اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۵۵۵۶
۵۰ نظر
۵۰۰۸
۵۰ نظر
۵۰۰۸
پ

کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژاد

سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

خبرگزاری فارس: سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال ۶۵ شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمیسوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای همچین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت ۲ رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار ۵۰ درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین! به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی که ۳۰۰ هزار شهید دارد را شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا ۱۱ روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که ۸ سال ۸ سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت ۳۰ شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت ۲۳ با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر هاشمي بزرگ، ايشون هميشه انديشمند بودن

      پاسخ ها

      • رضا

        من نمی دانم چرا در اینگونه موارد نظرات کامنت گذاران اختلاف زیادی با نظرات مردم دارد !!!!! مثلا برخی سایتها می خواهند آقای هاشمی را منجی مردم معرفی کنند و نظرات بینندگان نیز دقیقا چیزی را که آنها می خواهند تایید می کند ولی نظر واقعی مردم این نیست چون اگه این بود آقای هاشمی رای می آورد. واقعا متعجبم

      • بدون نام

        مداح که چند سال پیش بتونه اسلحه حمل کنه و امسال هم مداح بالا نطق خارج از سطح اجتماعیش کنه چند سال دیگه باید منتظر کاندیدای رییس جمهوری مداح بود

    • بدون نام

      خدایا
      هاشمی را برای ما نگه دار

    • سید

      درودبرشرف ایت الله هاشمی رفسنجانی

    • سجاد

      سعید حدادیان تو این مملکت چیکاره است که در مورد همه چی اظهار نظر میکنه
      یادش رفته خودشون رو برای احمدی نژاد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق گفته!

    • احسان

      انتشار دهنده محترم فقط نظرات موافق بانظر خودتون رامنتشرمیکنید؟

    • مردم

      خدایا افرادی مثل آیت ا... هاشمی رفسنجانی را که انسانی منصف و دلسوز هستند برای این کشور همیشه نگهدار و این تندروهای جوگیر را از ما بگیر...

    • حامي

      اين اقا كه مداح اهل بيت است واقعا ازش بعيده اينطوري به بزرگترش بي احترامي كنه. خدايي اقاي هاشمي خيلي به اين نظام خدمت كرده، من ديگه مداحي اين اقا رو گوش نميدم. ما تورا دوست داشتيم چرا خودت رو قاطي سياست ميكني در صورتيكهكارت اين نيست

      پاسخ ها

      • محمدم

        حامی جان دین را از سیاست جدا نکن

    • سوما

      وقتی خرس تخم بگذارد و مرغ بچه بزاید باید منتظر بود که دنداپزشک چشم عمل کند و چشم پزشک هم ارتوپد شود و مداح سیاستمدار ... چه روزگار غریبی ست !!

    • اسماعیل رزم آساروزنامه نگارومشاورمدیرمسئول مجله گزارش

      حدادیان درباره احمدی نژاد حرفی زدکه عین حقیقت بود

    • آسمان بارانی

      هر چند من خود حدادیان رو اصلا قبول ندارم اما شماهایی که میگویید رفسنجان اندیشمند بوده یا درود میفرستید هیچ میدونستید تمام بدبختی های ما از دوران سازندگی شروع شد از همین اندیشمند چرا که:
      اگر به کشاورزی اهمیت میداد الان چند اتفاق مهم افتاده بود و بهتره بگم دچار مشکلات الان نبودیم:
      اهمیت به کشاورزی تولیدات تمام محصولات ما را از هر جهت بالا می برد_صادرات ما زیاد میشد_نیاز به واردات نداشتیم_از همه مهمتر جوانان ما از کار بیکار نمیشدند و به شهرها حجوم نمیاوردند_روستاها رونق میگرفت.توجه کردید تهران و امثال شهرهای بزرگ با هجوم شهرستانی ها یا روستایی ها مواجه نمیشد دقت کنید به همین شهرهای حاشیه تهران که چقدر شلوغ شده و همه برای کار به تهران هجوم میآورند نه این دور اندیشی نیست یک اندیشمند فقط و فقط کافی بود به یک امر مهم توجه میکرد(حتی مسیولین دیگر یا رییس جمهور فعلی)آنهم رونق کشاورزی اون هم از نوع مکانیزه اش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما حال افراد را نگاه می کنیم نه گذشته را فعلا آقای هاشمی حرف حق مردم را می زند .

      • رضا از قزوین

        یعنی شما فقط با کشاورزی میخواستید توسعه یافته باشید. تو رو خدا کمی چشماتونو باز کنید . بابا در دوران جنگ و در بدترین دورانش هاشمی بود که تونست کلی دستگاه وارد کنه و کلی کارخونه راه اندازی. بعد از ایشون کجا ما توسعه اقتصادی داشتیم. شاید به نظر شما ده سال گذشته!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سيف

      امسال سال همدلي و همديني ملت و دولت است بر عليه بدخواهان ؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      سمت این اقای مداح چیه؟ وزیر؟ وکیل؟

    • sasan

      مشکل ملت اسکی و شنای مسؤولین نیست؛ مشکلات اقتصادی است و الا اونها هم انسانند و نیازمند تفریح.
      شما کجای پیازی؟ تخصصت چیه که در مورد همه چیز به خودت حق اظهارنظر میدی؟ مشکل ما دین من درآوردی مداحان است که به مردم تحمیل میشه و با حقیقت دین نسبتی نداره و کمر اسلام را شکسته است!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنونم از نظر درست و به جای شما دوست عزیز

    • بدون نام

      منافق به کسی می گویند که دیروز حرفی بزند امروز حرف دیگری !!!

    • رسول

      من نه به کسی درود میفستم نه مرگ بر میگم!
      به عنوان یه فرد مستقل کاملا مشخصه کی طرف حق نشسته و کی داره سوء استفاده میکنه

    • حسینی

      درود بر حاج سعید.حرف حق را زدی حاج سعید که اینا بر آشفتند.دمت گرم حاج سعید.

    • poorya

      دمش گرم سعید حدادیان

    • فرشاد

      من میخوام به آقای حدادیان بگم،آیا شما قبول دارین که امام یک انسان دوراندیش بودن؟؟؟؟
      پس شما که اینقدر تاریخ خوب بدین
      فک کنم اونجاشو یادتون رفته که امام درباره آقای هاشمی چی گفتم
      ایشون گفتنه:بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.
      و شما هم بدانید، هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

      و یک سوال، آیا شما جز اون مداحانی هستین که برای نوحه ی امام حسین پول میگیریم؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مرید الحسین

        اقای محترم پول میگیره نوش جونش چه پولی با برکت تر از مال امام حسین امام حسین با معرفت تر از اونیه که بخواد زیر دین کسی بمونه براش نوحه بخونی مال و برکت و جلو جلو براش میفرسته حتما باید خواننده و کنسرت و بزن بکوب باشه تا پول بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ؟؟؟

        من هم مداح هستم و هر كي پول بده با تمام وجودم پول رو ميگيرم ولي اينكه طي كني بخونم انقدر ميگيرم خوندنت دوزار پيش سيد الشهدا نمي ارزه

    • بدون نام

      من هم یک سوال از شما دارم :آیا قبول نداری جیب مردم خالیه ؟آیا قبول نداری که بسیاری از مردم از فشار فقر و تنگدستی و بی کاری و مجردی و بیماری و ... به فلاکت افتاده اند ؟ آیا قبول نداری که به دلیل تورم زیاد و دستمزد کم ،خانواده ها گرفتار سو ء تغذیه و سرطان و...شده اند ؟آیا قبول داری که افرادی مثل شما که فقط در دورا ن اصلاحات این همه آزادی دارید و انتقاد میکنید ولی در دورانی که از خودتان رییس جمهور انتخاب می شود ساکتید و دم فرو می بندید ؟خلاصه آقای حدادیان دیگه بسه مردم خوب همه را شناختند و دیگر نمیشود عوام فریبی کرد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • رضا صادقي

      با سلام بنده بعنوان يك برادر شهيد ميخواستم بگو اقاي حداديان بخاطر منافعشان اين حرفها را ميزند اگر امثال هاشمي براي اين انقلاب زحمت نكشيده بودند اقاي حداديان بايد ...

    • بدون نام

      در کشوری که مداحان در سیاست کلی آن دخالت میکنند نباید انتظار داشت که موفقیت در سیاست های خود حاصل کند مداح کارش مداحی است وسیاستمدار کارش سیاسی است این که مداح هم سیاسی وهم مداح باشد در یک مغوله نمی کنجد .

    • بدون نام

      آقای حدادیان از همه گلایه کرده الا خودشان که هیچ سابقه سیاسی و اجرایی نداره در مورد مسائل کشور اظهار نظر میکند

      پاسخ ها

      • ارسلان

        اگه بزرگاني مثل اقاي رفسنجاني وشهيدمطهري وشهيد بهشتي ووووووو.....نبودندجناب اقاي حداديان معلوم نبودكه مداح بشه واينطور درباره بزرگان نظام نظر بده ما همه مديون امام انها وشهدا هستيم ونبايستي ازاسم ونام شهدا سوء استفاده كنيم.

    • مهدی

      صدات اصلا واسه مداحی خوب نیست؛برو سراغ یه کاره دیگه

    • علی

      این سایت را به نام هاشمی کنید چون هیچ نظر دیگری را منتشر نمیکنید خیلی تابلو هستید

    • مجتبی

      شدیدا با حاج سعید موافقم

    • بدون نام

      راستی آقای حدادیان برای هر ساعت مداحی چند میلیون می گیری؟

    • بدون نام

      اقای حدادیان تو که همیشه حرف از زبان مردم میزنی یکبارهم شده در یک انتخابات شرکت کن ببینیم مردم چند درصد قبولت دارندو یادت باشه هیچکس به اندازه هاشمی دراین انقلاب ارا ندارد

      پاسخ ها

      • محمدم

        پس چرا دور قبل رای نیاورد؟؟؟

    • امیر

      منم با اینکه مداح تو سیاست دخالت کنه چندان موافق نیستم ولی یک سوال اساسی اینجا وجود داره
      چرا با وجود متهم شدن ومحرز شدن فساد فرزندان هاشمی هنوز ایشون داره ازشون حمایت میکنه؟؟؟؟؟؟؟

    • حمید بهاری

      حرف حق از هرکی شنیدی قبول کن

    • ایرانی

      من نمیدانم این مسائل به یک مداح چه ارتباطی دارد .

    • امید

      زمانی که سرزمین ایران درگیر جنگ بود و هشت سال داشت با چنگ و دندون می جنگید آقایون انتظار داشتن از آقای هاشمی که بودجه مملکت رو صرف آبادانی و کشاورزی و اقتصاد بکنند. درسته که میگن ما دست خالی بودیم ولی ارتشی داشتیم که بزرگترین ارتش خاورمیانه بود و کسی جرات نداشت به ایران چپ نگاه کنه. این صدام مزدور به خیال اینکه این ارتش فرمانده هاشو از دست داده جرات دست درازی به خودش داد. در حالی که اگه اون ارتش اجازه و دستور عمل بهش می دادن در عرض یک سال کل عراق رو با خاک یکسان می کرد اما حیف.....

    • عابس

      این آقای مداح سیاستمدارند .؟ سخنگوی دولتند .؟ نماینده مقام معظم رهبری اند .؟ یا......... چه هستند در رابطه با اشخاصی صحبت میکنند که هر کدام از آنها با رای چند ملیونی مردم انتخاب شده اند و سالیان سال برای مردم خدمت کرده اند. اگر میتونستند در آن زمان سخنرانی میکردند . نه الآن که بخواهند جو مملکت را بهم بریزند

    • مسعود

      این خیلی خوبه که همه اقشار جامعه بتوانند به مسئولین انتقاد کنند (توهین نه)، اما واقعا حاکمیت اجازه انتشار انتقاد مردم به تمامی مسئولین بدون توجه به سمت و جایگاهشان را میدهد؟؟
      امیدوارم روزی برسه که نه فقط مداحهان بلکه دانشجویان، کارمندان، کارگران و ... بتوانند آزادانه از هر شخصیت سیاسی انتقاد کنند و این انتقادات نیز بدون سانسور مطرح شود.

    • پادنگ

      هاشمی رفسنجانی بخشی از بسترتاریخ است. اظهار نظر ها وراه حل ها باید مطابق نیاز وشرایط حال باید بیان شود.قرار نیست اگر زمانی قندمی خوردیم در شرایطی که جامعه سقف بیماری قند را فی الحال تاسنین 7سال مشاهده کرده اند .حالا بایدراه حل 20 سال پیش را تجویز کنیم؟اینقدر بزرگان سیاسی را انتقاد نکنید حرمت شان را نگه دارید.این کارها چراغ سبز اجانب می شود . مراقب باشد شما یکی از پل های اجانب نباشید.







      /




































      /!

    • علی رضا

      با سلام به همه عزیزان.اینکه بعضی از دوستان می گویند یک مداح نمی تونه در سیاست دخالت کنه به نظر درست نمیاد.به هر حال او هم مثل بقیه انسانها دارای بینش،نگرش،اندیشه و قدرت تجزیه و تحلیل است.چرا نتونه اظهار نظر کنه؟
      ولی یک انتقاد به اظهارات ایشان وارده و اون اینه که باید فرصتی به سئوال شونده داده شود تا در شریطی یکسان بتواند از خودش دفاع کند.و متأسفانه چنین تدبیری اندیشیده نشده است.با تشکر.صلوات

    • ناشناس

      برادر عزيز ان زمان كه شما طفل بوديد اقاي هاشمي در زندان بخاطر كشورمان شكنجه مي شد چه شده جو گير شده ايي سياسي شدهاي انشاا تا اخر همين نگاه را داشته باشي، خدا به راه راست و صداقت همه ما را هدايت كند

    • رادمهر

      به شما چه وعده ای دادند اقای مداح ایا خودت چند سال سابقه جپهه داری خداوکیلی اگه اندازه بنده سابفه داشتی حتما رییس جمهوری کاندیدا میشدی

    • بدون نام

      من یک کارگرم وحق دارم درمورد سران مملکت اظهار نظر کنم چون سرمایه مملکتم به امانت دست آنهاست.این آقای هاشمی مگر از آقای روحانی حمایت نکرد.مگر ایشان قول نداد کشور راسه
      ماهه درست کند پس چی شد.حالاهم که مشکلات کشور رابه توافق هسته ای گره زده اند.اینو بگم اگه توافق هم انجام بشه ما حال روزمون همینه چون دزدی تو مملکت رایج شده.آب از بالا گل آلود است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج