۲۱۸۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جوان ترین کارآفرینان موفق جهان (۳)

مصاحبه با فیلیپ هارتمن، مخترع جوان

فیلیپ هارتمن هشت ساله بود که با ساختن تیرکمان های کوچک اولین گام خود را به سمت کارآفرینی بر داشت و اکنون در سن ۱۵ سالگی در حال ایفای نقش در دو پروژه بزرگ است.

مصاحبه با فیلیپ هارتمن، مخترع جوان

برترین ها : فیلیپ هارتمن هشت ساله بود که با ساختن تیرکمان های کوچک اولین گام خود را به سمت کارآفرینی بر داشت و اکنون در سن 15 سالگی در حال ایفای نقش در دو پروژه بزرگ است. یکی از این پروژه ها به فیبرهای نوری مربوط می شود که ارزان تر، کارآمدتر، و مطمئن تر هستند- اختراعی که نام او را به عنوان مخترع جوان سال 2008 به ثبت رساند.

پروژه دیگر او ViperSteam نام دارد. این دستگاه بخار را وارد شیشه جلو اتومبیل می کند و می تواند برفک های آن را در عرض 15 ثانیه آب کند.

اطرافیانتان نسبت به موفقیت شما چه عکس العملی نشان دادند؟

این قبیل مسائل برای خانواده من کاملاً عادی است و به همین خاطر عکس العمل خاصی از سوی خانواده ام دریافت نکردم. در گروه های دیگر مثل تیم تنیسی که در آن بازی می کنم چندان شناخته شده نیستم و دوستانم نمی دانند من یک مخترع و کارآفرین هستم. به همین خاطر گاهی که مرا در اخبار تلویزیون یا مجلات می بینند تعجب می کنند و دیدن عکس العمل های آنها برایم خیلی جالب است.

مصاحبه با فیلیپ هارتمن، مخترع جوان

ViperSteam برای خیلی ها جالب است. تصور کنید در حال رانندگی در جاده هستید و حشرات روی شیشه اتومبیل نشسته اند و تمرکز شما را به هم می ریزند. ۲۰ درصد تصادف ها از اجسامی ناشی می شوند که روی شیشه اتومبیل می افتند و راننده را دچار مشکل می کنند. این اختراع همه این مشکلات را حل می کند و دیگر مجبور نیستید صبح قبل از رفتن به کار برفها را از روی شیشه پاک کنید.

چگونه برای کار خود برنامه ریزی می کنید؟

من هرگز در دوره های آموزش کار و تجارت شرکت نکرده ام ولی همیشه این استعداد در من وجود داشته است. البته همیشه مشاورهایی بوده اند که مرا همراهی کرده اند، مثلاً پدرم و دیگران. اما بهترین راه برای یادگرفتن این است که جلو برویم و آن را انجام بدهیم، من هربار چیزهای بیشتری می آموزم و مطمئنم چیزهایی را که الان دارم یاد می گیرم در دانشگاه نمی توانستم یاد بگیرم.

چیز دیگری هست که دوست داشته باشی بگویی؟

اگر کاری را دوست دارید حتما انجامش بدهید. اما اگر به کاری که می کنید علاقه ندارید حتماً باید آن را رها کنید و به سراغ چیزی بروید که برایتان جذاب باشد. باید عاشق کارتان و عاشق کمک به مردم جهان باشید. اگر فقط برای پول و درآمد کار کنید، هرگز به موفقیت نخواهید رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج