۲۲۷۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

به دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد

سفیر اسپانیا به لرستان می‌آید

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد سفیر اسپانیا به لرستان سفر می‌کند.

خبرگزاری فارس: صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، رئیس این اتاق با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای بررسی و شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف استان و همچنین مذاکره برای افزایش همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی «پدرو ویینا» در تاریخ ۱۰ مردادماه جاری به خرم‌آباد سفر خواهد کرد.

حسین سلاح‌ورزی گفت: به منظور معرفی هر چه بهتر استان به نمایندگان دیگر کشورها در ایران و در راستای توسعه‌ همکاری‌های اقتصادی استان با کشورهای مختلف برای ورود هر چه بیشتر محصولات استان به بازار دیگر کشورها، این بار خرم‌آباد میزبان سفیر کشور اسپانیا است.

وی با اعلام اینکه این سفر، دو روزه خواهد بود، افزود: سفیر اسپانیا در این سفر با استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس و هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و همچنین روسای دانشگاه‌های لرستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

سلاح‌ورزی به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این سفر اشاره کرد و عنوان داشت: همچنین در نظر است سفیر اسپانیا در نشست مشترکی با فعالان اقتصادی لرستان و نمایندگان بخش خصوصی استان راهکارهای افزایش همکاری‌های اقتصادی بین استان لرستان و کشور اسپانیا را بررسی نماید.

گفتنی است، آمار صادرات ایران به اسپانیا در سه ماهه‌ اول ۹۴، تقریبا ۵۷ میلیون دلار و شامل آهن، زعفران، انگور، روده و فرش و کف‌پوش است؛ در همین زمینه حجم واردات ایران از این کشور تقریبا ۴۵ میلیون دلار و شامل الکترودهای زغالی، جرثقیل، مرکب چاپ، کاغذ گراف و نخ نساجی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لرستان؟ اسپانیا؟
      جالبه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج