۲۱۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تخم مرغ‌هاي شب مانده را دور نريزيد!

تخم مرغ پخته فقط به درد صبحانه خوردن و درست كردن سالاد الويه نمي‌خورد، وقتي تخم مرغي كه پخته‌ايد زياد آمد، بدون اين‌كه نگران باشيد مي‌توانيد كلي غذاي هيجان انگيز با آن درست كنيد

تخم مرغ‌هاي شب مانده را دور نريزيد!
تخم مرغ‌هاي شب مانده را دور نريزيد!
۱ مي‌توانيد تخم‌مرغ‌هاي پخته شده را نصف كنيد و با آنها يك سيني پيش‌غذاي خوشمزه درست كنيد كه هر كسي را به اشتها بياورد. كافي است كمي نمك روي آنها بپاشيد و هر كدام را با يك ادويه رنگي تزئين كنيد. يكي را با فلفل قرمز، يكي را با آويشن. حتي مي‌توانيد از خلال پسته و سبزي‌هايي مثل جعفري هم استفاده كنيد.


2 مي‌توانيد تخم‌مرغ را خرد كنيد، آن‌را با سس مايونز و كمي سبزي معطر قاطي كنيد و به‌عنوان سس به هر ساندويچي كه دوست داريد اضافه كنيد. اين تركيب با ساندويچ مرغ، عالي مي‌شود.


تخم مرغ‌هاي شب مانده را دور نريزيد!

۳ تخم‌مرغ‌ها را خرد كنيد، آنها را با پودر كاري و سس مايونز و كمي نمك مخلوط كنيد. يك برگ كاهو روي نان بگذاريد و سالادي كه درست كرده‌ايد را روي كاهو بگذاريد. حالا مي‌توانيد از ساندويچ خوشمزه‌اي كه درست كرده‌ايد لذت ببريد.


4 تخم‌مرغ پخته هر سالادي را خوشمزه مي‌كند. تخم‌مرغ مانده از شب گذشته را خرد كنيد و روي سالاد كاهو يا هر سالاد ديگري كه دوست داريد بريزيد. هم طعم آن را بهتر مي‌كند هم پروتئين به آن اضافه مي‌كند.


۵ تخم‌مرغ پخته را با نعنا، ريحان، جعفري و كمي نمك و فلفل سياه مخلوط كنيد و لاي نان تست بگذاريد. مي‌توانيد به اين تركيب تن ماهي هم اضافه كنيد. اين نان‌ها را در ساندويچ ساز بگذاريد تا براي عصرانه اسنك خوشمزه و سالمي داشته باشيد. اين اسنك براي ميان‌وعده مدرسه بچه‌ها هم خوب است.


6 تخم‌مرغ‌ها را نصف كنيد، زرده آنها را بيرون بياوريد و با مايونز و سس تند و نمك و فلفل مخلوط كنيد. اين زرده‌ها را با قيف خامه، دوباره درون سفيده‌ها بگذاريد و كمي فلفل پاپريكا روي آن بريزيد. مي‌توانيد از اين طعم جديد لذت ببريد.


تخم مرغ‌هاي شب مانده را دور نريزيد!

۷ پيتزاي تخم مرغ، يكي از خوشمزه‌ترين ميان وعده‌هاست. روي نان تست يك حلقه گوجه فرنگي بگذاريد، تخم‌مرغ‌ها را حلقه حلقه كنيد و روي آن بچينيد و در نهايت كمي پنير موزارلا روي آن بپاشيد. حالا بايد آنها را در فر بگذاريد تا پيتزاي متفاوت شما آماده شود.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج