۲۳۲۳۲۷
۱ نظر
۵۱۳۴
۱ نظر
۵۱۳۴
پ

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

یک پسربچه به بیماری عجیبی مبتلا شده و به همین خاطر به او لقب «ابلیس» را داده‌اند. او حتی از مدرسه اخراج شده و حالا دنبال راه‌حلی برای این بیماری است.

وبسایت فرادید: یک پسربچه به بیماری عجیبی مبتلا شده و به همین خاطر به او لقب «ابلیس» را داده‌اند. او حتی از مدرسه اخراج شده و حالا دنبال راه‌حلی برای این بیماری است.

به گزارش میرر، هم‌کلاسی‌هایش از او می‌‎ترسند و به همین دلیل او نباید به مدرسه برود. «کلیم» از یک بیماری نادر به نام «ماکرو داکتیلی» رنج می‌برد. مردم روستا فکر می‌کنند که او پسر شیطان است و او را از روستا بیرون کرده‌اند.

حتی عموی کلیم معتقد است که زمانی که مادر کلیم او را باردار بود، به مستراح‌ عمومى‌ سرزده بود و احتمالا به همین دلیل «اهریمن» درون او رشد کرده است. از کلیم مستندی با عنوان «پسری با دست‌های غول‌پیکر» ساخته شده است. در این مستند، چالش زندگی کلیم و عمل جراحی پیش رو نشان داده می‌شود.

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

آینده کلیم کاملا نامشخص است. با این وضعیت، او کاملا بی‌سواد بار خواهد آمد و دیگران نیز می‌خواهند از او بیگاری بکشند. کلیم حالا باید کیلومترها سفر کند تا به مناطقی جنوبی هند برسد. بیمارستانی در آنجا وجود دارد که به خانواده کلیم قول داده که می‌تواند دست‌های او را جراحی کند. جراحان باید زمان زیادی را صرف این عمل جراحی کنند، چرا که بافت‌های چربی دست او کار را دشوارتر خواهد کرد. در نهایت نیز ماه‌ها طول خواهید کشید تا اثر این عمل جراحی - در صورت موفقیت - به طور کامل نمایان شود.

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

بیماری عجیب پسر بچه هندی +عکس

اما عمل جراحی اتمام ماجرا نیست. او باید نگاه عمومی دیگران در مدرسه و روستا را نیز تغییر دهد. او باید آن‌ها را متقاعد کند که پسر شیطان نیست! اینکه آیا در این دو مرحله موفق خواهد شد، به زمان نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • paniz

      ایییییییی وایییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج