۲۲۴۵۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا امسال به میزبانی ایران در استان اصفهان دنبال می‌شود.

خبرگزاری فارس: سعید نجاریان امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان کشور در سال جاری کار خود را از ۱۹ تیرماه در شهرهای مختلف آغاز کرد و قبل از آن نیز در جلسه هیئت رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام شد.

وی با اعلام اینکه هفته‌های ابتدایی این مسابقات در ماه مبارک رمضان برگزار شد، افزود: به‌دلیل روزه‌دار بودن بازیکنان لیگ برتری و آسودگی بیشتر هواداران تیم‌ها، این رقابت‌ها از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال با اشاره به اینکه پس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، این مسابقات به‌دلیل میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا که در اصفهان برگزار می‌شود، تعطیل می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال تاسیسات دریایی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امسال نماینده کشورمان است.

نجاریان بیان کرد: به‌دلیل مسابقات متعدد فوتسال برنامه‌ریزی برای لیگ برتر امسال کار سختی بود، علاوه بر تدارک دیدارهای دوستانه مختلف تیم ملی فوتسال ایران با کشورهایی همانند پرتقال و میزبانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در مرداد ماه، تیم ملی فوتسال ۲۸ مهر با تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند و بلافاصله پس از آن در همان ماه مسابقات گرندپریکس در برزیل را داریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰ بهمن در ازبکستان برگزار می‌شود که در این رویداد برای حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی بسیار اثرگذار است، اضافه کرد: با توجه به این شرایط برنامه‌ریزی‌ها سخت می‌شود هرچند تمام سعی‌ بر این است تا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بازی‌های لیگ به‌صورت منظم برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال متذکر شد: برای رقابت‌های لیگ برتر هفته‌ای یک مسابقه طبق سال‌های گذشته در روزهای پنج‌شنبه یا جمعه در نظر گرفته شد تا پایان سال جاری شاهد مشخص شدن قهرمان رقابت‌ها باشیم.

نجاریان با تاکید بر اینکه امسال نیز لیگ برتر همانند ادوار گذشته با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود، بیان کرد: تیم‌های شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز فصل گذشته با سقوط به لیگ دسته یک از جمع تیم‌های لیگ برتر کنار گذاشته شدند و تیم‌های آذرخش بندرعباس و کاشی اصفهان با کسب امتیازات لازم از لیگ دسته یک راهی لیگ برتر شدند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در مورد حضور این تیم در لیگ برتر بیان کرد: تمرینات خوبی را به‌همراه ورزشکاران و کادر فنی قبل آغاز بازی‌های لیگ برتر داشتیم.

نجاریان با اشاره به اینکه می‌خواهیم نماینده خوبی برای مازندران در این دوره از مسابقات باشیم، گفت: به‌دنبال جبران ناکامی‌های گذشته گام برمی‌داریم هرچند در فصل جدید لیگ برتر برای کسب رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج