اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۷۵۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وضعیت بسکتبالیست‌ها از نگاه مربی بدنساز

مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط بازیکنان پیش از آغاز تورنمنت اطلس چین صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی بسکتبال ایران از فردا کار خود در تورنمنت اطلس چین را آغاز می‌کند. هادی زال‌زاده بدنساز تیم ملی ایران پیش از آغاز این رقابت‌ها به وضعیت کنونی ملی‌پوشان پرداخته و گفته‌است که مهمترین مشکل تیم دور کردن حامد حدادی از آسیب دیدگی است و اینکه او به فرم ایده آل برسد. مشروح گفت و گوی او را در ادامه می‌خوانید.

از بدنسازی تیم راضی هستید؟

شرایط هر کدام از بازیکنان خیلی با هم فرق می کند. بعضی از آنها تازه چند روزه که شروع به تمرین کرده اند ، در حالی که بقیه از همان هفت روز اول تمرین را آغازکرده بودند. تمام هدف ما این است که تیم به شرایط آرمانی برسد .

یعنی بازیکنی داریم که به صورت انفرادی کار کند؟

بله؛ حامد حدادی تنها بازیکنی که به صورت انفرادی دو جلسه ای را تمرین کرده است. چون مشکل آسیب دیدگی از ناحیه لگن داشته است. اوبیشتر فیزیوتراپی و استراحت کرده است. حامد یک جلسه و نیم تنها بدنسازی با من انجام داده و نتوانسته ام آنطور که دلخواهم بوده با او بدنسازی کار کنم.

سایر بچه ها در چه وضعیتی هستند؟ به فرم ایده آل رسیده اند یا خیر؟

اصلا. ما هنوز به فکر رسیدن به اوج نیستیم. چون هم فرصت کمی به آغاز رقابت‌های اصلی داریم و هم اینکه ما تمرینات را بر اساس علم تمرین برنامه ریزی کامل داشته باشیم. سعی می کنیم تا با مسابقات و در شرایط بازی قرار گرفتن آن استقامت لازم تیم بدست بیاورد. دیگر وقت این را نداریم که به روی پیست برویم ۵ و ۶ هزار متر بدویم. ولی از نظر قدرتی خیلی در شرایط خوبی هستیم. تنها باید زمینه سازی را انجام داده تا به روی سرعت آنها کار شود.

تورنمنت چین مشکل ساز نمی شود؟

فکر نمی کنم با ۱۶ بازیکن مشکلی بوجود بیاید. البته نباید این انتظار وجود داشته باشد که ما برویم و همه تیم‌ها را ببریم. این تورنمنت فقط برای این است تا تیم محک بخورد و باوئرمان با بازیکنان آشنا شود و آنها هم همینطور، تا یک گام به سمت آماده سازی بیشتر برداریم. به نظر من باید در دو نقطه روی فرم ایده آل برسیم؛ یکی در تورنمنت ویلیام جونز تا بازی‌ها را برده و اعتماد به نفس لازم را بدست بیاوریم و دیگری در جام ملت‌ها که به فینال رسیده و قهرمان شویم.

فکر می کنید حامد حدادی شرایط لازم را تا جام ملت‌ها کسب کند؟

ان‌شالله. اگر از نظر فیزیکی مشکل نداشته باشد و به شرایط آرمانی اش برسد خیلی کمک حال تیم است. او اعتماد به نفس خاصی به همه می دهد. حامد وزنه ای بزرگ برای تیم ماست. الان او روی فرم نیست ولی فکر می کنم حدادی هم به حد کافی حرفه ای است و سه هفته سخت را پشت سر بگذارد تا دوباره به فرم مسابقات برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج