جاباما
۲۱۷۰۲۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

هم‌اکنون که در ماه ژوئن (June) سال ۲۰۱۵ میلادی به سر می‌بریم، تقریبا اغلب کمپانی‌های عمده و اصلی تولیدکننده‌ی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی از پرچمدار خویش رونمایی کرده‌اند.

وب‌سایت برسام: هم‌اکنون که در ماه ژوئن (June) سال ۲۰۱۵ میلادی به سر می‌بریم، تقریبا اغلب کمپانی‌های عمده و اصلی تولیدکننده‌ی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی از پرچمدار خویش رونمایی کرده‌اند. اگر در حال حاضر قصد خرید بهترین گوشی‌ هوشمند اندرویدی موجود در بازار را داشته باشید، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار خواهند داشت.
هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، ال جی، هوآوی، سونی، شیائومی و اچ تی سی در حال حاضر پرچمداران اندرویدی سال ۲۰۱۵ خویش را عرضه معرفی و عرضه کرده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم که به طور مختصر شما عزیزان را با شش گوشی برتر یا پرچمدار اندرویدی کنونی رونمایی شده آشنا کنیم. اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند برتر اندرودی را دارید شش محصولی که در این مقاله خدمت شما معرفی می‌شوند بهترین گزینه‌های پیش روی‌تان خواهند بود.

۱- گوشی هوشمند گلکسی S۶ و گلکسی S۶ Edge

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ پرچمدار جدید خود را دو نسخه‌ی متنوع عبا نام‌های اختصاصی گلکسی S۶ و گلکسی S۶ Edge معرفی کرد. هم‌اکنون این دو گوشی هوشمند چه از نظر سخت‌افزاری و عملکرد و چه از نظر طراحی و ظاهر دو نمونه از بهترین محصولات اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌روند. سامسونگ در طراحی بدنه‌ی این دو گوشی از مواد فلزی و برتری استفاده کرده و درعین‌حال ظاهری بسیار ظریف و مناسب را برای هر دوی این محصولات ارائه کرده است. گوشی هوشمند گلکسی S۶ از صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی با وضوح تصویر QHD، سنسور دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، تراشه‌ی سیستمی اختصاصی اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، سیستم عامل اندروید ۵٫۰ آب‌نبات‌چوبی، سنسور دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی، رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است.

در سمت مقابل گوشی هوشمند گلکسی S۶ Edge هم مشخصات و ویژگی‌های مشابه و یکسانی را به همراه دارد و تفاوت‌های اصلی آن در صفحه نمایش با دو لبه‌ی خمیده و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خلاصه می‌شوند. از بدنه‌ی هر دو گوشی نامبرده شده توسط پنل گوریلاگلاس ۴ محافظت به عمل می‌آید که به موجب آن میزان مقاومت بدنه‌ی دستگاه در قبال ضربه و خراشیدگی افزایش خواهد یافت. همچنین سامسونگ پرچمداران خویش را از نظر حافظه‌ی داخلی در سه نسخه‌ی متنوع با حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از این سه نسخه‌ی متنوع را خریداری نمایید.

۲- گوشی هوشمند LG G۴

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

پرچمدار جدید ال جی هم که به تازگی از سوی این شرکت رونمایی شده سر و صدای بسیار زیادی را برپا ساخته است. اگرچه این محصول انتقادهای بسیار زیادی را نیز نسبت به خود می‌بیند، اما به هر حال یدک‌کش عنوان پرچمدار کمپانی ال جی در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. بدنه‌ی این گوشی هوشمند از مواد پلاستیکی ساخته شده و چندان تغییرات عمده‌ای را نسبت به طراحی پرچمدار پیشین ال جی یعنی گوشی G۳ شامل نمی‌شود. بااین‌وجود نسخه‌ی اصلی این گوشی هوشمند از پنلی تمام چرمی عرضه می‌شود که تا حدی منجر به متمایز شدن ظاهر این گوشی نسبت به سایر محصولات اندرویدی موجود در بازار خواهد شد.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی LG G۴ نمایشگری ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر QHD است. همچنین ال جی در این محصول از سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۰۸ کولکام با پردازنده‌ای شش هسته‌ای استفاده کرده که دلیلی اصلی این انتخاب هنوز مشخص نیست. بااین‌وجود گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دلیل اصلی استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ در گوشی LG G۴ رابطه‌ی مستقیمی با مشکلات کنترل نشده‌‌ی سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ در زمینه‌ی تولید حرارت بیش از اندازه‌ داشته است. پرچمدار جدید ال جی از سنسور دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، سنسور دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهد بود.

۳- گوشی هوشمند HTC One M۹

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

بدنه‌ی گوشی هوشمند One M۹ کمپانی تایوانی اچ تی سی از مواد تمام فلزی و به طور یکپارچه طراحی شده و کیفیت فوق‌العاده عالی را به همراه دارد. به طور کلی پرچمدار جدید اچ تی سی از هر نظر یک گوشی هوشمند اندرویدی فوق‌العاده به شمار می‌رود. برخلاف ال جی کمپانی تایوانی اچ تی سی در پرچمدار سال ۲۰۱۵ خویش از سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ والکام بهره گرفته که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای را به همراه دارد. همچنین این گوشی هوشمند از اسپیکرهای دوبل BoomSound نیز بهره‌مند است که به موجب آن قابلیت پخش صوتی محصول فوق‌العاده افزایش یافته است.

اچ تی سی در ساختار پرچمدار جدیدش از سنسور دوربینی ۲۰ مگا پیکسلی و از نوع آلتراپیکسل (UltraPixel) به عنوان دوربین اصلی دستگاه استفاده کرده و صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر نه چندان عالی فول اچ دی را نیز برای این محصول در نظر گرفته. صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط پنل محافظ گوریلاگلاس ۴ پوشانده شده و از نظر مقاومت عملکرد مطلوبی را به همراه دارد. رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD)، پردازنده‌ی گرافیکی فوق‌العاده قدرتمند Adreno ۴۳۰ و باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی هم سایر خصوصیات و ویژگی‌های عمده‌ی پرچمدار ۲۰۱۵ کمپانی اچ تی سی را شامل می‌شوند.

۴- گوشی هوشمند P۸ کمپانی هوآوی

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

پرچمدار سال ۲۰۱۵ هوآوی هم بدون تردید هم‌اکنون به عنوان یکی از برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌رود. هوآوی برخلاف گذشته از عبارت Ascend (اسند) در نام پرچمدار جدید خویش استفاده نکرده و این محصول را به طور مستقل گوشی هوشمند P۸ نام‌گذاری کرده است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در پرچمدار هوآوی نمایشگری ۵٫۲ اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ دی است که البته توسط پنل محافظ گوریلاگلاس پوشانده شده. برخلاف دو پرچمدار قبلی نامبرده شده که ا تراشه‌های شرکت کوالکام بهره‌مند بودند، گوشی Huawei P۸ از سیستم روی یک چیپ Kirin ۹۳۰ کمپانی HiSilicon بهره‌مند است. تراشه‌ای ۶۴ بیتی که پردازنده‌ی اصلی آن هشت هسته‌ای بوده و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T۶۲۸ MP۴ و رمی ۳ گیگابایتی را نیز به همراه دارد.

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی هوشمند P۸ هوآوی علاوه بر جنبه‌های ظاهری و طراحی فوق‌العاده ظریف در عملکرد دوربین اصلی آن مشاهده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند سنسوری ۱۳ مگا پیکسلی را به همراه دارد که هوآوی این سنسور را با قبل سنسور WRGB معرفی کرده است. عملکرد این سنسور در قابل متعادل‌سازی رنگ سفید و نور دریافتی تصویر فوق‌العاده عالی بوده و منجر به شگفت‌زده شدن شما خواهد شد. سایر خصوصیات و ویژگی‌های عمده و اصلی این محصول شامل مواردی همچون سنسور دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء و باتری ۲۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود.

۵- گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ سونی (Sony Xperia Z۴)

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

پرچمدار جدید شرکت سونی با نام اکسپریا زد ۴ از بدنه‌ای تمام فلزی با ضخامت ۶٫۹ میلیمتر بهره‌مند است. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری محصولی فوق‌العاده شیک و ظریف محسوب می‌شود که در عین ظرافت طراحی خود استاندارد ضد آب IP۶۸ را نیز به همراه دارد که به موجب آن می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری از آب دوام داشته باشد. کمپانی سونی در پرچمدار سال ۲۰۱۵ خویش از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر قول اچ دی استفاده کرده است. سنسور دوربین اصلی آن یک حسگر ۲۰٫۷ مگا پیکسلی بوده و دوربین سلفی آن را سنسوری ۵٫۱ مگا پیکسلی تشکیل می‌دهد.

کمپانی سونی هم مانند شرکت اچ تی سی از مشکلات حرارتی و عملکردی سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ چشم‌پوشی کرده و پرچمدار سال ۲۰۱۵ خویش را از این تراشه‌ی سیستمی بهره‌مند ساخته است؛ بنابراین گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ سونی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و مبتنی بر چهار هسته‌ی Cortex A۵۷ و چهار هسته‌ی Cortex A۵۳ را در کنار پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند Adreno ۴۳۰ و رم ۳ گیگابایتی نوع LPDDR۴ خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی این محصول ظرفیتی برابر با ۳۲ گیگابایت را به همراه داشته و قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز در این گوشی هوشمند لحاظ شده است. همچنین سونی علیرغم بهره‌گیری از یک طراحی فوق‌العاده ظریف در پرچمدار جدید خود، این محصول را به یک باتری قدرتمند ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز ساخته است.

۶- گوشی هوشمند Mi Note Pro شیائومی

هم اکنون برترین پرچمداران اندرویدی کدامند؟

با پیشرفت‌هایی که شرکت چینی شیائومی طی چند وقت اخیر به دست آورده جای تعجبی وجود ندارد که پرچمدار سال ۲۰۱۵ این کمپانی به گونه‌ای باشد که بتوان آن را به عنوان یکی از برترین محصولات اندرویدی کنونی موجود در بازار به شمار آورد. گوشی هوشمند Mi Note Pro با بهره‌مندی از صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی ضخامتی برابر با ۶٫۹۵ میلیمتر دارد که این امر به واقع ظرافت خاصی را به طراحی این محصول بخشیده است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند از نوع LCD بوده و وضوح تصویر QHD را به همراه دارد. همچنین شیائومی توسط پنل محافظ گوریلاگلاس ۳ از نمایشگر پرچمدار خویش محافظت می‌کند.

سیستم روی یک چیپ به کار گرفته شده در گوشی Mi Note Pro شیائومی، تراشه‌ی سیستمی اسنپدراگون ۸۱۰ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و رمی ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده. سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی با نور فلش LED دوبل، سنسور دوربین سلفی ۴ مگا پیکسلی و از نوع آلتراپیکسل (UltraPixel)، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی هم سایر مشخصات و ویژگی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۵ شیائومی را شامل می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سل فون

      سونی اکسپریا زد3 پلاس اولا نه زد4،
      دوما ایا میدونستید این گوشی بدون داشتن درپوش پورت میکرو یو اس بی اب به داخلش نفوذ نمیکنه،
      یا ایا میدونستید تنها گوشی که با دست خیس میتونید به راحتی باش کار کنید همین زد3 پلاسه ( زد 4)
      همانا کسانی که اطلاعاتشون پایینه اس 6 گوارای وجدشان باااااد

    • بهنوش

      سونی بی شک از بقیه بهتره ولی آخر از همه نوشتید!
      از تاچش گرفته که اپل با اون همه ادعا دستت یکم عرق کنه صفحه اش هیچی نمی فهمه ولی سونی زیر آب هم باشه بعدش تاچش درسته، تا مقاومتش که ده بار رو آسفالت بیوفته فقط بدنه اش خش میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج