۲۲۳۱۳۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

۵ تصویر هوایی بینظیر ثبت شده توسط پهپادها

یکی از حوزه‌هایی که با ظهور پهپادها و کوات‌کوپترها دگرگون شده، عکاسی است. با استفاده از پهپادها عکاسان قادرند تا تصویر‌های هوایی زیبایی را از مناظر شهری و طبیعی ثبت کنند.

وبسایت زومیت: یکی از حوزه‌هایی که با ظهور پهپادها و کوات‌کوپترها دگرگون شده، عکاسی است. با استفاده از پهپادها عکاسان قادرند تا تصویر‌های هوایی زیبایی را از مناظر شهری و طبیعی ثبت کنند. در ادامه ۵ تصویر بی نظیر حاضر در رقابت Dronestagram را به نظاره خواهید نشست.

پهپادها یکی از پرکاربردترین گجت‌های نوظهوری هستند که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از این ابزار‌ها برای ثبت تصاویر هوایی دیگر نیازی به خدمت گرفتن هواپیما یا بالون نیست و می‌توان با صرف هزینه‌‌ای نسبتا اندک در مقایسه با روش‌های پیشین، به دفعات و در تمام اوقات سال به ثبت تصاویر هوایی پرداخت که همین موضوع پنجره‌ای جدید را به روی عکاسی گشوده است.

با توجه به این موضوع، اپلیکیشن Dronestegram مسابقه‌ای را برای انتخاب بهترین تصاویر هوایی ثبت شده توسط پهپادها راه انداخته است. داوری انتخاب بهترین تصاویر با همکاری نشنال جئوگرافیک انجام شده و نتایج حاصل نشان از انتخاب تصاویر بی نظیر و چشم نواز دارد.

برنده‌ی رقابت تصویری است که توسط ریکاردو ماتیلو ثبت شده و نام این تصویر نیز "Above the mist" به معنی بر فراز مه است. این تصویر نمایی از شهر پارانای برزیل را از بالای کلیسای جامع مارینگا نمایش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج