست هست.اگر اینطوری باشه که خود سریال لاست هم تقلیدی از داستان رابینسون کروزئه هست.این نوع تفکر کاملا اشتباهه چون هر کدوم موضوعات درون داستانی خودش رو داره.

    • حسین

      فقط دو قسمت اول ارزش دیدن داشت. از اون به بعد فقط مسخره بازی و لودگی مشخص بوده، تقلیدی از لاست و جزیره اسرار آمیزه اما به طرز مفتضحی.

    • Arezoo

      ye film kamelan takhayoli va maskhare ba bazigaraye khob

    • سامان

      من بازیگری شو دوست دارم

    • نسیم

      این سریال واقعا عالی بود و حداقل سریال طنز فوق العاده ای بود از همه عوامل تشکر میکنم و بهشون خسته نباشید میگم

    • مجتبي موسوي

      فيلم خوبي بود ولي پوريا نبايد در چنين فيلم هاي بازي کنه در حد پوريا نيست

    • نیلوفر و مهلا

      ما دو تا خیلی تی÷ و قیافتو دوست داریم .

    • مریم

      پوریاجون خیلی دوست دارم کارت عالین عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج