۲۱۶۱۵۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کشف داروی جنسی و مکمل ورزشی غیرمجاز

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی غیرمجاز به ارزش بیش از ۶.۵ میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی غیرمجاز به ارزش بیش از ۶.۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از عملیات‌هایی که اجرای آن برعهده پلیس فتا بوده، عملیاتی به نام پانجی‌آ است که در این عملیات با فروشندگان و عرضه‌کنندگان داروها و لوازم دارویی و بهداشتی غیرمجاز در فضای مجازی برخورد می‌شود و در این راستا نیز هفته گذشته مرحله‌ای دیگر از این طرح در تهران و چندین استان دیگر به اجرا در آمد.

رییس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: هفته گذشته این طرح نیز در تهران بزرگ به مرحله اجرا در آمد و درآن تعداد قابل توجهی مکمل ورزشی داروهای جنسی و دیگر اقلام دارویی جمعا به ارزش ۶۵۲ میلیون تومان از سوءاستفاده‌گران کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این محصولات را مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی تشکیل می‌دادند گفت: تمامی اقلام مشکوفه تقلبی و غیرمجاز بوده، از این میان ۱۴ هزار و ۹۴۰ قلم را مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و ۴۶۶۱ عدد را نیز داروهای جنسی تقلبی و غیرمجاز شامل می‌شود که معلوم نبود که در صورت مصرف چه عوارض کوتاه‌مدت و یا بلندمدتی را برای خریداران در پی داشت.

کاکوان همچنین اضافه کرد: در اجرای این عملیات ۲۷ تن نیز در سطح تهران بزرگ دستگیر شده‌اند که برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای صدور حکم و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به اجرای این طرح در برخی دیگر از استان‌های کشور نیز گفت: در این خصوص پلیس فتای ناجا یا روسای پلیس فتای استان‌ها اطلاع‌رسانی خواهند کرد و آنچه که گفته شد مربوط به تهران بزرگ است.

به گفته کاکوان با سایت‌ها و شبکه‌هایی که اقدام به تبلیغ و فروش این اقلام کرده بودند، برخوردهای قانونی صورت گرفت.

رییس پلیس فتای کشور با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه دارد، در هشداری به شهروندان گفت: متاسفانه برخی گمان می‌کنند برای تهیه برخی داروها به ویژه مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی، نیازی به نظر پزشک یا متخصص وجود ندارد، از این رو خودشان وارد عمل شده و بخش قابل توجهی از آنان نیز به واسطه اینترنت اقدام به خرید چنین محصولاتی می‌کنند.

در این شرایط سایت‌ها و شبکه‌های سودجو و فرصت‌طلب نیز وارد عمل شده و علاوه بر نیز برخی از آنان ازطریق کلاهبرداری رمز کارت و اطلاعات حساب را برداشته و سپس اقدام به خالی کردن حساب مشتریان کنند، برخی دیگر نیز اقدام به فروش داروهای تاریخ مصرف گذشته و یا غیرمجاز می‌کنند که در خوشبینانه‌ترین حالت،‌این داروها هیچ تناسبی با ساختار بدن نداشته و موجب عوارض جانبی می‌شود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شهروندان خواست برای تهیه مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی و همچنین دیگر داروهایی که برخی از سودجویان ادعا می‌کنند که تنها در اینترنت و با قیمتی ارزانتر امکان فروش آن وجود دارد، حتما به داروخانه‌ای که پزشک در آن حضور دارد مراجعه کرده و از انجام چنین خریدهایی به جد پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج