۲۳۰۱۶۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

توصیه همیشگی كارشناسان زیبایی این است كه اگر فرصت آرایش كردن ندارید، حداقل یك رژلب بزنید تا صورت‌تان بی‌حال و رنگ‌پریده به نظر نرسد؛ پیشنهاد دوم متخصصان این است كه رنگ رژلب‌تان را با فصل تغییر دهید.

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!
مجله زندگی ایده آل : توصیه همیشگی كارشناسان زیبایی این است كه اگر فرصت آرایش كردن ندارید، حداقل یك رژلب بزنید تا صورت‌تان بی‌حال و رنگ‌پریده به نظر نرسد؛ پیشنهاد دوم متخصصان این است كه رنگ رژلب‌تان را با فصل تغییر دهید تا هماهنگی شما با فصل‌ها، نشاط را به چهره‌تان بیاورد.

با دیور برازنده شوید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

رژلب‌های دیور با رنگ‌های تند، در این فصل طرفداران زیادی دارد. وقتی این رژلب را انتخاب می‌كنید، مطمئن باشید با لبی صاف و بدون عیب و نقص مواجه می‌شوید؛ چون رژلب دیور دارای بافتی است كه از لب محافظت کرده و به آن آبرسانی می‌كند.

با مك سالم باشید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

در روزهای تابستانی، داشتن لب‌هایی زیبا مستلزم رژلبی خوش‌رنگ است؛ به همین دلیل اگر دارای پوستی برنزه هستید، به شما پیشنهاد می‌كنیم از رژلب‌ مك با رنگ نارنجی كه حاوی ویتامین E و C است، استفاده كنید. این محصول نه‌تنها پوشش‌دهی كاملی دارد، بلكه باعث مرطوب شدن لب‌ها می‌شود، خشكی احتمالی لب‌ها را ترمیم می‌كند و نقش یك لایه محافظ در مقابل اشعه UVB دارد.

با لی‌لی نایت ایمن باشید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

احتمال خشكی لب‌ها در روزهای گرم تابستان بیشتر است، به همین دلیل ما رژلب لی‌لی نایت را پیشنهاد می‌كنیم؛ زیرا دارای فیلترهای محافظت‌كننده در برابر اشعه فرابنفش هستند و در تماس با لب، رطوبتی طبیعی به آن می‌دهند. این رژلب به دلیل موم عسل و ویتامین E موجود در آن، بافتی نرم و مخملی دارد و لب را نرم می‌كند.

با ایوسن‌لورن آبرسانی كنید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

رژلب ایوسن‌لورن رطوبت بالایی داشته و به همین دلیل آبرسانی بیشتری نسبت به سایر رژلب‌ها دارد. رنگ جدید این رژلب برگرفته از سنبل است و بافتی طلایی و ساتن‌مانند دارد؛ یك رنگ خاص كه برای روزهای آفتابی تابستان انتخاب خوبی است.

با اورآل كلاسیك باشید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

رژلب‌های قرمز، انتخاب‌های كلاسیكی هستند كه همیشه جذابیت دارند. اگر تجربه به شما نشان داده كه رژلب قرمز با رنگ پوست شما هماهنگی دارد، در خرید خود نگاهی به این محصول اورآل بیندازید. رنگ‌دانه اناری رژلب پیشنهادی ما، روزهای تابستانی شما را رنگی‌تر می‌كند.

با نارس، باربی شوید

با این رژلب‌ها، تابستان را بگذرانید!

این رنگ رژلب نارس، مناسب كسانی است كه در این تابستان آفتاب گرفته‌اند و حالا پوستی برنزه دارند. در تولید رژلب نارس از آنتی‌اكسیدان‌ها هم استفاده شده تا در عین زیبایی از لب‌های‌تان محافظت كند. ویتامین E موجود در این رژلب به نرم شدن پوست لب‌تان كمك می‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نارس تو ایران هست؟؟

    • شیما

      کاشکی توی ایرانم بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج