۲۲۳۲۷
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

پشت پرده ورود احمد ابراهیمی به فوتبال ایران

ابراهیمی سرپرست داماش دوست نبی است و در چیدمان داوری ها دخالت دارد

پشت پرده ورود احمد ابراهیمی به فوتبال ایران

تماشا: اگر پیش از این تنها در صحبت های خصوصی، حرف از «احمد ابراهیمی» بود، حالا منصور ابراهیم زاده در گفت و گویی رسمی نام او را به میان می آورد:

«ابراهیمی سرپرست داماش دوست نبی است و در چیدمان داوری ها دخالت دارد».

پشت پرده ورود احمد ابراهیمی به فوتبال ایران

این اتهام به کسی نسبت داده شده که تا چهار سال پیش، جایی در فوتبال نداشت. اگر حافظه خوبی داشته باشید، یادتان می آید در دوران سرمربیگری علی دایی در تیم ملی نام سرپرست تیم همه را شگفت زده کرد. کسی که هیچ سابقه ای در فوتبال نداشت و البته زمزمه های پشت سرش تنها به یک توجیه می رسید:

«او دوست صمیمی مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال است».

شاهکار متمم قرارداد دایی

اولین مشکلی که احمد ابراهیمی در فوتبال ایران به وجود آورد، داستان «متمم قرارداد» علی دایی در تیم ملی بود. گویا او به عنوان نماینده فدراسیون «متمم قرارداد» را همراه با چک امور مالی پیش دایی می برد، تا پس از امضای متمم چک تحویل دایی شود. اما دایی چک را می گیرد و متمم را امضا نمی کند. اتفاقی که بعدها دایی به استناد آن از فدراسیون شکایت کرد. این شاهکار باعث پایان همکاری ابراهیمی با تیم ملی شد. اما کافی است شما دوست صمیمی نبی باشید تا بتوانید در فوتبال بمانید. مقصد بعدی او سرپرستی «نفت تهران» بود. جایی که در مقایسه با سرپرستی تیم ملی باورپذیرتر بود.


چگونه نفت صعود کرد؟

ابراهیمی فصل خوبی را با نفت تهران در لیگ یک داشت، تیم به لیگ برتر صعود کرد. هرچند که حرف های زیادی پشت سرش بود. نفت تهران در هفته های پایانی لیگ یک، چند بازی متوالی را یک بر صفر برد. بعضی از آنها با گل های دقایق پایانی رقم خورد و بعضی دیگر با پنالتی های دقیقه آخر. گفته می شود در ابتدای همان فصل امیر عابدینی مدیر داماش گیلان هم که در لیگ یک بود، پیش بینی کرده بود نفت تهران به خاطر حضور ابراهیمی به لیگ برتر صعود می کند. او هم با زبان بی زبانی به دوستی نبی با ابراهیمی اشاره کرده بود. پس از آن بود که همه روی اتفاقات عجیب و غریب در دیدارهای نفت تهران حساس شده بودند. اما کسی اعتراضی نکرد تا ارتباطات با دبیرکل فدراسیون خوب بماند عجیب است که حتی امیر عابدینی هم که به نقش ابراهیمی در صعود نفت تهران اشاره کرده بود، فصل بعد ابراهیمی را در لیگ برتر سرپرست داماش کرد.


چرا به داماش آمد؟

نبی و عابدینی ارتباط نزدیکی با هم دارند. در دورانی که عابدینی مدیر پرسپولیس بود، نبی قائم مقام باشگاه بود. پس اصلا نباید تعجب کرد احمد ابراهیمی سر از داماشی دربیاورد که عابدینی مدیرش است. ابراهیمی این فصل چراغ خاموش بود و کسی نامی از او نبرده بود. البته شایعاتی پشت سر سرپرست داماش بود تا اینکه بالاخره پس از توقف ذوب آهن مقابل داماش در هفته گذشته لیگ برتر، منصور ابراهیم زاده علنی علیه او موضع گرفت. حالا باید دید حساسیتی که نسبت به ابراهیمی به وجود آمده، با چه واکنشی از سوی فدراسیون همراه می شود. هرچند که نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به خوبی ثابت کرده، به راحتی می تواند با چراغ خاموش، همه بحران ها را مدیریت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حسن

      آخه چرا حرف بی ربط و نسنجیده میزنید ؟ کی گفته ابراهیمی 4 ساله وارد فوتبال شده ؟ زمانی که عابدینی مدیر عامل پرسپولیس بود ، زمانی که مهدوی کیا و عابدزاده و استیلی و ... تو پرسپولیس بازی می کردن ، ابراهیمی سرپرست پرسپولیس بوده . این هارفا چیه دیگه ...

    • امیر حسن

      آخه چرا حرف بی ربط و نسنجیده میزنید ؟ کی گفته ابراهیمی 4 ساله وارد فوتبال شده ؟ زمانی که عابدینی مدیر عامل پرسپولیس بود ، زمانی که مهدوی کیا و عابدزاده و استیلی و ... تو پرسپولیس بازی می کردن ، ابراهیمی سرپرست پرسپولیس بوده . این هارفا چیه دیگه ...

    • مهدی

      حتما اون کسی که این متن رو نوشته بچه بوده و از اون موقع ها چیزی یادش نیست .
      ابراهیمی از وقتی که من یادمه یه پرسپولیسیه تیر بوده و خیلی سال هم سرپرست پرسپولیس بوده .
      برترینهای عزیز ، توی انتخاب و گزینش متن ها دقت کن . از شما بیشتر از اینها انتظار میره

    • سون

      عمو جان این احمد ابراهیمی نه ناصر ابراهیمی. احمد ابراهیمی تو دادگستر یک کارمند ساده بوده که سر از فوتبال در اورد

      پاسخ ها

      • حمید

        تو خوبی

    • حسین مشتهر

      شما چند سال تو فوتبالی که این مطلب رو پخش میکنی،کدوم خری گفته که ایشون ۴ ساله وارد فوتبال شدن،از زمانی که امسال مهدوی کیا تو پرسپولیس بودن،ایشون هم حضور داشتن،متاسفم واسه افرادی که میان چرت و پرت میگن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج