۲۲۴۷۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایرانی ها گوشی های ارزان می خرند!

شاید جالب باشد بدانید کاربران ایرانی با وجود عرضه انواع متنوع گوشی های موبایل در چند ماه گذشته، به دنبال خرید گوشی های ارزانقیمت رفته اند.

ایرانی ها گوشی های ارزان می خرند!





هفته نامه عصر ارتباط - علی نعمتی: شاید جالب باشد بدانید کاربران ایرانی با وجود عرضه انواع متنوع گوشی های موبایل در چند ماه گذشته، به دنبال خرید گوشی های ارزانقیمت رفته اند.

در گذشته اگر سری به بازار موبایل می زدید، اغلب فروشگاه ها با ارائه آخرین مدل گوشی های لوکس موجود در بازار به دنبال جذ بیشتر مشتری بودند که نشاندهنده علاقه ایرانی ها به داشتن بهترین هاست اما اکنون وضعیت متفاوت شده به گونه ای که در سال جاری و به خصوص دو ماه گذشته، گوشی های ساده و ارزانقیمت جای خود را در میان گوشی های گران بازار باز کرده و کم کم گوشی های لوکس کمپانی هایی چون اپل، سامسونگ و اچ تی سی را از صدر به پایین کشیده اند. به این ترتیب حالا با یک تحقیق و پرس و جو می توان دریافت که جای گوشی های ارزانقیمت در میان پرفروش ها تثبیت شده است.

اما این گرایش به خرید موبایل های ساده و ارزانقیمت در چند ماه گذشته نشان دهنده چند مورد است که از آن جمله می توان به رکود موجود در بازار اشاره کرد؛ به نحوی که بیشتر خریداران با توجه به نوسانات آینده بازار ترجیح می دهند در آینده خرید مطمئن تری داشته باشند.

به همین منظور جای تعجب نیست که بیشتر مردم با دنبال کردن اقدامات دیپلمات های هسته ای منتظر نتیجه مذاکرات هستند تا بدانند پس از اتمام مذاکرات و توافق احتمالی آیا قیمت ها تغییر می کند یا نه.

بر همین اساس بررسی های خبرنگار ما از سطح بازار نشان داد بیشتر خریداران به دنبال گوشی هایی هستند که دارای میانگین قیمت 300 هزار تومان هستند که در این میان گوشی های ساده زیر 300 هزار تومان بیشتر بازار موبایل را به خود اختصاص داده اند.

براساس آمار و اطلاعات به دست آمده در این رده قیمت جایی برای انتخاب مشخصات بالا باقی نمانده است. در این میان گوشی سامسونگ گلکسی S3 که با داشتن ظاهر مناسب و امکانات کافی در میان بازار گوشی های متوسط، تنها گوشی باقیمانده بالای 600 هزار تومان در فهرست پرفروش های عصر ارتباط است. از سوی دیگر گوشی های ساده سامسونگ، نوکیا و الکاتل با داشتن قیمتی زیر 100 هزار تومان از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج