۲۲۲۷۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه amazon برای بیستمین سالگرد تاسیس

غول خرده فروشی اینترنت، آمازون اعلام کرد که به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این پرتال، برنامه ویژه را در ۱۵ جولای، برای مشترکان خاص خود به اجرا درخواهد آورد تا جهت خرید محصولات، تخفیف قابل توجه دریافت کنند.

برنامه amazon برای بیستمین سالگرد تاسیس
برترین ها: شمارش معکوس، برای ۱۵ جولای، روزی که آمازون قصد دارد تا تسهیلات ویژه ای برای مشترکان درجه اول خود ارائه کند، آغاز شد. چند روز آینده، غول خرده فروشی اینترنت، تخفیفات گسترده ای را به مشترکان و کاربران درجه اول خود ارائه می‌کند تا پانزده جولای را برای همیشه در ذهن داشته باشند.

به گزارش برترین ها؛ شرکت آمازون به منظور سالگرد بیستم سال فعالیت خود در اینترنت، از طرح جامعی با نام Prime Day رونمایی کرد. آمازون که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان محسوب می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه کننده خدمات پردازش ابری در جهان به حساب می‌آید، در روز تولد خود قصد دارد با برگزاری مراسم Prime Day گسترده‌تر از جمعه سیاه (Black Friday) محصولات مختلف را با تخفیف به فروش برساند.

برنامه amazon برای بیستمین سالگرد تاسیس

(آمازون، 15 جولای سال جاری میلادی را روز مهمی برای ارائه تخفیف به مشترکانش اعلام کرد)

به نقل از Cnet، تخفیف گسترده آمازون برای محصولات مختلف از ۱۵ ژوئیه چهارشنبه هفته جاری یعنی یک روز پیش از آنکه شرکت Amazon.com وارد بیست سالگی شود، آغاز می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشتریان این شرکت در تاریخ یاد شده هر ۱۰ دقیقه می‌توانند یک پیشنهاد قابل ملاحظه برای کاهش قیمت محصولات مختلف را دریافت کنند.

البته باید توجه داشت که این تخقیف‌ها فقط برای کاربران کنونی و مشترکان جدید سرویس Prime لحاظ می‌شود. این کاربران افرادی هستند که به صورت سالانه هزینه‌هایی را پرداخت می‌کنند تا از ارسال رایگان محصولات به مدت دو روز، خدمات ویدئویی و دیگر مزایا بهره‌مند شوند. این کاربران در کشورهای آمریکا، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا حضور دارند.

یکی از سخنگویان آمازون در این خصوص توضیح داد که این شرکت هنوز برنامه‌ای تکرار روز Prime Day در سال‌های آتی ندارد.

آمازون در صفحه ای که به همین منظور راه اندازی کرده است اعلام کرد، افرادی تا ۱۵ جولای سال جاری در آمازون ثبت نام کنند، از تسهیلات و تخفیفات خاصی در این روز بهره مند خواهند شد. این صفحه در نشانی www.amazon.com/PrimeDay معرفی شد.

دریافت کارت هدیه ۱۰ هزار دلاری، یکی از فرصت‌هایی است که آمازون در این روز به مشترکانش ارائه می‌کند. آمازون از کاربرانش خواسته است تا تصاویر خود را از شادترین لحظات زندگی که دران هستند، برای شرکت در این رقابت بزرگ، از طریق پرتالی که به همین ایجاد شده است، ارسال کنند. برندگان، علاوه بر جایزه، این امکان را خواهند داشت تا تصاویر خود را به صورت اسکرین شده در Amazon Fire TV نیز مشاهده کنند که فرصت نمایش به میلیون‌ها کاربر دیگر را نیز، خواهند داشت. یکی از شرایط شرکت در مسابقه، داشتن پرایم اکانت Prime account و ارسال تنها یک عکس به ازای هر کد کاربری اعلام شده است. جعبه تلویزیون آتشین آمازون، یک ستاپ باکس می‌باشد که از طریق آن، کاربران می‌توانند به مجموعه خدماتی تلویزیونی و ویدئویی که آمازون تدارک دیده است، دسترسی داشته باشند و سیستم سینمای خانگی خود را تقویت کنند.

برنامه amazon برای بیستمین سالگرد تاسیس

شرکت در این رقابت، برای شهروندان قانونی اتریش، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا که بالای ۱۸ سال سن دارند، مجاز می‌باشد. به برترین تصاویر ارسال شده از کشورهای فوق، جایزه ۱۰ هزار دلاری اعطا خواهد شد و ۸ جایزه توسط هیات داوران تعیین شده برای این کار، اعطا می‌شود. آمازون، با ایجاد سرویس آمازون پرایم، خدمات خاصی را به کاربرانش ارائه می‌کند که دسترسی جهت ذخیره و به اشتراک گذاری تصاویر و فایل‌های ویدئویی به میزان ۵ گیگا بایت بر روی سامانه یارانش ابری آمازون Amazon Cloud، از آن جمله می‌باشد. برای استفاده از این خدمات، کاربران می‌بایستی نرم افزار Cloud Drive مخصوص را دانلود، و نصب کنند. این خدمات از طریق نشانی amazon.com/clouddrive در دسترس می‌باشد.

آمازون انتظار دارد با خدماتی که در روز ۱۵ جولای به مشتریانش می‌دهد، رکورد فروش جمعه سیاه را در آمریکا بشکند.

جمعه سیاه (به انگلیسی: Black Friday) در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر می‌شود و آغاز سُنت خرید برای کریسمس محسوب می‌شود. در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت‌ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را به خریدهای ویژهٔ این روز بپردازند. سال‌ها است که این روز، شلوغ‌ترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنت‌های دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح باز می‌کنند و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

آمازون در سال‌های اخیر، سرویس‌های متنوعی را برای ترغیب کاربران به استفاده بیش تر از خدمات و محصولات خود، ارائه کرده است که پست رایگان محصولات برای کاربران آمازون پرایم در آمریکا و اقدام برای استفاده از پهپاد، جهت ارسال مرسولات، یکی از این برنامه‌ها این شرکت می‌باشد که در راستای مدل کارآفرینی دیجیتالی ان، تفسیر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج