۲۳۲۷۳۰
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

صحرای امارات و پیست اسکی آن +عکس

دوبی که سال ها است به عنوان شهری که پروژه های بزرگ را در دل خود جای می دهد شناخته شده، حالا در تلاش است تا بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده را در گرمای بیش از ۵۰ درجه اش تاسیس کند.

وبسایت آفتاب: دوبی که سال ها است به عنوان شهری که پروژه های بزرگ را در دل خود جای می دهد شناخته شده، حالا در تلاش است تا بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده را در گرمای بیش از ۵۰ درجه اش تاسیس کند.

دوبی که سال ها است به عنوان شهری که پروژه های بزرگ را در دل خود جای می دهد شناخته شده، حالا در تلاش است تا بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده را در گرمای بیش از ۵۰ درجه اش تاسیس کند.

صحرای امارات و پیست اسکی آن +عکس

این در حالی است که پیست اسکی کنونی دوبی در سال ۲۰۰۵ در مال امارات به عنوان بزرگترین پناهگاه اسکی در جهان با ۴۰۰ متر شیب گشوده شد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند.

در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ را باید تجربه کرد.

صحرای امارات و پیست اسکی آن +عکس

فضای این پیست ۲۲۵۰۰ متر مربع است و با ۸۵ متر حداکثر ارتفاع و پهنای ۸۰ متر، که البته این فضا برای اسکی می باشد و قابلیت پذایرائی از ۱۵۰۰ اسکی باز را نیز دارد. یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسائل اسکی از جمله لباس، چوب،… می باشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.

تخمین زده شده که برای تاسیس پیست جدید اسکی دوبی بیش از ۲۵ میلیون درهم نیاز است، و قرار است این پیست به طول ۲/۱ کیلومتر ساخته شود. این پست در نزدیکی بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه به ارتفاع ۸۲۹ متر ساخته شود. طبق برنامه، اولین فاز این پروژه بزرگ باید در سال دو هزار و بیست به پایان برسد.

به گفته شیخ محمد که نایب رئیس و همچنین نخست وزیر امارات عربی متحده نیز محسوب می شود، دبی در نظر دارد شمار گردشگران خارجی خود را تا سال دو هزار و بیست به بیست میلیون نفر در سال برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انوقت تو ایران فقط اختلاس های بزرگ داریم.... وای با این پولا چقد کشور پیشرفت میکرد

    • بدون نام

      برای ایران خیلی متاسفم. فقط ادعا داریم و هیچکس را قبول نداریم.

    • بدون نام

      ای بابا الان ایران باید بهشت می بود ولی متاسفانه شده یه کشور عقب مانده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج