۲۳۲۲۵۸
۱۸ نظر
۵۰۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ تتلو به انتقاد یک نماینده از کلیپ اخیرش

امیر تتلو با انتشار عکس زیر در صفحه شحصی اش در اینستاگرام در پاسخ به انتقاد یک نماینده مجلس از کلیپ انرژی هسته ای وی نوشت: شنيدم كه يكى از نمايندگان مجلس از كار انرژيه هسته اى نا راضى بودند و در جواب اين دوست عزيمون بايد بنويسم كه شما چرا ؟!؟ آخه از مردمه سارى و شمال كه انقدر با محبتن واقعا انظار نداشتم.

پاسخ تتلو به انتقاد یک نماینده از کلیپ اخیرش
برترین ها: امیر تتلو با انتشار عکس زیر در صفحه شحصی اش در اینستاگرام در پاسخ به انتقاد یک نماینده مجلس از کلیپ انرژی هسته ای وی نوشت: شنيدم كه يكى از نمايندگان مجلس از كار انرژيه هسته اى نا راضى بودند و در جواب اين دوست عزيمون بايد بنويسم كه شما چرا ؟!؟ آخه از مردمه سارى و شمال كه انقدر با محبتن واقعا انظار نداشتم.

پاسخ تتلو به انتقاد یک نماینده از کلیپ اخیرش

چون قبل تر از اين سر پرونده ى "چاقو خوردن دستم در شمال نمايندگان و مسئولين شمالى رو زيارت كردم و واقعا با محبت با عشق بودن و جا داره يك تشكر ديگه هم بابت اون داستان حتى از دادستانى بكنم و واقعا همه هنر دوست و با معرفتن و با عشق كار مارو راه انداختن.

البته در مورد اين موضوع هم من فكر ميكنم كه سوتفاهم شده چون ما مجوز ساخت و ورود به جاهايى كه فيلمبردارى كرديم رو داشتيم اما طبيعتن به خاطر اينكه اولين كار بود و تجربه ى ما كم، خب ما نتونستيم رضايت همه ى ارگانهارو جلب كنيم.

ولى اين قول رو بهتون ميدم كه تو كار بعدى هم مسئله ى مهم ترى از دغدغه هاى كشور عزيزمون رو انتخاب كنيم و هم هماهنگيامون رو بيشتر مديريت كنيم كه ايشالا پيش شما و هم نظرانتون هم رو سفيد باشيم! در آخر ممنون از نظرتون و باعث افتخارم هست كه كارم رو گوش دادين و از خداوند براتون سلامتى و موفقيت ميخوام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nazi

      100بار توبه شکستی بازا
      آفرین به تو امیرجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه

    • بدون نام

      این تتلو یه جوراییه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید ببخشید اشتباهی منفی دادم

    • فرناز

      برو بابا

    • بدون نام

      آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه
      کی هست که جواب نماینده مجلس رو بده

    • حامد

      واسه يه مجوز ارزش داره اين کارا ؟؟؟

    • بدون نام

      عجب مثلا این جواب بود ، این که از عذر خواهی و پاچه خواری بود، این اقا واسه دو تا فالو به بهنوش بختیاری اونطوری جواب میده، البته بنده خدا فهمیده باید چکار کنه تا بتونه کار کنه!!!!!

      پاسخ ها

      • المیرا

        آدم باهوشیه.

    • مایا

      عجب پاچه خواری مرغوبی نمودید امیر خان تتلو!!

    • بدون نام

      کار های بعدی ها ها ها ها ها ها

    • User

      ببخشیدا ببخشیدا تو ایران میخوای تو صف نون وا نستی باید پاچه خواری کنی ... چه برسه به مجوز کلیپ روی ناو جنگی :)

    • بدون نام

      من کاری به تتلو ندارم ولی نماینده های مجلس بجای اینکه به کارای مردم برسن نشستن به این و اون گیر میدن. یادشون رفته برا چی رفتن مجلس

    • آرش

      پاسخ آقای تتلو، دقیقا مثل شخصیت و کاراش برای من کوچکترین اهمیتی نداره، سوال اساسی اینجاس که نماینده مردم تو مجلس چرا اینقدر بیگاره که مشکلش شده کلیپ این آقا، با توجه به پاسخ آقای تتلو این آقا نماینده شماله، یعنی مشکل ویرانی جنگلهای شمال، دریا، سهم ما از دریای شمال و هزاران مشکل دیگه گشور به کنار، حالا فقط مونده بود نظر دادن ایشون در مورد کلیپ تتلو، عجب آشفته بازاریست ایران

    • حامد

      دستمال آبي بردار ...... پر از گلابي بردار

    • کوکنار

      عذرخواهی و منت کشی بدون نقصی بود....

    • آگو

      جناب تتلو تو رو به خدا قسم هنر رو به هنرمند واگذار کنید. یه جا بودم یه هنرمند اصیل خوش صدا می خوند اکثرا به گریه افتادن ولی یه نفر گفت کاش یه ذره هم از عباس قادری می خوندید یا آغاسی. باور کنید همین امثال شما هستن که ذوق و سلیقه مردم رو به این حد تنزل می دن. چرا دارید یه ژآنر غیرهنری رو اشاعه می دید که هیچ سر و ته نداره، یعنی پول در آوردن این همه مهمه که باید به خاطرش با کلمات بازی کنی تا مبادا فلان نماینده رو عصبانی کنی که مبادا اجازه کار بعدی رو بهت ندن؟ من توصیه می کنم اول برید اصول موسیقی مخصوصا موسیقی هفت دستگاهی +چهارده مقامی) رو خوب یاد بگیرید بعد بیاید توی این عرصه. ان شاء الله موفق باشید

    • بدون نام

      آهنگ انرژی هسته ای واقعا عالی بود آهنگی که معروف ترین خبر گذاری های جهان مثله واشنگتن پست ، گاردین ،شبکه 24news اسراییلی و...در موردش صحبت کردن آقای تتلو کارت واقعا درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج