۲۲۴۰۷۴
۵۶۰۳
۵۶۰۳
پ

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

اينكه مي‌گويند زيبايي طبيعي ناخن هر فرد بازتابي از سلامت جسمي اوست، كاملا درست است. شما زماني مي‌توانيد از ناخن‌ها در فعاليت‌هاي روزانه‌تان كمك بگيريد كه آنها استحكام لازم را داشته باشد.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: اينكه مي‌گويند زيبايي طبيعي ناخن هر فرد بازتابي از سلامت جسمي اوست، كاملا درست است. شما زماني مي‌توانيد از ناخن‌ها در فعاليت‌هاي روزانه‌تان كمك بگيريد كه آنها استحكام لازم را داشته باشد. بازار زيبايي، اين بار مجموعه‌اي از بهترين كرم‌هاي تقويت‌كننده دست‌ها و ناخن را با راهنمايي‌هاي تيم متخصص (دكتر هومن رفيعي و دكتر نگار كريمي) به ما معرفي كرده است.

ویتامین درمانی کنید

ناخن سالمي كه روي پوست سالم قرار دارد بايد ته رنگي زيبا و صورتي داشته باشد. رژيمي كه آهن آن كم باشد هم مي‌تواند باعث نازكي و شكنندگي ناخن شما و در نهايت بي‌رنگ شدن آنها شود. كرم دست و تقويت‌كننده ناخن ايوروشه حاوي آهن و ويتامين ۵B است كه به ناخن‌ها استحكام بخشيده و پوست اطراف ناخن‌ها را زيباتر مي‌كند. پس اگر می‌خواهید آهن مورد نیاز بدن‌تان را هم از طریق تغذیه و هم به‌صورت موضعی جذب کنید می‌توانید از این محصول کمک بگیرید.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

اين محصول با عطرخوش گل سوسن دست‌ها را كاملا مرطوب و به وضوح آنها را نرم و شاداب مي‌كند. به اعتقاد متخصصان بازار زيبايي اگر مي‌خواهيد اين كرم اثربخشي خوبي از خود روي پوست‌تان نشان دهد، بايد استفاده مرتب از آن را در برنامه مراقبت از پوست و ناخن‌هاي‌تان بگنجانيد.

روش مصرف: مقداري از كرم را به دست‌ها بزنيد و با ملايمت ماساژ دهيد تا جذب شود.

حدود قيمت: ۲۴ هزار تومان

با ترک‌ها خداحافظی کنید

كوتيكول قسمتي از پوست ناخن است كه به‌عنـوان يك سد از ورود باكتري‌هاي خطرناك بيماري‌زا به ريشه جلوگيري مي‌كند اما زماني اين پوست در اثر خشكي سخت و چسبنده مي‌شود، علاوه بر جذب ميكروب‌ها از ناخن‌ها جدا مي‌شود و شكلي نازيبا به دستان شما مي‌دهد اما اين مشكل با يك راه‌حل ساده برطرف مي‌شود.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

آرتدكو در ميان محصولاتش كرم تقويت‌كننده‌اي مخصوص ناخن‌هاي خشك و شكننده دارد كه با نرم كردن كوتيكول دور ناخن باعث تقويت انعطاف و قابليت ارتجاعي ناخن شده تا آنها سالم‌تر رشد كنند. متخصص بازار زيبايي معتقد است ويتامين A و E موجود در اين كرم خشكي پوست را تنظيم كرده و رطوبت كافي را براي ترك نخوردن آنها حفظ مي‌كند. در ضمن اسانس ميوه‌اي آن عطر خوشي به دستان شما مي‌بخشد.

روش مصرف: دو بار در هفته روي ناخن و اطراف آن ماساژ دهيد. اين ميزان براي افرادي كه ناخن‌هاي خشك و شكننده‌تري دارند هر روز تكرار شود.

حدود قيمت: ۴۰ هزار تومان

عصاره آووكادو روي دست‌

مرطوب‌كننده‌هاي دست و ناخن مانند يك منبع تغذيه عمل مي‌كنند و نمي‌گذارند خشكي و كمبود ويتامين‌هاي بدن آسيب‌هاي جدي به ظاهر آنها بزند. پس بعد از اهميت تغذيه در سلامت ناخن‌ها، مراقبت‌هاي روزانه ما با استفاده از كرم‌هاي مرطوب و تغذيه‌كننده دست و ناخن نقش بسزايي در اين بين ايفا مي‌كند.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

كرم مرطوب‌كننده و مغذي كدلي سرشار از پلي فنول‌هاي آنتي‌اكسيدانِ انگور، آووكادو و كره درخت شي است كه محافظ و ترميم‌كننده پوست دست بوده و احساس چربي روي پوست باقي نمي‌گذارد. متخصصان پوست بازار زيبايي با تاييد اين كرم محبوب تا ۹۸درصد به طبيعي بودن تركيبات اين محصول اطمينان دارند و معتقدند عصاره‌هاي طبيعي آن راه شما را تا رسيدن به دست و ناخن‌هايي سالم و زيبا كوتاه‌ترمي‌كند.

روش مصرف: كرم را روزانه به دفعات مورد نياز روي پوست دست خود ماساژ دهيد.

حدود قيمت: ۴۵ هزار تومان

ترميم ناخن با عسل و گل رز

تقريبا حدود نيمي از خانم‌ها از شكنندگي ناخن رنج مي‌برند؛ ناخن‌هايي كه به سادگي مي‌شكنند و ترك بر مي‌دارند اما بايد بدانيد دليل اين مشكل عميق‌تر از اينهاست. ناخن‌هاي شكننده، ناخن‌هايي هستند كه نمي‌توانند رطوبت را در خود نگه دارند، در نتيجه لايه‌هاي ناخن خشك مي‌شود و ترك مي‌خورد.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

كرم نرم‌كننده و ترميم‌كننده پوست دست و ناخن نوكس حاوي روغن گل رز، بادام شيرين و آووكادو براي تغذيه پوست است كه از پيدايش خشكي پوست جلوگيري كرده و با تركيبات عسل باعث ترميم بافت پوست و سلامت، شادابي و زيبايي دست و ناخن مي‌شود. اين محصول به دليل تركيبات طبيعي فراواني كه درون خود دارد، مي‌تواند در كوتاه‌ترين مدت رطوبت از دست رفته پوست شما را برگردانده و پوست اطراف ناخن‌ها را براي داشتن ناخن‌هايي سالم و زيبا تقويت كند.

روش مصرف: كرم را روزي دو مرتبه روي دست‌ها و ناخن ماساژ دهيد.

حدود قيمت: ۵۶ هزار تومان

محافظی مقاوم برای ناخن‌ها

عادات شما هم نقش مهمي در سلامت ناخن‌هاي شما دارند. قرار گرفتن بيش از حد ناخن‌ها در معرض آب است و مرطوب كردن مداوم دست و ناخن با آب در اثر شستن بيش از اندازه دست يا شستن ظروف و لباس‌ها و نظافت منزل بدون استفاده از دستكش مي‌تواند شكنندگي ناخن و آسيب‌ديدگي پوست اطراف آن را بدتر كند اما كرم ترميم‌كننده و نرم‌كننده كوتيكول ناخن ماوالا، كوتيكول ناخن‌ها را نرم كرده و از خشكي و ترك خوردن پوست اطراف ناخن جلوگيري مي‌كند.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

به گفته متخصصان بازار زيبايي اين محصول حاوي لانولين است كه با نرم و انعطاف‌پذير شدن پوست اطراف ناخن از ريشه ريشه شدن آن جلوگيري مي‌كند. اين كرم كه مخصوص ناخن‌هاي خيلي خشك و شكننده با پوست‌هاي حساس طراحي شده، انتخاب مناسبي براي برگرداندن شادابي و زيبايي ناخن‌هاست.

روش مصرف: دورتادور ناخن و پوست اطراف آن را آغشته به كرم كنيد و با حركات دوراني كاملا ماساژ دهيد.

حدود قيمت: ۴۰ هزار تومان

مرطوب‌کننده‌ای برای پوست و ناخن

تغيير رنگ ناگهاني جزئي و گاه خطرناك كه سراغ ناخن‌ها مي‌آيد، عفونت‌هاي قارچي هستند كه به سادگي از سالن‌هاي زيبايي غيربهداشتي منتقل مي‌شود و در اثر استفاده از وسايل مانيكور استريل نشده به وجود مي‌آيد. عفونت قارچي باعث مي‌شود ناخن از پوست زير آن فاصله بگيرد و بعد ار ترك خوردن‌هاي پي‌درپي نازك و كاغذي شكل شوند.

موثرترين كرم‌هاي تقويت كننده ناخن

كرم تقويت‌كننده بسيار قوي دست و ناخن كلارنس، محصولي براي تقويت پوست ناخن‌ها و پوست دست است كه مانع شكستگي، خشكي و خارش پوست مي‌شود. اين كرم در كنار ويژگي‌هاي مثبت در مراقبت از ناخن، نشانه‌هاي پيري به وجود آمده روي پوست را هم از بين برده و اجازه نمي‌دهد اين لكه روي دست شما جا خوش كرده و زيبايي آن را از بين ببرد. اين كرم حاوي ويتامين و پروتئين‌هايي است كه دست شما را هميشه مرطوب نگه مي‌دارد.

روش مصرف: شب‌ها قبل از خواب ناخن‌ها و دست خود را با اين كرم ماساژ دهيد تا جذب پوست شود.

حدود قيمت: ۵۵ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج