۲۱۸۰۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چه تعداد تماشاگر «فصل شیدایی» را دیدند؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران که نمایش میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» با مشارکت او و همکارانش برگزار می‌شود، استقبال مخاطبان از این نمایش را فراتر از حد انتظار توصیف کرد و شمار بییندگان آن را متجاوز از ۵ هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران که نمایش میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» با مشارکت او و همکارانش برگزار می‌شود، استقبال مخاطبان از این نمایش را فراتر از حد انتظار توصیف کرد و شمار بییندگان آن را متجاوز از ۵ هزار نفر اعلام کرد.

سرهنگ علی سالم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران اظهار داشت: اجرای نمایش‌های آیینی از سه سال قبل طی توافقی با شهرداری در محل فعلی اجرای نمایش فصل شیدایی آغاز شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. آن‌ها از ما می‌خواستند این قبیل برنامه‌ها را ادامه دهیم و برنامه‌های مشابهی در ماه‌های محرم و رمضان برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج جماران درباره ایده اجرای نمایش فصل شیدایی عنوان داشت: مردم انتظار داشتند هر برنامه‌ای که برگزار می‌کنیم، بهتر از برنامه‌های قبل باشد. بنابراین ما پیگیر این موضوع شدیم تا با رایزنی و همکاری با مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) یک کار نمایشی مشترک را به مدت یک ماه در ایام ماه مبارک رمضان به غیر از شب‌های قدر اجرا کنیم.

سالم با بیان این که استقبال از اجرای این نمایش که از روز دوشنبه یکم تیر آغاز شده، استثنایی است، تصریح کرد: ما تصور نمی‌کردیم این میزان مشتاق برای تماشای نمایش «فصل شیدایی» وجود داشته باشد. در حالی که در شب اول اجرای نمایش حدود ۳ هزار نفر مخاطب داشتیم، شب‌های بعد بر تعداد این جمعیت افزوده شد و تا به حال این آمار از سقف ۵ هزار نفر نیز گذشته است.

طراح و کارگردان «فصل شیدایی» سعید اسماعیلی و راوی آن، رسالت بوذری است. این نمایش به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا)، با حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج جماران روی صحنه می‌رود.

نمایش «فصل شیدایی» شب‌های ماه مبارک رمضان همزمان با اذان مغرب و پذیرایی افطاری در انتهای بلوار ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند برای ثبت نام عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۴۱۹ پیامک کنند و زمان تماشای خود را انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج