۲۳۶۴۳۹
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

اینو با چی بپوشم؟

براي اغلب خانم‌ها تركيب قرمز و مشكي، يك ست تجربه شده است اما همين كار را با سفيد و مشكي هم مي‌توانيد تكرار كنيد و مطمئن باشيد نتيجه زيبايي خواهد داشت.

اینو با چی بپوشم؟
مجله سیب سبز: به كاربردن دو رنگ سفيد و مشكي در طراحي لباس يا ساختن ست‌هاي فاخر، سابقه تاريخي دارد. مادام كوكو از اولين كساني بود كه اين تركيب را به كاربرد و همچنان مي‌توان راه او را ادامه داد؛ فقط كافي است كمي خلاقيت داشته باشید و با ايده‌هاي امروزي، يك پيراهن سفيد و مشكي را با وسايل ديگر ست كنيد. چهار ست پيشنهادي ما را الگو بگيريد و به پيراهن سفيد و مشكي فراموش شده در كمدتان سلام كنيد.

هنگام پوشيدن پيراهن براي ‌مهماني‌هاي زنانه، نكته مهم در وقار شما انتخاب درست جوراب شلواري است؛ پس اين نكات ريز را به خاطر بسپاريد:

اینو با چی بپوشم؟

۱- اگر كفش رنگي به پا مي‌كنيد، از جوراب‌شلواري رنگ‌پا به جاي مشكي استفاده كنيد؛ چون تضاد رنگ كفش با جوراب شلواري، زيبايي شما را زير سوال مي‌برد.

۲- در تابستان از پوشيدن جوراب شلواري كلفت خودداري كنيد چون حس و حال زمستاني دارد و ناهماهنگي شما با محيط به چشم همه مي‌آيد. اگر به نسبت ساير اندام خود، پاهاي چاقي داريد كه مي‌خواهيد با جوراب شلواري بپوشانيد، سراغ نمونه‌هاي شيشه‌اي و نازك برويد.

اینو با چی بپوشم؟

ترکیب تضمین شده

براي اغلب خانم‌ها تركيب قرمز و مشكي، يك ست تجربه شده است اما همين كار را با سفيد و مشكي هم مي‌توانيد تكرار كنيد و مطمئن باشيد نتيجه زيبايي خواهد داشت. كفش و گوشواره قرمز خودتان را با پيراهن سفيد و مشكي ست كنيد. براي اينكه اين ست قديمي به نظر نرسد، رعايت چند نكته ضروري است:

اینو با چی بپوشم؟

• كيف و كفش را با هم ست نكنيد چون این کار فراموش شده است؛ قرمز بودن كفش كافي است.

• بهتر است كفش ما نوك تيز باشد؛ طرحي كه امسال براي كفش‌هاي زنانه مد است.

اینو با چی بپوشم؟

• گوشواره كريستالي بهترين انتخاب براي شيك كردن اين ست است.

• كيف‌هاي گلدار هم بخشي از مد سال براي كيف‌هایي هستند كه در چنين ستي به خوبي مي‌درخشند.

اینو با چی بپوشم؟

ابتکار هندسی

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟

يكي از راه‌هاي ست كردن پيراهن سفيد و مشكي، تركيب آن با ساير وسايل سفيد و مشكي است. در چنين ستي، بايد از فرم‌هاي هندسي كمك بگيريد مثلا اگر كفش شما خال‌خال سفيد و مشكي است، يك شال با خطوط شكسته دور گردن بيندازيد و زيورآلاتي مثل دستبند هم انتخاب كنيد كه تركيب كريستال با سنگ‌هاي مشكي باشند.

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟

به نكات فصلي هم در ست خود دقت كنيد؛ در تابستان براي روشن‌تر بودن ست، از كيف سفيد استفاده كنيد و در زمستان از كيف مشكي.

زنده و پرانرژی

اینو با چی بپوشم؟

اين ست يك مثال است تا بدانيد پيراهن سفيد و مشكي را مي‌توانيد در كنار تمام رنگ‌هاي زنده و انرژي‌دار استفاده كنيد مثل آبي، سبز، بنفش و... . براي تدارك چنين ستي بايد به كفش و زيورآلاتي در آن رنگ فكر كنيد. چيني تركيبي، سادگي پيراهن سفيد و مشكي شما را مي‌شكند و آن را از تكرار دور مي‌كند. براي ‌مهماني‌هاي دوستانه زنانه، كفش‌هايي با پاشنه بلند را پيشنهاد نمي‌كنيم چون ست شما را بيش از اندازه رسمي مي‌كند.

اینو با چی بپوشم؟

از سوي ديگر اگر کودکی داريد كه ممكن است مجبور به بغل كردن او بشويد، شما را از پوشيدن كفش‌هاي پاشنه‌بلند منع مي‌كنيم؛ چون خطر زمين خوردن و آسيب ديدن شما و فرزندتان كم نيست.

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟

تازه و ارد جذاب

اینو با چی بپوشم؟

وقتي يك پيراهن مشكي داريد، ساده‌ترين ستي كه به ذهن هر كسي مي‌آيد، كيف و كفش سفيد يا مشكي است. چون در فصل تابستان هستيم، كفش سفيد را پيشنهاد مي‌كنيم اما با يك دستمال‌گردن كه ست شما را تبديل به یک ست خاص ‌كند. شما به يك دستمال‌گردن گلدار با رنگ‌هاي شاد تابستاني احتياج داريد؛ دستمال‌گردن ليمويي، نارنجي، سرخابي و. . . براي چنين ستي مناسب است.

اینو با چی بپوشم؟

اگر مي‌خواهيد اين ست را در زمستان بپوشيد، دستمال‌گردنی با رنگ خفته مثل زرشكي را پيشنهاد مي‌كنيم. كيف‌هاي كوچك با بند فلزي را هم به كمدتان اضافه كنيد چون از پيشنهادهاي اين فصل طراحان است.

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرسا

      مرررررررسي برترين ها
      بهترين مجله اييييييييييييي

    • بدون نام

      خوب نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج