۲۲۳۶۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

یکی از مشکلات تراشه Snapdragon ۸۱۰ بیش از حد داغ شدن آن بود، چنانکه در دستگاههای تولیدی نیمه اول امسال دردسر ساز شده بود. با تمامی این مشکلات در آینده ای نه چندان دور شاهد معرفی اسمارت فون های مجهز به تراشه Snapdragon ۸۲۰ خواهیم بود.

وب‌سایت TopInEarth: در این خبر تمرکز خود را بر روی دستگاههای آینده مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۲۰ کوالکام خواهیم گذاشت. یکی از مشکلات تراشه Snapdragon ۸۱۰ بیش از حد داغ شدن آن بود، چنانکه در دستگاههای تولیدی نیمه اول امسال دردسر ساز شده بود. با تمامی این مشکلات در آینده ای نه چندان دور شاهد معرفی اسمارت فون های مجهز به تراشه Snapdragon ۸۲۰ خواهیم بود.

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

بخش PR این شرکت تلاش زیادی را برای ارائه محصول بدون عیب و نقص کرده است، حیثیت این شرکت در گرو تراشه ۸۲۰ می باشد. کوالکام همواره چیپ های قدرتمندی را به بازار وارد کرده، اما مدل ۸۱۰ افتضاح کار کرده و حال همگان توجه خود را به دستگاههای نیمه دوم ۲۰۱۵ و اوایل ۲۰۱۶ با تراشه ۸۲۰ کوالکام دوخته اند.

فن آوری ساخت تراشه های ۱۴ نانومتری فعلا در انحصار سامسونگ بوده و کوالکام از این فرایند در ساخت ۸۲۰ استفاده می کند، درنتیجه موفقیت کوالکام به نوعی پیروزی سامسونگ و دیگر شرکای این شرکت بحساب می اید.

گفته شده که اسنپدراگون ۸۲۰ که یک پردازنده ۶۴ بیتی است که تا ۳ گیگاهرتز کلاک شده است. همچنین این پردازنده دارای یک گرافیک جدید Adreno ۵۳۰ و یک مودم MDM۹X۵۵ LTE-A Cat. ۱۰ می باشد.

LG G۴ Pro

تاریخ عرضه: اکتبر ۲۰۱۵

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

این دستگاه مدل ارتقا یافته LG G۴ بوده، و به تراشه Snapdragon ۸۲۰، بدنه تمام فلزی، نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x۲۵۶۰، چهار گیگابایت رم LPDDR۴، فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی، دوربین پشت ۲۷MP، دوربین جلو ۸MP مجهز می باشد.

Xiaomi Mi۵ & Mi۵ Plus

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۵

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

گزارش های رسیده از چین حاکی از ان است که شیائومی در حال برنامه ریزی برای معرفی اسمارت فون Xiaomi Mi۵ و Mi۵ Plus در ماه نوامبر، اوایل ۲۰۱۵ می باشد. Mi۵ به نمایشگر ۵.۲ اینچی ۲.۵D با رزولوشن ۱۴۴۰x۲۵۶۰، پردازنده Snapdragon ۸۲۰ SoC، با دو پیکربندی حافظه (۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و چهار گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی)، دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی همراه با باتری به ظرفیت ۳۰۰۰mAh مجهز می باشد. ضخامت بدنه دستگاه اینده چینی، ۶.۱mm است. از سوی دیگر، Mi۵ Plus به نمایشگر ۶ اینچی Quad-HD، چهار گیگابایت رم و دوربین پشت ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است.

Mstar S۷۰۰ Pro

زمان انتشار: اکتبر

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

Mstar، شرکت تازه به دوران رسیده چینی است که در فکر ساخت محصولات فوق العاده می باشد. دستگاه پرچمدار S۷۰۰ Pro این شرکت برای ماه اکتبر منتشر می شود. دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی Quad-HD با محافظ ۲.۵D، تراشه Snapdragon ۸۲۰ SoC، چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین پشت ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱۱ مگاپیکسلی، باتری به ظرفیت ۳۵۰۰mAh می باشد. اندروید۵.۱.۱، سنسور اثرانگشت Ultrasonic Sense، پورت usb نوع سی از دیگر مشخصه های این تلفن اینده است. دارای برچسب قیمت ۴۸۰ دلار می باشد.

HTC Aero

زمان انتشار: سه ماهه چهارم ۲۰۱۵

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

خبرها حاکی از ان است که شرکت تایوانی اچ تی سی در حال کار بر روی یک تلفن قهرمان با کدنام HTC Aero می باشد. این دستگاه دارای تراشه Snapdragon ۸۲۰ SoC می باشد و نسبت به نسخه پرچمدار این شرکت تعمیرات اساسی خواهد داشت.

Sony Xperia Z۵

زمان انتشار: سپتامبر

این گوشی ها آخرین قلب اژدها را دارند

سونی سخت در حال کار بر روی سه اسمارت فون نسل پنجم پرچمدار سری اکسپریا با نام های Xperia Z۵ ،Z۵ Ultra و Z۵ Compact می باشد که اولی ماه سپتامبر در ژاپن معرفی خواهند شد و در IFA ۲۰۱۵ هم برای عرضه به سراسر جهان آماده خواهد بود. این گوشی دارای تراشه Snapdragon ۸۲۰ SoC، اسکنر اثرانگشت، پورت USB نوع C، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی Sony Exmor RS IMX۲۳۰ CMOS با قابلیت فیلمبرداری ۴K، باتری به ظرفیت ۴۵۰۰mAh و Android Lollipop در عوض Android M می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج