۲۲۵۴۷۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان ۲۰۱۵

کامیک-کان (Comic-Con) گردهمایی است بین‌المللی که همه سال در شهر سن دیگو آمریکا به مدت چهار روز برگزار می‌شود و در آن تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور(Comic Books)، فیلم‌ها و محصولات فرهنگی ازاین‌دست، گرد هم می‌آیند.

وب سایت نیکو - خاطره فرامرزیها: کامیک-کان (Comic-Con) گردهمایی است بین‌المللی که همه سال در شهر سن دیگو آمریکا به مدت چهار روز برگزار می‌شود و در آن تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور(Comic Books)، فیلم‌ها و محصولات فرهنگی ازاین‌دست، گرد هم می‌آیند. اما این جشنواره پر آب و رنگ تابستانه از کی شروع شد و به راستی هدفش چه بود؟

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015

کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو در ۱۹۷۰ توسط طرفداران کتاب‌های مصور، فیلم‌ها و علاقه‌مندان به موضوعات علمی-تخیلی پایه‌گذاری شد. کامیک-کان به پیشنهاد شل دورف و ریچارد الف آغاز به کار کرد که خود پیشتر، اولین گردهمایی کتاب‌های مصور را در جنوب کالیفرنیا ترتیب داده بودند.

کامیک-کان ابتدا در ۲۱ مارس ۱۹۷۰ در گراند هتل سن دیگو به عنوان یک Minicon یک روزه که Comic-Minicon ایالت طلایی سن دیگو نامیده می‌شد، آغاز به کار کرد. هدف این گردهمایی یک روزه، که میزبان دو مهمان ویژه خود فارست جی اکرمن و مایک رویر و حدود ۱۰۰ شرکت‌کننده بود، بالا بردن میزان علاقه و کمک مالی به برگزاری گردهمایی بزرگتر بود.

استقبال بی نظیر از Minicone راه را برای برگزاری سن دیگو کامیک-کان سه روزه ای از اول تا سوم اوت همان سال هموار کرد. در این همایش بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کردند و از بخش‌های مختلف آن مانند پخش فیلم لذت بردند. اما جایزه بزرگ‌تری انتظار این علاقه‌مندان را می‌کشید: مدلی از هر کدام از شخصیت‌های داستان‌های مصور.

از همان اول، پایه‌گذاران کامیک-کان سعی داشتند تا تنها به داستان‌های مصوری که عاشقشان بودند بسنده نکنند و به بخش‌های دیگر این هنر محبوب، که به عقیده آن‌ها ارزش شناخت بیشتر را داشت نیز بپردازند؛ مانند فیلم‌ها و ادبیات علمی-تخیلی.

در طول سال‌ها با استقبال هر چه بیشتر علاقه‌مندان از کامیک-کان علاوه بر بزرگ‌تر شدن محل برگزاری آن در هتل‌ها و پارک‌های مختلف، بخش‌های بسیار متنوعی هم به آن اضافه‌شده است؛ رویدادهای برنامه‌نویسی، بازی، تصویرسازی، حتی جشنواره فیلم مستقل کامیک-کان و جایزه Eisner از بخش‌های جدید و جالب این همایش زیباست.

امروزه کامیک-کان میزبان هزاران مهمان ویژه از سراسر دنیاست؛ خالقان داستان مصور، نویسندگان داستان‌های علمی-تخیلی و فانتزی، کارگردانان سینما و تلویزیون، تهیه‌کنندگان و طراحان لباس و دیگر دست‌اندرکاران این عرصه در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و با طرفدارانشان از نزدیک دیدن می‌کنند. کامیک-کان با سابقه چهار دهه‌ای خود، همواره در زمینه ارائه داستان‌های مصور و هنر کامیک به مخاطب رو به افزایش خود بسیار موفق بوده است.

با هم تصاویری از کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو ۲۰۱۵ می‌بینیم.

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015
الخاندرو کاستیلو در لباس White Walker در سریال بازی تاج و تخت

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015
مردی درلباس Chewbacca از فیلم جنگ ستارگان

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015
افرادی در لباس شخصیت‌های PowerRangers

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015
طرفداری در لباس جوکر

تصاویری از بهترین‌های کامیک-کان 2015
استقبال بی‌نظیر مردم از کامیک-کان امسال در سن دیگو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      اگه c3poدیدید اون شلدونه خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج