۲۱۶۷۸۳
۱۴۹ نظر
۲۲۰۴۲
۱۴۹ نظر
۲۲۰۴۲
پ

۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

در دهه‌های اخیر انیمیشن‌های تاثیر گذار و فوق العاده‌ای بخصوص توسط استودیو‌های پیکسار و والت دیزنی ساخته شده است که جزو فیلم‌های پرفروش سال بوده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن تمام دوران آشنا کنیم.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: دنیای انیمیشن و کارتون، یک دنیای دوست داشتنی است که هر کدام از ما کودکی خود را با آن ها سر کرده ایم. اگر چه ابتدا این ژانر از سینما برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان ارائه شد یا دستکم این گروه سنی بیشترین لذت و علاقه را به این ژانر نشان دادند اما این روزها دیگر نمی توان به آن اصطلاح «ژانر» داد زیرا به دلیل تنوع داستانی و تکنیکی خود یک رسانه به شمار می آید.
مهم تر از همه این که انیمیشن دیگر تنها مختص کودکان نیست و با ورود مفاهیمی غنی و متنوع که گاه حتی برای کودکان مناسب نمی باشد (مانند برخی انیمه های ژاپنی) بخش بزرگی از طرفداران این «رسانه» را بزرگسالان تشکیل می دهند. در دهه های اخیر انیمیشن های تاثیر گذار و فوق العاده ای بخصوص توسط استودیوهای پیکسار و والت دیزنی ساخته شده است که جزو فیلم های پرفروش سال بوده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از پرفروش ترین فیلم های انیمیشن تمام دوران آشنا کنیم.
25- راتاتویی (2007)
فروش کلی: 620.702.951 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «راتاتویی» (Ratatouille) به کارگردانی برد بِرد داستان دوستی یک سرآشپز جوان و ساده را با موش هایی که حرف می زنند و به آشپزی علاقه دارند روایت می کند. این فیلم را باید یکی از زیباترین انیمیشن های تمام دوران دانست که مورد استقبال بی سابقه ی منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.
24- پاندای کونگ فو کار (2008)
فروش کلی: 631.744.560 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن پرطرفدار «پاندای کونگ فو کار» (Kung Fu Panda) با تمی رزمی و صداپیشگی بی نظیر جک بلک و برخی دیگر از بهترین صداپیشگان سینمای هالیوود، داستان دنباله داری از یک خرس پاندای دست و پا چلفتی به نام «پو» را روایت می کند که برای مبارزه با استادی خبیث به عنوان مبارز اژدها انتخاب شده و آموزش های رزمی می بیند.
23- شگفت انگیزها (2004)
فروش کلی: 633.019.734 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «شگفت انگیزها» (The Incredibles) به کارگردانی برد بِرد با صحنه های اکشن پیچیده ی خود و ترکیبی از دنیای قهرمانان و رویدادهای کمدی توانست تماشاگران زیادی را به سینماها بکشاند. این فیلم دنیایی را به تصویر می کشد که در آن گروهی از ابرقهرمان ها زندگی کرده و با نیروهای شرور که قصد صدمه رساندن به جامعه را دارند مبارزه می کنند.
22- عصر یخبندان: ذوب (2006)
فروش کلی: 660.940.780 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «عصر یخبندان: ذوب» (Ice Age: The Meltdown) دومین قسمت از فرانچایز انیمیشنی پرطرفدار و تاریخ ساز «عصر یخبندان» بود که داستان گروهی از حیوانات در عصر یخبندان و تلاش برای فرار از عواقب گرم شدن زمین و ذوب شدن یخ های قطبی را روایت می کند.
21- پاندای کونگ فو کار 2 (2011)
فروش کلی: 665.692.281 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

کمپانی دریم وورکس با ساخت «پاندای کونگ فو کار ۲» یک انیمیشن رزمی مفرح دیگر را به دنیا عرضه داشت که حتی از قسمت اول نیز موفق تر بوده و تماشاگران بسیاری را به سینماها کشاند.
20- آپ (2009)
فروش کلی: 731.342.744 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «آپ» یا «بالا» (Up) شاهکاری دیگر از استودیو پیکسار بود که با داستان اورجینال خود هم اشک بسیاری از تماشاگران را درآورد و هم به یک موفقیت تجاری بی نظیر دس یافت. این انیمیشن داستان پیرمردی بادکنک فروش را روایت می کند که ناگهان خود را تنها و درمانده می بیند و در نهایت سعی می کند همراه با سگش و یک پرنده دیگر به سفری که آرزوی آن را دارد برود.
19- دانشگاه هیولاها (2013)
فروش کلی: 743.559.607 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) ده سال بعد از ساخت انیمیشن بی نظیر «شرکت هیولاها» (Monsters Inc) توسط استودیو پیکسار و به عنوان ییش درآمدی بر داستن آن ساخته شد. فیلم داستان گروهی از هیولاها را روایت می کند که با ترساندن انسان ها می توانند رشد کرده و قدرت خود را افزایش دهند.
18- ماداگاسکار 3: تحت تعقیب ترین های اروپا (2012)
فروش کلی: 746.921.274 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

قسمت سوم از سری انیمیشنی «ماداگاسکار» با عنوان «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب ترین های اروپا» (Madagascar ۳: Europe's Most Wanted) نه تنها موفقیت دو قسمت اول را تکرار کرد بلکه به فروشی بالاتر از آن ها نیز دست یافت. این قسمت نیز داستان ماجراجویی های گروهی از حیوانات را روایت می کند.
17- شرک برای همیشه (2010)
فروش کلی: 752.600.867 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

آخرین قسمت از انیمیشن پرطرفدار و محبوب «شرک» با عنوان «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After) داستان غولی سبزرنگ به نام شرک را روایت می کند که در ادامه داستان های سری های قبلی از زندگی تکراری خود خسته شده و برای بازگشت به دوران پرهیجان گذشته دست به کارهای خطرناکی می زند.
16- شرک سوم (2007)
فروش کلی: 798.958.162 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «شرک سوم» (Shrek the Third) سومین قسمت از این فرانچایز پویانمایی به شمار می آید در ادامه داستان دو قسمت اول، ماجراهای شرک و دوستانش برای پیدا کردن یک پادشاه خوب را روایت می کند که ماجراهای جالبی را در پی دارد.
15- درون بیرون (2015)
فروش کلی: 857.611.174 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمشین «درون بیرون» (Inside Out) شاهکاری دیگر از استودیو پیکسار در دو بخش بهترین فیلم نامه اورجینال و بهترین انیمیشن اسکار نامزد شده و در مورد اخیر برنده جایزه اسکار شد. این فیلم داستان دختری را روایت می کند که مانند هر کس دیگری رفتارهایش توسط احساساتش کنترل می شوند. داستان اصلی «درون بیرون» این احساسات را در قالب شخصیت هایی واقعی به تصویر می کشد.
14- زندگی پنهان حیوانات خانگی (2016)
فروش کلی: 873.712.819 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» (The Secret Life of Pets) داستان گروهی از حیوانات خانگی در منطقه ای اشرافی نشین در نیویورک را روایت می کند که با ورود حیوانات جدید به جمع دوستانه شان ماجراهایی برای آن ها رخ می دهد.
13- عصر یخبندان: رانش قاره ای (2012)
فروش کلی: 877.244.782 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «عصر یخبندان: رانش قاره ای» (Ice Age: Continental Drift) چهارمین قسمت از فرانچایز انیمیشنی «عصر یخبندان» است با تکرار موفقیت قسمت های قبلی داستان گروهی از حیوانات ماقبل تاریخ را روایت می کند که با جدایی قاره های از یکدیگر مواجه شده و باید برای نجات خود و دوستانشان تلاش کنند.
12- عصر یخبندان: آغاز دایناسورها (2009)
فروش کلی: 886.686.817 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

قسم سوم از انیمیشن «عصر یخبندان» با عنوان «عصر یخبندان: آغاز دایناسورها» (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) داستان گروه دوستان قسمت های قبلی را روایت می کند که در حالی که هر کدام با مسایل و مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند، ناگهان در می یابند که دوران دایناسورها به پایان نرسیده و برای نجات یکی از دوستان خود سفری پرماجرا را آغاز می کنند.
11- شرک 2 (2004)
فروش کلی: 936.743.261 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «شرک» و یکی از پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما داستان شرک و فیونا را پس از گذراندن دوران ماعه عسل خود روایت می کند که برای شرکت در یک مهمانی بزرگ توسط پادشاه دعوت می شوند.
10- در جستجوی نمو (2003)
فروش کلی: 940.335.536 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) ساخته مشترک استودیو پیکسار و استودیو دیزنی را یکی از بهترین انیمیشن های تمام دوران می دانند که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شد. این انیمیشن در مورد یک دلقک ماهی است که گم شده و خانواده اش در تلاش برای پیدا کردن او با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.
9- شیر شاه (1994)
فروش کلی: 968.483.777 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن حماسی و موزیکال «شیر شاه» (The Lion King) محصول استودیو والت دیزنی داستان بچه شیری به نام سیمبا را روایت می کند که در پی کشته شدن پدرش که سلطان جنگل است به دست عمویش، درصدد انتقام و بازپس گرفتن عنوان سلطان جنگل بر می آید.
8- منِ نفرت انگیز 2 (2013)
فروش کلی: 970.761.885 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

قسمت دوم انیمیشن «منِ نفرت انگیز» (Despicable Me ۲) با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شده حتی از قسمت اول این مجموعه نیز فروش بیشتری داشت. این انیمیشن داستان یک شخصیت ابر ضد قهرمان عبوس را روایت می کند که باید پرونده یک دزدی بزرگ را پیگیری نماید.
7- منِ نفرت انگیز 3 (2017)
فروش کلی: 998.326.491 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

قسمت سوم از فرانچایز انیمیشنی «منِ نفرت انگیز» از قسمت دوم نیز عملکرد بهتری داشته و یکی از پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. داستان این فیلم در ادامه ی داستان قسمت دوم می گذرد.
6- زوتوپیا (2016)
فروش کلی: 1.023.784.195 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «زوتوپیا» (Zootopia) ساخته استودیو والت دیزنی داستان شهری را روایت می کند که کاملاً درکنترل حیوانات بوده و داستان تلاش یک روباه و یک خرگوش را برای برملا کردن فسادی بزرگ در شهر در حالی که کسی به آن ها باور ندارد به تصویر می کشد.
5- در جستجوی دوری (2016)
فروش کلی: 1.028.570.889 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «در جستجوی دوری» (Finding Dory) که در واقع دنباله ای برای «در جستجوی نمو» بود بار دیگر قلب تماشاگران را تسخیر کرده و با فروشی بیشتر نسبت به انیمیشن قبلی، یکی از پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۶ لقب گرفت. این دنباله داستان شخصیت فراموشکار دوری را یکسال پس از اتفاقات قسمت اول روایت می کند که در تلاش برای پیدا کردن خانواده اش به سفری دور و دراز و خطرناک می رود.
4- داستان اسباب بازی 3 (2010)
فروش کلی: 1.063.969.703 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن «داستان اسباب بازی ۳» (Toy Story ۳) سومین قسمت از این فرانچایز انیمیشنی سودآور و موفق برای استودیو پیکسار بود که با همکاری کمپانی دریم وورکس هزینه ی زیادی برای ساخت آن شد. داستان این قسمت از «داستان اسباب بازی» زمانی رخ می دهد که اندی در شرف ورود به دانشگاه بوده و اسباب بازی های او نگران آینده خود هستند و این موضوع دردسرهایی را برای آن ها ایجاد می کند.
3- مینیون ها (2015)
فروش کلی: 1.159.398.397 دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

دومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما «مینیون ها» (Minions) نام دارد که در واقع با انیمیشن داستانی «من نفرت انگیز» از لحاظ شخصیتی ارتباط دارد. در واقع داستان این انیمیشن قبل از شروع داستان «من نفرت انگیز» و در سپیده دم زمان که با تکامل مینیون ها که موجوداتی تک سلولی بوده اند آغاز می شود.
2- شگفت انگیزان 2(2018)
فروش کلی: 1.242.800.149
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما
سومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما شگفت انگیزان 2 (The Incredibles2) است که در ادامه داستان شگفت انگیزان 1 ساخته شده و طرفداران زیادی دارد.
۱-منجمد (۲۰۱۳)
فروش کلی: ۱.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار
۲۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینما

پرفروش ترین انیمیشن تمام تاریخ سینما «منجمد» (Frozen) نام دارد که ساخته ی استودیو والت دیزنی بوده و بر اساس داستان سفید برفی ساخته شده است که علاوه بر پرفروش ترین انیمیشن تاریخ، هفتمین فیلم پرفروش دنیای سینما نیز لقب گرفت. همچنین این انیمیشن برنده دو جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین آهنگ اورجینال و جوایز بفتا و گلدن گلوب شد. این انیمیشن داستان دختری را روایت می کند که می تواند برف و یخ تولید کند و در اثر بازیگوشی اتفاقی برای او و دوستانش رخ می دهد.
منبع: sabanewspaper
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لی

      کارتون شگفت انگیزان برای سال2004 نه 2014 لطفا اصلاح شود

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره

    • بدون نام

      هیچکدوم شیرشاه نمیشه همشون رو دیدم.
      ضمن اینکه شرشاه جزو برترین فیلمهای imdb هم هست.واقعا چیز دیگست

      پاسخ ها

      • هلنا

        ?منظورت فیل شاهه

      • امیر آزاد

        خانم هلنا دهه 80 هستید دیگه؟؟
        شیرشاه...
        LION KING
        ردیف 9 جدول بالا
        3 نسخه داره
        شیرشاه 1 و 2 و 1.1.4 (نسخه سوم طنزه)
        فیلشاه خیلی مزخرف بود
        خیلی شلوغ بود با هر خحرکت کاراکتر دوبلورها حرف میزدن
        انیمیشن اینقدر پر دیالوگ مسخره میشه
        باید به دوبلور بگی عزیزم 50 درصد موسیقی و تصویر 50 درصد تو
        خدابیامرزه آقای عرفانی رو
        جای کاراکترش از اول تا آخر حضور کاراکترش دیالوگ میگفت...
        چرا؟؟
        نمی دونم

        شاید چون انیمیشن داستان و چفت و بست درستی نداشت و دوبلور زور میزد بهش هیجان بده...

      • بدون نام

        دوبلر که از خودش دیالوگ در نمیاره

      • سید

        من بهترین فیلمی که دیدم من نفرت انگیز ۳ است عشقه

      • محمدامین جعفری

        نه عزیزم فیلشاه نه شیرشاه منم دیدمش خیلی خوبه

    • حمید رضا

      سلام.
      می خواستم بگم که اطلاعاتتون رو آپدیت کنید.
      الآن انیمیشن من نفرت انگیز 3 چهارمین انیمیشن پر فروش تاریخ هست .
      اگه یه سر به سایت های خارجی بزنید فکر کنم متوجه بشید.
      با تشکر از زحمات سایت خوبتون.

      پاسخ ها

      • پیکولو

        انگار نمیخوان آپدیت بشن. چون رکورد پرفروش ترین رو شگفت انگیزان ۲ تونست بشکونه و تاریخ پرفروشترین رو به نفع خودش جابجا بکنه.

      • محمدامین جعفری

        چه میدونم

    • علی

      سلام.ببخشید من شرور 3 تا الان یک میلیارد و سی میلیون دلار در جهان فروخته و باید اون رو به جای در جستجوی دوری یعنی در رتبه چهارم قرار بگیره.
      ممنون میشم اگه اصلاحش کنید.

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        موافقم

    • محدثه

      عالی بود ، با تشکر فراوان :)

      پاسخ ها

      • شاهین

        چندتاانیمیشن بهم معرفی کنیدمحدثه خانم من علاقه مندانیمیشن اخه توشتیدشماازپربیننده تترین هاهستید

      • امیر

        پاچه خوار

      • امیر آزاد

        شاهین جان شما شبکه قرآن ببین
        انیمیشن هم داره
        برات خوبه

      • بدون نام

        انیمیشن کوکو و بچه ریییس و کورالین

      • محمدامین جعفری

        ممنون از زحماتتون

    • zahra

      یکی از پرفروش ترین انیمیشن ها هم اسمش ظهور نگهبانان قصه هاست اون رو هم نذاشتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی از این 25 فیلم پرفروش تر نیست

      • محمدامین جعفری

        نه ظهور نگهبان قصه ها کمتر از ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار فروش رفته

    • شاهین

      انیمیشن رنگوهم فروش قابل توجهی داشته اگه علاقه مندانیمیشن هستیدحتما(رنگو)ببینید

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره رنگو باحاله ببینید
        دستت درد نکنه شاهین

    • ز

      سایت خوبیه ولی چرا چیزی درباره ی انیمیشن اسمورف ها ۲۰۱۷ننوشته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم این انیمیشن ناشناختس

      • بدون نام

        اون فقط 100 میلیون دلار فروش داشته

      • محمدامین جعفری

        اسمورف ها ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار فروش رفته

    • ابوالفضل

      عصر یخبندان هم خوبه که الان دقیقا 2 سال میشه نساختنش با اون همه عظمت استدیو بلوک استوری در ضمن انیمیشن ریو هم پرفروش بوده

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        ریو ۲ رو کسی دیده؟!
        خیلی باحاله

    • زارعی

      ممنون خیلی عالی بود

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        ممنون از زحمات

    • مهدیه

      من عاشق انیمیشن موش سرآشپز هستم وقتی6سالم بود برای اولین بار دیدمش.بیشتر از30دفعه دیدمش اما برام تکراری نشده.واقعا زیباست.

      پاسخ ها

      • ممد

        دادشم می خودت

      • محمدامین جعفری

        ۳۰ دفعه؟!!!!!!!!!!!
        از منم بیشتره من ۱۲ بار دیدم!!!!!!!!

    • بدون نام

      واقعا تعجب میکنم به اندازه درامد نفت ایران فقط کارتن میفروشند! در حالیکه ارزش پول ایران بی رحمانه در برابر هفت کشور افریقایی روبه رشد بشدت درحال سقوط است

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        نمیدونم.شاید...

    • کیاناز

      ولی هیچی منجمد نمیشه خودشم نرشته بو منجمد پر فروش تر از همشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من این انیمیشن رو خیلی دوست دارم

      • محمدامین جعفری

        من ندیدمش چون پسرم
        ولی واقعا خیلی پر فروش بوده...

    • بدون نام

      به نظرم هتل ترانسیلوانیا هم میتونست در این لیست قرار بگیره ولی درکل عالی بود! دستتون درد نکنه!

      پاسخ ها

      • تانیا

        درست باید

      • محمدامین جعفری

        نه هتل ترانسیلوانیا ۵۸۵,۵۰۰,۰۰۰ دلار فروش رفته

    • مریم

      سلام ی انیمیشن بود که اسم پسره لوک بود و وارد ی دنیای پر از غم و اندوه میشد با ذغال ی دختره براش سیبیل کشید که شناخته نشه شما اسمشو میدونین خیلی دنبالشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسمش کوکو بود

      • بدون نام

        نه کوکو نیست

      • بدون نام

        اسمش هیولای کارتنی یاBox trolls

      • بدون نام

        انیمیشن های شرکت های دیزنی و پیکسار و دریم ورکس عالیه

      • زیزی

        غول های پاکتی

      • محمدامین جعفری

        اسمش هیولای کارتنی هست نه کوکو
        کوکو اصلا هیولا نداره؟

    • sadra

      انیمیشن میمون شاه رو به اینا ترجیح میدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی تو این همه انیمیشن جذاب و پرطرفدار رو به این انیمیشن ناشناخته ترجیح میدی؟؟ وا قعا جای تاسف داره

      • محمدامین جعفری

        وا؟؟
        میمون شاه توی ایران یه سرنوشتی مثل سمپسون ها داره؟؟؟
        این همه انیمیشن باحال تو حتی یه دونه اش هم دوست نداری؟!؟
        واقعا جای تاسف داره!...

    • سپهر

      هتل ترانسیلوانیا 3 واقعا عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من فقط رئیس مزرعه

      • محمدامین جعفری

        به نظر من هتل ترانسیلوانیا ۲ پرفروش تره

    • پمحمد

      لطفا سایت را آبدیت کنید با تشکر از سایتتون

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        دستتون درد نکنه

    • Amin

      به نظر من هتل ترانسیلوانیا خیلی عالیه و همینطور پر فروش که ت۳ساخت

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        میگم چرا هتل ترانسیلوانیا ۴ رو نساختن؟!

    • امیر رضا

      خیلی عالی

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره

    • حسام

      کتاب جنگل کجاست

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        کتاب جنگل باحاله اما کمتر از ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار فروش رفته

    • بدون نام

      توی استوری ۴ میاد همه و همه رکوردها رو باهم چاک میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببینیم پیکسار چه میکنه

      • محمدامین جعفری

        استوری ۴ یا استوری ۳ ؟!

    • 7

      من انیمیشن خیلی دوست دارم انیمیشن مورد علاقم همسایه من توتوروئه انیمیشن سرود کریسمس هم زیباست قلعه متحرک هاول هم دوست دارم

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        من پرندگان خشمگین ۲ رو خیلی دوست دارم!دیدین؟

    • انا

      نظری ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر نداری پس چرا چیز میز مینویسی؟

      • محمدامین جعفری

        آره خب اگه نظر نداری نظر ننویس

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      منجمد شیرشاه درجستشجوی نمو منِ نفرت انگیز شرک عصریخبندان عالین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انیمیسن های ایران خوب نیست مثل فیلشاه و مسیر باران

      • محمدامین جعفری

        فیلم های ایران اغلب خوب نیستن(یه استثنا فیلم های فیلم برداری شده)اما انیمیشن های سریالی ایران بعضیاشون واقعا عالین

    • بدون نام

      کاربر مریم اون کارتون اسمش Box troll هست یا هیولای کارتونی

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        هیولای کارتونی نه هیولای کارتنی

    • بدون نام

      کاربر مریم اون کارتون اسمش Box troll هست یا هیولای کارتونی

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        هیولای کارتونی نه هیولای کارتنی

    • سورن

      بنظر من جای انیمیشن رنگو توی لیست خالیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رنگو یه انیمیشن مزخرف که فضای شادی نداره و برای کودکان مناسب نیست

      • بدون نام

        حالم از این کارتون بهم میخوره خیلی چرته

      • بدون نام

        هف اسمش میاد حالم بهم میخوره چرته

      • محمدامین جعفری

        آره رنگو خیلی باحاله...
        رنگوی ۲ رو دیدین؟

    • نیلا

      عالی بود(:

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره

    • پوریا

      شیرشاه بین اینا که از سال 1994 ساخته شده جزو ده تای پر فروش ترین هاست حکم تایتانیک رو داره که اونم بعد بیست سال و خورده ایی جزو ده فیلم پر فروش دنیا هست

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        تایتانیک؟!نه فکر نکنم...ولی واقعا شیرشاه عالیه!...

    • بدون نام

      کاش لينک دانلود هر کدوم و ميذاشتين

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        نمیدونم شاید

    • فهیمه

      من اکثرا دیدم .ولی از همه بیشتر پاندا کنگفوکار ۳ رو دوست داشتم

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        من زندگی پنهان حیوانات خانگی و زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ رو خیلی دوست دارم

    • s 2018

      همه انیمیشن ها جذاب و عالی اند به جز انیمیشن های ایرانی مانند باب اسفنجی در تهران یکی از بد ترین انیمیشن های تاریخ است این را کسی می گوید که تمام انیمیشن ها را قبل از اکرا نشان دیده مانند انیمیشن چطور یک گیرینج کیریسمس را خراب کرد انیمی شن جذابی است من روز شماری میکردم تا این انیمیشن را ببینم ابتدا اقای گیرینج برای خرید از خانه خود بیرون میرود و......

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        میلاد تو ایران غوغا کرده

    • بدون نام

      هتل ترانسیلوانیا رو چرا ننوشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی انیمیشن قشنگه مال آمریکا و ژاپن هست

      • محمدامین جعفری

        هتل ترانسیلوانیا ۲ پر فروش تر بوده

    • مهرداد

      فقط جای گیسوکمند خالیه

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        گیسوکمند علاوه بر پر فروش بودن مورد انتقاد زیادی هم قرار گرفته

    • بدون نام

      منجمد عالی من از همه از فیلم منجمد خوشم آمد

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        اغلب دخترا از منجمد خوششون میاد اما من با اینکه اصلا نمیخوام ببینمش باید بگم که حقشه اول لیست باشه

    • یه جای کار میلنگه

      از نظر تعداد فروش بلیط 101 سگ خالدار پرفروش ترینه
      خب شما فکر کن 50 سال پیش بلیط نیم 0.5 دلار بوده والان توی بعضی موارد بالای 20 دلاره
      اصطلاحا میشه گفت با احتساب نرخ تورم قیمت بلیط

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره ولی قیمت بلیط شیرشاه واقعا عالیه

    • امیر آزاد

      به نظر من انیمیشن بازی اینها رو دیدن و به به و چه چه کردن نیست
      هنوز رو دست قلعه متحرک هاول و شهر اشباح در معنا و سبک انیمه
      و روی دست انیمیشن بسیار زیبای رابین هود والت دیسنی در اجرا و نمایش
      و روی دست انیمیشن بی نهایت خاص کن شین (هیمورا باتوسای) در انیمیشن سریالی دارای جذابیت و شرح شخصیت و کاراکتر نیومده

      همه لیست بالا امریکایی بود
      ولی انیمه هایی هست ژاپنی یا اروپای شرقی
      باید بر اساس رده بندی سنی مخاطب انیمیشنها رو لیست کرد

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره
        زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ رو دیدین؟!

    • ویسی

      گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ وووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ممممممممممممممممممممممممممممم فففففففففففففففففففففففففففففففففف خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • النا

      انیمیشن های جذاب: هتل ترانسیلوانیا و کوکو و بچه رییس و کورالین و آواز و مینیون ها و باب اسفنجی و تاج نپتون شاه و مدرسه خرگوش ها خیلی خوبن البته کورالاین کمی ترسناکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انیمیشن کولارین عالیه

        خلاصه:کورالین جونز دختری یازده ساله است که با پدر و مادر خود به یک خانه ی قدیمی و 150 ساله مخفی ای را کشف میکند و داخل آن میرود و میبیند

      • بدون نام

        انیمیشن کورالین کمی ترسناکه من هم همسن کورالینم یازده سالمه و ترسیدم ولی برای جذاب بود این انیمیشن در سال 2009 تولید شده

      • محمدامین جعفری

        من نفرت انگیز ۵ اومده

    • کیانا86

      میخوام چند انیمیشن جذاب معرفی کنم که دیدم و خوشم اومده : کورالین (ترسناک) و آواز و کوکو و من شرور موش سرآشپز و زتوپیا و داستان اسباب بازی و مینیون ها و هتل ترانسیلوانیاو مربی اژدهاو زندگی پنهان حیوانات خانگی و بچه رییس و شرک وبالاو منجمد و دانشگاه و کارخانه هیولا ها و انیمیشن های پرنسس دیزنی و گرینچ و شگفت انگیزان و مگامایند و درون و بیرون و فرزندان گرگ و زندگی جدید امپراطور و ترول ها و مدرسه خرگوش ها دیگه یادم نمیاد

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        بچه رییس عالیه

    • امیرحسین

      عالییییی. شما خیلی دقیق مقاله رو نوشتید. برید سایت سرسره رو ببینید، گیشه ها رو اشتباهی نوشته. رتبه بندیش هم اشتباهه. و سایت شما همه چیز دقیق هست. ممنون

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        ممنون

    • تالیتا

      انیمیشن مورد علاقه من زتوپیا هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • محمدامین جعفری

        کسی پنجه ببری رو دیده؟واقعا عالیه

    • صبا

      اینارو می خواین چیکار برین انیمه های سریالی ژاپن رو ببینید مثل شاهزاده ی تنیس دروغ تو در آپریل و bokura ga ita

      پاسخ ها

      • knightm4

        اینجا پیچ انیمیشن هست نه انیمه اما نظر شما هم درسته برخی از انیمه ها هم حرف ندارند مثل کیمیاگر تمام فلزی که دنیای سیاست رو به تصویر میکشید

      • محمدامین جعفری

        اینا فیلمن نه انیمه
        ولی شاهزاده تنیس خیلی عالیه

      • محمدامین جعفری

        اینا فیلم هستند نه انیمه
        ولی شاهزاده تنیس واقعا عالیه

    • سینا

      بهترین انیمیشن دنیا کورالین هست.ولی نمیدونم چرا خیلی پر فروش نبود

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        چون ترسناکه و محدودیت سنی داره

    • بدون نام

      بچه ها منجمد 2 اومده بریم ببینیم دیزنی چه میکنه عاشق این انیمیشنم کوکو و کورالین و بچه رییس و زتوپیا و پرندگان خشمگین 2 و من شرور رو نگا ونین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه منم اینا رو دوس دارم منجمد خیلی خوب بود

      • محمدامین جعفری

        پرندگان خشمگین رو حتما نگاه کنین!
        ۱۴ بار دیدم ولی هنوز هم اگر دوباره ببینم برام تکراری نیست و باهاش میخندم

    • بدون نام

      انیمیشن cocoو پارانورمن جزو بهترین انیمیشن های جهانن نمیک دونم چرا اینجا جزو لیست نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از پارانورمن متنفرم اه اه

      • محمدامین جعفری

        کوکو از طرف اروپای غربی خیلی مورد انتقاد قرار گرفته

    • مهدی

      ببخشید یه انیمیشن هس داداشم دیوونم کرده هی میگه پیداش کن میگه انیمیشن داستانش یه پسره تو باغچه حیات خونش گم میشه اندازه مورچه میره زیر زمین حیوونای دیگم هس مثه خودش شما دیدین ایا ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • رضا

        اسم اون کارتون « آرتور» هست

      • محمدامین جعفری

        یادم نمیاد اسمش چیه ولی حدس میزنم آرتور باشه

    • بدون نام

      ببخشید اطلاعات شما در مورد منجمد اشتباه بود.داستان درباره دو خواهره که یکی از اونا قدرت جادویی یخ داره و یه آسیب به خواهرش می زنه و...
      فیلم دو تا نقش اصلی داشت ولی شما به یکی از اونا اشاره کردید .

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره

    • بدون نام

      به نظر من شمشیر غریبه و نی ژا عالیه

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        نی ژا اصلا اکران نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فردیناند را نگاه کنید عالییییی است

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        آره از فردیناند خیلی خوشم میاد و پیشنهاد میکنم پرندگان خشمگین و پرندگان خشمگین ۲ رو حتما ببینید فوق العاده عالیه

    • اسهالاستفراغ

      می گم اون کارتونه چی بود در واقه این جا نیست ملی من دنبال اسمشم چون می خوام تو این تر نت بینم بگزریم تو اون کار تونه دو تا خرگوش سیاه و خرگوش بعدی سفیدبود چن تام حیوون بو دن و حرفم می زدن لانسانیم تئو کارتونه ندیدم در باقه خوب بود ولی اون کار تونه که گفتم اسمش چی بود

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        شاید کارشار باشه شاید هم تسی
        البته هیچکدوم معروف نیستن

    • بدون نام

      فیلم زوتوپیا هم خوبه

    • بدون نام

      شگفت انگیزان و ماداگاسکارم عالیهههه

    • بدون نام

      این انیمیشن عالی
      و خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب

      پاسخ ها

      • محمدامین جعفری

        موافقم پرندگان خشمگین و پرندگان خشمگین ۲ عاااااااااااااااالیه

    • سکوتی پر از فریاد

      عالی بود این انیمیشن ها خیلی زیبا بودند اگه میشه انیمیشن های دیگری هم معرفی کنید با تشکر

    • محمدامین جعفری

      از نظر من عالی ترین انیمیشنی که توی لیست بود من نفرت انگیز ۲ و زوتوپیا و شیرشاه و پاندای کنگفوکار های ۱ و ۲ و ۳ بودن اینا واقعا عالی بودن ولی عالی ترین فیلم انیمیشنی ای که دیدم با اختلاف خیلی کمی از پرندگان خشمگین ۱ و زندگی پنهان حیوانات خانگی ۱ و ۲(اینا با هم مساوی هستند)پرندگان خشمگین ۲ هستش پرندگان خشمگین ۲ واقعا فوق العاده عالیه و با اینکه چند بار دیدمش هنوز هم اگر ببینمش به دلم میشینه بقیه هم همینطور اما این از همشون بهتره این عالیه

    • محمد صدرا

      البته الان فروزن ۲ دومین انیمیشن پرفروش و شیرشاه ۲۰۱۹ پرفروش ترین تاریخه.برید ویکی پدیا رو نگاه کنید.

    • Toldo

      درود
      انیمیشن ک داستانش شبیهه تن تن و راز اسب شاخدار باش کسی سراغ داره اسمش بگه
      سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج