۲۲۶۴۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان خبر داد

حضور ۷ وزنه‌بردار اردبیلی در اردوی تیم ملی

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان کشورمان گفت:‌ از بین ۴۲ وزنه‌بردار دعوت شده به تیم ملی جوانان هفت وزنه‌بردار از استان اردبیل در دو گروه حضور دارند.

خبرگزاری فارس: سجاد انوشیروانی عصر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: این هفت وزنه‌بردار از استان شامل رضا اشجع در ۸۵ کیلو، مهرداد قهرمانی در ۹۴ کیلو، علیرضا زارع‌پور و پیمان جان در ۱۰۵ کیلو و علیرضا سید سلیمانی، ‌یاشار آقازاده، سعید رضازاده از استان اردبیل هستند.

وی تصریح کرد: نگاه ما در انتخاب وزنه‌برداران برتر نگاه ملی براساس منافع کشورمان است و از آنجا که رشته وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است قطعاً ورزشکارانی که بیشترین رکورد را در مسابقات انتخابی بزنند، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران لباس تیم ملی را بر تن می‌کنند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: مسابقات آسیایی جوانان که اواخر بهمن‌ ماه برگزار می‌شود به میزبانی ژاپن است و به فاصله کمتر از سه ماه اواسط اردیبهشت سال آینده مسابقات جهانی وزنه‌برداری جوانان نیز در تونس برگزار می‌شود.

انوشیروانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: براساس برنامه فدراسیون وزنه‌برداری و مشکلات مالی موجود اولویت اصلی با تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک برزیل است که تمرکز فدراسیون معطوف به این رویدادهای جهانی و بین‌المللی است.

نایب قهرمان المپیک لندن بیان کرد: فدراسیون در کنار برگزاری این رویدادها بر برگزاری اردوهای منظم هر سه رده سنی و اعزام به تمام مسابقات جهانی و بین‌المللی تاکید کرده و این موضوع را پیگیری می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج