۲۲۹۷۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختیاری​زاده: به استقلال اهواز فرصت بدهید

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با توجه به این‌که تعداد تمرینات تیم‌مان کم بود، بازیکنانم برابر صبا مردانه و مدبرانه فوتبال بازی کردند و در طول ۹۰ دقیقه، حریف را مدیریت کردند.

خبرگزاری ایسنا: سیاوش بختیاری​زاده درباره تساوی تیمش برابر صبا، اظهار کرد: با توجه به این‌که تیم خیلی دیر بسته شد و نیروهای با تجربه من نسبت به تیم علی دایی کمتر بودند و همچنین باتوجه به این‌که انتظارهای علاقه​مندان فوتبال خوزستان بسیار فراوان است، من و همکارانم فشار روحی - روانی بسیار سنگینی را متحمل شدیم و واقعا این فشار سنگین بود.

وی ادامه‌داد: اگرچه تعداد تمرینات تیم​مان کم بود ولی در بازی با صبا، بازیکنانم مردانه و مدبرانه فوتبال بازی کردند و توانستیم در طول ۹۰ دقیقه، حریف را مدیریت کنیم. شاید تا حدودی این احساس مردم که تیم صبا نسبت به ما برتر بود و حملات بیشتری داشت، صحیح باشد ولی به جرات می​توانم بگویم ما این اتفاق را از قبل مدیریت کردیم تا بتوانیم در ضد حملات و شروع مجددها، ضربه نهایی را بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان‌کرد: به هر حال با توجه به این‌که تیم من تمرین کافی نداشت و از نظر بدنی هم آماده نبود، در ضد حملات سرعت لازم را نداشتیم و همین باعث شد که از تک موقعیت​هایی که به دست آوردیم، استفاده نکنیم. من در نهایت هم به همین تک امتیاز و اتفاقاتی که افتاده راضی هستم. پس از پنج، شش سال اولین امتیاز استقلال اهواز در لیگ برتر به دست آمد و ان​شاءالله که سبب خیر شود و امیدوارم که این روند تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: در تمام طول مسابقه، بازیکنانم با شخصیت و در سطح لیگ برتر بازی کردند. در برخی سایت​ها آمده است که بازی ما با صبا روند کندی داشت ولی تمام این عزیزان باید به من و دایی حق دهند چرا که ما تیم​های‌مان را دیر بسته بودیم و دیدید تیم​هایی که چندین ماه قبل از ما تمرینات‌شان را آغاز کرده بودند، کیفیت بازی​شان به چه شکل بود و من فکر می​کنم تفاوت آن چنانی با روند تیم ما نداشتند.

بختیاری​زاده افزود: فقط از همه می​خواهم به تیم فرصت دهند و باید بگویم بازی با صبا اولین دیدار تدارکاتی تیم ما بود و ان‌شاءالله از هفته​های آینده، روند رو به رشدی داشته باشیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل سیاه​جامگان مشهد، گفت: فیلم بازی این تیم با استقلال تهران را دوباره دیدم و باید بگویم با وجود این‌که برابر استقلال تهران شکست خورد، ولی تیم خوبی است و از نظر آمادگی جسمانی تیم بسیار سرحال و روپایی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: در این هفته باید روی موارد هجومی نیز کار کنیم. به نظرم در بازی با صبا با توجه به این‌که تمرینات کمی داشتیم، ولی در بخش دفاعی خوب کار کردیم و نشان دادیم که به خوبی بلد هستیم، سیستم‌های دفاعی را پیاده کنیم و ان​شاءالله این هفته هم روی کارهای هجومی کار می​کنیم تا بتوانیم ۹۰ دقیقه تیم سیاه​جامگان را تحت فشارهای خودمان، مجبور به شکست کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج