۲۳۳۲۰
۳ نظر
۵۱۱۹
۳ نظر
۵۱۱۹
پ

معرفی فیلم های روز جهان: انتقام جویان

اين فيلم اکشن که تعدادي از مشهورترين ابرقهرمان هاي سال هاي اخير سينماي آمريکا را در خود جاي داده است يکي از جاه طلبانه ترين محصولاتي است که اين روزها به سينماهاي جهان عرضه شده است.

مردم سالاری: کارگردان:جاس ودون، نويسنده:جاس ودون براساس داستاني از زک پن، مديرفيلمبرداري:سيموس مک گروي، موسيقي: آلن سيلوستري، تدوين:جفري فورد، ليسا لاسک، بازيگران:رابرت داوني جونيور، کريس اوانس، مارک روفالو، کريس همس ورث، اسکارلت جوهانسن، جرمي‌رنر، بودجه:۲۲۰ميليون دلار،فروش جهاني تا ۷مي‌۲۰۱۲:حدود ۶۴۲ميليون دلار، محصول: کمپاني مارول استوديو و پارامونت پيکچرز،آمريکا، محدوديت سني:PG۱۳ ، زمان:۱۴۲دقيقه

درباره فيلم: اين فيلم اکشن که تعدادي از مشهورترين ابرقهرمان هاي سال هاي اخير سينماي آمريکا را در خود جاي داده است يکي از جاه طلبانه ترين محصولاتي است که اين روزها به سينماهاي جهان عرضه شده و آن طور که آمارها حکايت دارند توانسته دل شيفتگان اين گونه آثار را به دست آورد. فيلمي‌که ابرقهرمان هايي چون«مرد آهني»،«هالک شگفت انگيز»،«ثور» و«کاپيتان آمريکا» را يک جا درخود دارد. به اينها اضافه کنيد اسکارلت جوهانسون شگفت انگيز را که بازي اش در نقش«بيوه سياه» دراين فيلم، اين روزها سروصداي زيادي به پا کرده است.

معرفی فیلم های روز جهان: انتقام جویان

جاس ودون کارگردان اين فيلم را در ايران بيشتر به واسطه سريال کم تر ديده شده«بافي،قاتل خون آشام» مي‌شناسند و اگرهمين سريال را معيار کار ودون قرار دهيم مطمئناً برازنده اين بوده که يک فيلم سينمايي پرخرج در اين ابعاد وسيع به او سپرده شود. تا اين جاي کارهم استقبال توامان منتقدان ومخاطبان مهر تائيدي بر اين انتخاب زده است.

ديدگاه منتقدان: راجرايبرت در شيکاگو سان تايمز به اين فيلم سه ستاره ازچهار ستاره داده اما معتقد است که اين فيلم ها کم و بيش مثل هم هستند و«انتقام جويان» چيزهاي خيلي خيلي بيشتري ازهمان چيزها را به ما عرضه مي‌کند. اليندا ويت درنشريه People هم کلي از فيلم تعريف کرده وگفته است فيلمنامه اي که جاس ودون نوشته هريک از بازيگران فوق العاده فيلم را درکانون توجه قرارمي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • gholamhosen

      ghashange

      پاسخ ها

      • برسام

        عالی عالی است.

    • حمید

      عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج