۲۲۰۵۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

کواچ: بازی امروز فوق‌العاده بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی امروز را فوق‌العاده پشت سر گذاشتیم و عملکرد خوبی داشتیم.

خبرگزاری فارس: اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در کنفرانس مطبوعاتی، گفت: بازی امروز را فوق العاده گذراندیم. با ۸۲ درصد موفقیت در حمله مقابل بهترین تیم تدافعی جهان مسابقه را پشت سر گذاشتیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم مسئولیت سنگینی را روی دوش دارند و باید به پیراهن تیم ملی احترام بگذارند. باید بتوانیم ۱۰ هزار هوادار در سالن و ۵۰ میلیون بیننده تلویزیونی احترام بگذاریم. به همه نشان دادیم تیم سطح بالایی هستیم و سعی می‌کنیم در مسابقه بعدی این بازی را تکرار کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت عدم صعود به مرحله بعد مهمترین عامل را چه می‌داند، خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم اما عملکرد بهتری از سال قبل داشتیم. اگر روسیه پائین تر از ایران قرار گرفته نشان دهنده خیلی نکات است. فقط یک قدم مهم مقابل لهستان را خوب بر نداشتیم اما در عملکرد فوق العاده خوب بودیم. فکر می‌کنم همه مردم و خبرنگاران باید درک کنند که روز اول وقتی به گروه نگاه می‌کردیم مشخص نبود کدام تیم در رده آخر قرار می‌گیرد. شاید این افتخار باشد که در هر زمینه‌ بهتر هستیم. یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان هستیم هر روز تلاش می‌کنیم که قدم‌های بهتری برداریم تا در همین سطح بمانیم.

کواچ تأکید کرد: در این گروه برای هر امتیاز جنگیدیم و شاید تکرار پیروزی مقابل تیمی مثل روسیه بسیار سخت باشد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و به همه آنها به خاطر عملکرد خوبشان در مسابقات افتخار می‌کنم. آیا درک می‌کنید پیروزی مقابل قهرمان جهان، قهرمان المپیک و قهرمان سال قبل لیگ جهانی را؟ ما این کیفیت را داشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج