۲۲۷۱۹۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مدیرکل ورزش چهارمحال و بختیاری:

سفر وزیر ورزش به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: عبدالرحمان قاسمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در آئین افتتاحیه همایش سراسری معاونان فرهنگی و امور جوانان ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور، روز سه‌شنبه ششم مردادماه وارد این استان می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان، افزود: آقای گودرزی روز سه‌شنبه هفته جاری پس از ورود به استان و دیدار با استاندار در جلسه شورای اداری این استان که با حضور استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران‌کل دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

قاسمی افزود: پس از آن وزیر ورزش و جوانان راهی شهرستان بروجن خواهد شد تا در آیین افتتاحیه همایش سراسری معاونان فرهنگی و امور جوانان ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور که در مجتمع آموزشی، فرهنگی آفتاب چغاخور برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، محمود گودرزی را در سفر به این استان همراهی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های نخستین همایش کشوری معاونان فرهنگی و امور جوان وزارت ورزش و جوانان در این استان اشاره کرد و گفت: در این همایش که به مدت سه روز و با سخنرانی وزیر ورزش و جوانان آغاز می‌شود، شرکت‌کنندگان با شرکت در جلسات و کارگاه‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده، آخرین مسائل و برنامه‌های مربوط به امور جوانان را بررسی کرده و در این خصوص تبادل نظر می‌کنند.

قاسمی با برشمردن برخی اهداف برگزاری این همایش کشوری، اظهار داشت: این همایش با هدف دستیابی به اهداف طراحی شده بر اساس سند چشم‌انداز و با توجه به رویکرد جدید وزارتخانه ورزش و جوانان برای نقش‌آفرینی و جامعه‌نگری در مسائل روز جوانان، توانمندسازی و همگرایی کارشناسان و معاونان جوانان استان‌ها به عنوان موثران فرهنگی کشور، برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مطابق برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری وزارت ورزش و جوانان، ادارات استانی باید با بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه، بانشاط، پویا و چشمگیر جوانان و سازمان‌های مردم نهاد، اساتید، صاحب‌نظران و نخبگان به اتاق فکر و قرارگاه دیده بانی، هدایت و تصمیم‌سازی در حوزه جوانان تبدیل شده و وضعیت روز جامعه را رصد و آن را تحلیل کنند که منجر به استفاده حداکثری از توان علمی، اجرایی و مدیریتی و ایجاد حرکت ملی در حوزه جوانان خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج