۲۳۶۰۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ونگر: اوزیل جایی نمی‌رود

سرمربی فرانسوی آرسنال تاکید کرد مسوت اوزیل جایی نمی‌رود و در آرسنال خواهد ماند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که صحبت‌های زیادی درباره سرنوشت مسوت اوزیل به گوش رسیده است، سرمربی آرسنال تاکید کرد: این بازیکن جایی نمی‌رود و قراردادش را در آرسنال تمدید می‌کند.

ونگر در این مورد گفت: اوزیل بازیکن مهمی برای ماست و قصد نداریم به هیچ قیمت او را در اختیار تیم دیگری قرار دهیم. او در بازی‌های اخیر ما نمایش خوبی داشته و کاملا به تیم تعهد دارد. تلاش اوزیل این است که بتواند ما را به نتیجه‌ برساند و بازی‌های خوبش را ادامه دهد. ما فصل گذشته با اوزیل نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم در این فصل با حضور آلکسیس سانچس و مسوت اوزیل در خط حمله نتایج خوبی را کسب کنیم.

آرسن ونگر با تاکید بر اینکه از حمایت کامل استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه آرسنال برخوردار است اعلام کرد به زودی قراردادی جدید با قرمزهای لندن امضا می‌کند. او گفت: بسیار مفتخرم که از حمایت استن کروئنکه برخوردار هستم. حمایت او برای من اهمیت بسیاری دارد. دوست دارم تا ابد در آرسنال بمانم چون با این کار جاودانه می‌شوم. من عاشق آرسنال هستم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها افزود: نکته مهم و مثبت این است که نیاز چندانی برای متقاعد کردن سران باشگاه برای تمدید قراردادم ندارم، هرچند به نظرم این موضوع مهم‌ترین چیزی نیست که بخواهم در حال حاضر به آن بپردازم. قبلا هم گفته بودم که می‌خواهم روی بالا بردن کیفیت عملکرد تیمم تمرکز کنم و هیچ کسی نمی‌تواند تعهد مرا نسبت به آرسنال زیر سوال ببرد. برای من عملکرد تیم در اولویت قرار دارد و موضوع ماندنم، پس از آن قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج