۲۲۸۶۲
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

این تیم را ۵۰ میلیون جریمه کنید آقای رحیمی!

اگر خبر جریمه ۵۰ میلیونی جواهر سوکای منتشر می شد تعجب نمی کردیم اما تصمیم عجولانه برای تشویق بازیکنان، دهان ها را باز گذاشت!

این تیم را 50 میلیون جریمه کنید آقای رحیمی!

هفت صبح: ماجرایی که سه شنبه شب در دوبی اتفاق افتاد به وجهه بین المللی فوتبال ایران ضربه زد. بازیکن سپاهان در حالی که توپ از سوی هم دسته اش به صورت فرپلی در اختیار حریف قرار گرفته بود، آن را دنبال کرد و در میان بهت اماراتی ها وقتی قصد دریبل دروازه بان را داشت از سوی او سرنگون شد و باقی ماجرا هم نیازی به تعریف ندارد، کارت قرمز و اعلام پنالتی.

آبی های دوبی که ورزشگاه را روی سرشان گذاشته بودند با اشاره کرانچار به والتر زنگا مربی حریف که سپاهان قصد ندارد پنالتی را گل کند کمی آرام شدند. در واقع در این صحنه سپاهانی ها جوانمردی از خود نشان ندادند، امید ابراهیمی که توپ را قل داد فقط کمی حرکت ناجوانمردانه هم بازی اش را جبران کرد.

النصر از آن پس با 10 نفر شانسی برای تساوی با سپاهان نداشت و قاعدتا دوبار دیگر نیز دروازه اش گشوده شد. والتر زنگا بعد از شکست تیمش برابر سپاهان با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد و گفت: آنچه برای نخستین مرتبه در زندگی ام دیدم، باعث حذف النصر از آسیا شد. سرمربی النصر امارات با ابراز ناراحتی از حرکت مهاجم سپاهان در رعایت نکردن بازی جوانمردانه و بیان این موضوع که در کل زندگی ورزشی اش چنین اتفاقی را ندیده بود، گفت: آنچه برای نخستین مرتبه در زندگی ام دیدم، باعث حذف النصر از آسیا شد.

وی خشم خود را ناشی از اقدام ناجوانمردانه بازیکن آلبانیایی تیم سپاهان در دقیقه 50 عنوان کرد و اظهار داشت: بازیکن حریف، با حرکتی که انجام داد باعث شد دروازه بان ما از زمین اخراج شود. در کل زندگی ورزشی ام چنین حرکتی را ندیده بودم و همچنین اشتباه یکه از سوی داور در مورد اخراج دروازه بان مان رخ داد را هم مشاهده نکردم. همان گونه که پیش تر گفتم، نتیجه این دیدار برای مان مانند مرگ و زندگی بود و پس از شکست برابر سپاهان مرگ و پایان حیات النصر در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. باید از میدانا مسال لیگ قهرمانان درس گرفته و تجربه کسب کنیم. امیدوارم آنچه امشب دیدم، بار دیگر در زندگی ام مشاهده نکنم. اگرچه لیگ قهرمانان برای ما تمام شد و در ادامه جهت حضور بهتر در لیگ امارات می جنگیم. اما عجیب تر از نمایش سپاهانی ها در ورزشگاه آل مکتوم خبری بود که جواد خیابانی روی آنتن شبکه سه در لحظات پایانی گزارش خنده دارش آن را اعلام کرد.

او که معتقد بود سپاهان در صورت صعود، حریف پرسپولیس خواهد شد (آن هم در حالی که هرگز چنین اتفاقی ممکن نیست شاید سپاهان و استقلال به هم بخورند اما سپاهان و پرسپولیس هرگز) در دقایق پایانی از تماس رحیمی، مدیرعامل سپاهان با شبکه سه خبر داد که مژده جایزه 50 میلیونی برای کادر فنی و بازیکنان سپاهان را داده بود. عجیب تر از عجیب! اگر خبر جریمه 50 میلیونی جواهر سوکای منتشر می شد تعجب نمی کردیم اما تصمیم عجولانه برای تشویق بازیکنان، دهان ها را باز گذاشت!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اره دیگه زور داره یه تیم شهرستانی 3دوره پشت سرهم قهرمان ایران بشه0 بایدم این تیتروبزنی

    • فرهاد

      یا استقلالی هستی یا پرسپولیسی . از داغیت این خبر را نوشتی شما پرسپولیسی ها که تو بازی بی اهمیت پرسپولیس استیل اذین درس جوانمردی دادید دیگه ساکت شوید

    • فاران

      حالا تو ایرانی هستی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      شاید هم یه جوری به اماراتی ها وصلی !!!!

    • حمید

      خجالت داره
      این دیگه چه تیتریه
      یه کم فکر کنید بعد بنویسید بهتره
      کار اولشون اشتباه بود اما سهوی بود و نه عمدی که شکر خدا با نزدن پنالتی هم جبرانش کردن

    • هم وطن

      حركت سوكاي را هيچيك از سپاهاني ها تاييد نكردند وآنرا تا حدي جبران كردند هر چند سوكاي در ضرب دوم توپ را تعقيب كرد اما هيچ وقت ياد بازي پرسپوليس و استيل آذين در فصل گذشته همچنين گل افشين پيرواني كه با دست به سپاهان چند فصل پيش زد و آنطور شادي و خوشحالي مي كرد از خاطره ها نخواهد رفت

    • bolotuszyton

      آقا جان من خودم استقلالی دو آتیشه هستم اما می خوام از همین جا بند کفشهای سوکای رو ببوسم دمش گرم حال این عربهای سوسمار خور رو خوب گرفت
      تا کی از دست این دشداشه پوشه بکشیم
      به قول اصفهانی ها : دمتون گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بكش
        كشورهاي اروپايي دست از نژاد پرستي(بين سياه پوست ها و سفيد پوست ها) برداشتن حالا ما ايرانيها گذاشيم (بين عربها و فارسها)
        آخه من نمي دونم يه عرب چيكارت كرده
        يا سوسماراي تورو خورده كه اينقدر ناراحتي.
        ضمنا من فارسم و عرب نيستم .

    • بدون نام

      واقعاً که! شما چرا می خواین به هر دلیلی سپاهان را بکوبین؟ دیگه از جوانردی سپاهانیا در جبران حرکت مهاجمشون که همه دارن تعریف می کنن! شما چرا کاسه ی داغ تر از آشی؟؟؟

    • سپاهان

      نویسنده محترم شحتما که نباید توپ به دربازه بان برسددرحالی که توپ به مدافع رسید وبایستی بازی شروع میکردو کار سوکای کاملاصحیح بوددر ثانی وقتی این اماراتی ها به دروغ ادعا میکنند که ابوموسی مال اونهاست به نظر شما باید با این عربها بهتر از این برخورد کرد؟من اصفهانی نیستم ولی عاشق سپاهانم به دلیل بازی خوبی که میکند.سپاهان سرور پرسپولیس و استقلال.

    • فرامرز

      سپاهانيها توپ رو در اختيار اونا گذاشتن و مدافع اماراتي کنار کشيد و تعارف کرد و يه جوري حرکت بدون توپ انجام داد.ومهاجم سپاهان هم بازي رو ادامه داد.البته مدير عامل سپاهان اين جايزه رو بخاطر برد شون ميداد بهتر بود.

    • sepitaman

      عجب این تیم های اصفهانی خار شدن تو چشم بعضی ها ! بسوزید که ما از سوختنتون همچنان لذت میبریم.

    • مهران

      نویسنده محترم توجه داشته باش که سپاهان قبل از اون حرکت هم بازی وجلو بودومی توانست بازی رو به نفع خود تمام کند شما هم کمتر داغ عربها رو به سینه بزن

    • حسن میرزائی

      باید به زنکا گفت حقدس حقدس حقدس

    • ایرانی

      تو که میگی آبروی ایران رفت اول یه نگاهی به بازتاب این اتفاق تو رسانه های دیگه مینداختی بعد این مطالب مینوشتی

    • احسان

      اول كه اين خبرو خوندم يه جواب باحال اماده كرده بودم به نويسنده بدم اما وقتي ديدم بچه ها اينقدر خوب پاسخ دادند فقط ميتونم بگم
      زنده باد سپاهان

    • حق ورمز

      ناجوانمردانه ترین حرکت ها فقط از سپاهان هست که در این چند سال اخیر باهزینه های هنگفت ملت قهرمان می شه وهیچ سودی ندارد .دو تا بازیکن ملی تحویل داده بگین ( نوید کیا ترک هست ) وحق خوزستان وشمال و آذربایجان پایمال می شه

      پاسخ ها

      • sepitaman

        اتفاقا قهرمانی امسال سپاهان جواب محکمیه واسه تو وامثال تو. امسال چه بازیکن مطرحی داشت؟ استقلال و پرسپولیس بیشتر خرج کردن یا سپاهان؟ سپاهان و ذوب آهن اگه موفقند به خاطر مدیریت و شخصیتشونه.اونی که از جیب ملت خرج میکنه تیم های تهرانیه.

    • بدون نام

      والا من یه آدم بی طرفم ولی فکر میکنم کسی که این تیترو نوشته درست بازی رو نگاه نکرده و قضاوت اشتباه کرده ولی حالا که دلت سوخته واسه اماراتی ها بهت یاداور میشم پرسپولس تو لیگ برتر با یه حرکت بدتر از این باعث حذف استیل آدین شد

    • مهتا

      سوکای زود خوب شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج