۲۲۹۴۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تایر جدید سازگار با محیط‌ها و شرایط مختلف

تایر Kumho Maxplo موفق شده در مسابقات طراحی ایتالیایی کلاس آینده‌نگرانه ‌ Italian A’ Design Awards، جایزه‌ی برتر را بدست آورد. این تایر می‌تواند خود را بر اساس چندین شرایط مختلف تغییر داده تا با انواع جاده‌ها از جاده‌ی خشک گرفته تا جاده‌های برفی تطابق دهد.

وب‌سایت TopInEarth: تایرها به عنوان نقطه‌ی تماس میان وسیله نقلیه و جاده، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو به شمار می‌روند. متاسفانه تایری وجود ندارد که با تمامی شرایط آب‌وهوایی و سطوح همه‌ی جاده‌ها سازگاری داشته باشد. اما Kumho طرحی را از نوعی تایر ارائه داده که با این مشکل مواجه نیست و سازگار با تمامی شرایط می‌باشد.

تایر جدید سازگار با محیط‌ها و شرایط مختلف

تایر Kumho Maxplo موفق شده در مسابقات طراحی ایتالیایی کلاس آینده‌نگرانه ‌ Italian A' Design Awards، جایزه‌ی برتر را بدست آورد. این تایر می‌تواند خود را بر اساس چندین شرایط مختلف تغییر داده تا با انواع جاده‌ها از جاده‌ی خشک گرفته تا جاده‌های برفی تطابق دهد.

به منظور پمپاژ آب از بخش تماس میان خودرو و جاده بر روی جاده‌های خیس، سطح و محیط تایر مجهز به شیارهای خاص و سه‌بعدی شده است. مکان قرارگیری این شیارها به هیچ وجه تصادفی نمی‌باشد و گروه طراحی از شبیه‌سازی‌های کامپیوتری برای بدست آوردن الگوی مناسب آنها استفاده کرده است.

تایر جدید سازگار با محیط‌ها و شرایط مختلف

بر روی جاده‌های ناهموار، بلاک‌های تقاطعی بزرگ که سطح تایر را از هم جدا می‌کند، برای افزایش کشش در سطح تایر گسترش پیدا می‌کنند. برای جاده‌های برفی و یخی، این تایر دارای خطوط دیگری بر روی پوشش خود به عنوان استوک است که در زیر بلاک‌های تشکیل دهنده‌ی تایر در شرایط دیگر پنهان هستند. اندازه‌ی تایر فوق ۷۰۰x۷۰۰x۲۵۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۲ کیلوگرم خواهد بود.

تایر جدید سازگار با محیط‌ها و شرایط مختلف

دیوید باشا، مدیر بازاریابی و آموزش استرالیایی Kumho Tyre، می‌گوید: " درحالیکه شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود تایرهای Maxplo به بازار نباشیم، بسیاری از ویژگی‌های آن طی سال‌های آینده در طراحی تایرها استفاده می‌شوند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج