اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۹۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عکس: ورود بازیکنان منچستریونایتد به آمریکا

تیم فوتبال منچستریونایتد بدون هافبک آرژانتینی و دروازه‌بان اسپانیایی‌اش وارد سیاتل آمریکا شد تا نخستین مرحله از اردوی پیش‌فصل خود را برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم: اعضای تیم فوتبال منچستریونایتد ساعات پایانی شب گذشته (دوشنبه) منچستر را به مقصد سیاتل آمریکا ترک کردند و پس از پروازی مستقیم در استقبال پرشور هواداران خود در سیاتل فرود آمدند. از نکات جالب این سفر حضور ستاره‌های جدید شیاطین سرخ یعنی باستین شواین‌اشتایگر، مورگان اشنایدرلین، ممفیس دپای و متئو دارمیان بود.

حضور داوید دخه‌آ، دروازه‌بان سرخپوشان که شایعه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به رئال‌مادرید مطرح بود، جلب توجه می‌کرد. غیب آنخل دی‌ماریا در تور آمریکایی منچستریونایتد هم شایعه جدایی او از این تیم و ملحق شدن به پاری‌سن‌ژرمن را قوت بخشید. همچنین گفته می‌شود در صورت تمایل باشگاه رئال‌مادرید، آنخل دی‌ماریا گزینه بازگشت به این تیم هم است. ویکتور والدس اسپانیایی هم در این سفر همراه شیاطین سرخ نبود و هنوز علت غیبت او در این تور فاش نشده است.

لوئیز فن‌خال که در فصل نقل و انتقالات تاکنون چهار بازیکن را به خدمت گرفته است حالا به دنبال یک مدافع میانی و یک مهاجم نوک است. این مربی هلند به روبرت لواندوفسکی علاقه دارد و دوست دارد تا او را به ترکیب تیمش اضافه کند ولی می‌داند که این انتقال چقدر می‌تواند سخت و پر از مانع باشد چون کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ همین چند روز پیش گفت که دیگر بازیکنی را به منچستریونایتد نمی‌فروشیم.

شیاطین سرخ در تور آمریکا به ترتیب با تیم‌های کلوب آمه‌ریکای مکزیک در سیاتل، سن‌خوزه ارث‌کوئیک آمریکا در سان‌فرانسیسکو، بارسلونا در کالیفرنیا و پاری‌سن‌ژرمن در شیکاگو بازی‌های دوستانه‌ برگزار خواهند کرد.

شاگردان لوئیز‌ فن‌خال در نخستین بازی فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) در اولدترافورد پذیرای تاتنهام خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج