۲۱۸۷۶۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

یکی از اصلی‌ترین خودروهای عضلانی اسپورت در صنعت خودرو، پورشه ۹۱۱ است. رونمایی از اولین مدل آن در سال ۱۹۷۳ بود.

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!



برترین ها:

1- بوگاتی ویرون 16.4

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

بوگاتی ویرون ۱۶.۴ یک خودروی عالی برای رانندگی سریع و دیوانه وار است. بر خلاف دیگر خودروهای لوکس اسپورت، ویرون از ساده‌ترین راه انتقال قدرت استفاده کرده و حداکثر سرعت آن به ۲۵۳ مایل بر ساعت می‌رسد. ویرون توسط فولکس واگن طراحی و مهندسی شده و قدرت آن به تمام چرخ‌ها منتقل و از ۱۲ رادیاتور برای حمایت از سیستم قدرت استفاده می‌کند.

دیگر نکته این خودور قیمت چالش برانگیز آن که حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار آمریکا است که شما برای رانندگی با این خودرو باید بتوانید کسی را پیدا کنید که خودرو را به شما قرض بدهد یا خودتان از پس هزینه آن بربیایید.

۲- فراری ۲۵۰GT SWB

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

وقتی خواهان یک خودروی اسپورت لوکس باشید، اولین گزینه فراری ۲۵۰GT SWB خواهد بود. وقتی موتور ۱۲ سیلندری با طراحی اصلی و کلاسیک این خودرو درهم می‌آمیزد، آن را در لیست خودروهایی قرار می‌دهد که قبل از مرگ باید با آن‌ها رانندگی کرد. مدل شهری آن قدرتی بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ اسب بخار قدرت دارد و محبوب‌ترین فراری ساخته شده در سالهای ۱۹۶۰ و ۱۹۶۲ بوده است.

۳- مینی کوپر S

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

مینی کوپر S نشان دهنده اوج تلاش شرکت سازنده و مدیر آن جان کوپر برای به دست آوردن محبوبیت برای این خودرو است. جان کوپر قهرمان مسابقات فرمول یک در سالهای ۱۹۵۹ و ۱۹۶۰ است.

مینی کوپر S ۱۲۷۵ سی سی حجم موتور و ۷۵ اسب بخار قدرت دارد که حداکثر سرعت آن به ۱۰۰ مایل بر ساعت می‌رسد. مینی کوپر S بیش از ۱۰ فوت طول دارد و از لاستیک‌های ۱۰ اینچی استفاده می‌کند و کوچک‌ترین خودروی لوکس اسپورت به حساب می‌آید که تجربه متفاوتی در رانندگی را به شما خواهد داد.

۴- شورولت کوروت SPLIT WINDOW مدل ۱۹۶۳

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

بدون شک یکی از بی نظیرترین کوروت های تولید شده در بین خودروهای عضلانی آمریکایی کوروت SPLIT WINDOW است. موتور ۸ سیلندری و قدرت ۲۵۰ اسب بخار. در تولید جدید خودرو در سال ۱۹۶۴ قدرت آن به ۴۳۰ اسب بخار افزایش پیدا کرد. نکته جالب این خودرو شیشه‌های عقب این خودرو است که کاملاً آن را نسبت به دیگر خودروهای اسپورت متمایز می‌کند.

۵- ون فولکس واگن

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

اگرچه این خودرو در حال حاضر در ایالات متحده تولید نمی‌شود ولی طولانی‌ترین تولید را در بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۲۰۰۳ را داشته است.

این خودرو هنوز هم در ایلات متحده برای فروش موجود است. اگر اولین بارتان است که می‌خواهید با این خودرو رانندگی کنید بهتر است مراقب باشید چون ممکن نیاز به تعمیرات جزئی داشته باشد. به هر حال این خودروی جالب با مشخصات و تاریخچه ای که دارد می‌تواند در لیست مورد نظر ما قرار بگیرد.

۶- جیپ Wrangler

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

جیپ Wrangler یکی از نمادی‌ترین خودروهای آمریکایی است. طراحی این خودرو همچنان بر اساس لندکروز و لندروور است و فقط تکنولوژی آن در طول بازه‌های زمانی مختلف دچار تغییر شده است. این خودرو مناسب جاده ای کوهستانی است و برای کسانی که عاشق آفرود هستند بسیار گزینه مناسبی است چون رانندگی در جاده‌های ناهموار با این خودرو سطح آدرنالین خون را بالا می‌برد و تجربه هیجان انگیزی به ارمغان می‌آورد.

۷- فورد مدل T

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

خودرویی که می‌توان در لیست ۱۵ خودرو قرار داد فورد مدل T است. در طول ۱۹ سال تولید این خودرو در بین سال‌های ۱۹۰۸ تا ۱۹۲۷ بیش از ۱۵ میلیون از آن تولید شد.

موتور ۲ سرعته این خودرو تنها ۲۰ اسب بخار قدرت دارد.

۸- DUESENBERG SG

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

یکی از بهترین خودروهای پرقدرت ساخته شده در اواخر دهه ۳۰ میلادی. خودرو بسیار بزرگ است. موتور ۶.۹ لیتری و وزن بیش از ۲.۵ تن با قدرتی بین ۲۶۵ تا ۳۲۰ اسب بخار.

این خودرو تولید انبوه نداشته ولی مدل‌های باقیمانده از آن هنوز قابلیت رانندگی را دارند و می‌توان لذتی جدید در رانندگی را با آن تجربه کرد.

۹- BMW مدل ۲۰۰۲

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

اولین خودروی اروپایی و اسپورت معرفی شده در فروشگاه‌های آمریکایی. تعداد بسیار زیادی از این مدل در طول سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۵ در بازار فروخته شد.

مدل‌های موجود این خودرو هنوز هم ارزش رانندگی را دارند. از مشخصات این خودرو موتور ۱۹۹۰ سی سی است.

۱۰- سیتروئن DS

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

سیتروئن DS خودروی فرانسوی تولید سال ۱۹۵۵ است. این خودرو بر اساس آخرین تکنولوژی زمان خود ساخته شده و از سیستم تعلیق منحصر به فردی برخوردار بوده است.

موتور ۴ سیلندری این خودرو حداکثر سرعتی معادل ۱۱۵ مایل بر ساعت را به وجود می‌آورد. کسانی که می‌خواهند با تاریخچه صنعت خودرو بیشتر درگیر شوند، رانندگی با این خودرو به آنان توصیه می‌شود.

۱۱- پورشه ۹۱۱ کررا RS

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

یکی از اصلی‌ترین خودروهای عضلانی اسپورت در صنعت خودرو، پورشه ۹۱۱ است. رونمایی از اولین مدل آن در سال ۱۹۷۳ بود. تکنولوژی به کار رفته در این خودرو بسیاری از مشکلات خودروسازان در سرعت بالا را حل کرده بود. موتور این ۲.۷ لیتر حجم دارد و قدرت آن ۲۰۷ اسب بخار است.

۱۲- PLYMOUTH HEMI BARRACUDA

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

یکی از برترین اتومبیل‌های دهه ۷۰ میلادی. دارای حجم موتور ۷.۰ لیتری با قدرت ۴۲۵ اسب بخار.

۱۳- لوتوس ELISE

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

خودرویی چابک و سریع. اولین بار در سال ۱۹۹۵ در فرانکفورت رونمایی شد. موتور ۱.۸ لیتری با ۱۸۹ اسب بخار قدرت که سرعت صفر تا صد آن در کمتر از ۵ ثانیه به دست می‌آید.

کابین آن کمی کوچک است ولی ارزش رانندگی با آن را دارد.

۱۴- تویوتا FJ۴۰ لندکروز

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

از بهترین مدل‌های لندکروز در دنیا. ارسال ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۴ که در آمریکا تولید شد و پس از آن تا سال ۲۰۰۱ در برزیل تولید می‌شد. قدرت زیاد آن در جاده‌های کوهستانی و ناهموار، یک ماشین تمام عیار آفرود را به نمایش می‌گذارد.

۱۵- استون مارتین DB۹

رانندگی با این خودروها آرزوی هر کسی است!

DB۹ یک خودروی لوکس، اسپورت، سریع، چابک و راحت است که حتماً قبل از مرگ یک‌بار باید با آن رانندگی را تجربه کرد. برای خرید این خودرو باید بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار آمریکا هزینه کرد.

موتور ۵.۹ لیتری و ۱۲ سیلندر در ۴.۱ ثانیه سرعت این خودرو را از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      پس لامبورگینی کوووووو؟یکی از بهترین ماشینای دنیاست اونوقت شما توی این لیست نزاشتید،این مقاله رو کی نوشته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج