۲۳۷۵۶
۲۷ نظر
۵۰۸۹
۲۷ نظر
۵۰۸۹
پ

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر دهیم

برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه لازم نیست مسیرتان را دور کنید و کلی زمان از دست بدهید، چون تمام لوازم معرفی شده را در همین مرکز شهر با قابلیت دسترسی آبان به راحتی می توانید تهیه کنید.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

هفت صبح: تغییر دکوراسیون منزل معمولا سالی یکبار و آن هم درست نزدیک سال نو اتفاق می افتد در حالی که مناسب ترین زمان برای این قبیل تغییرات فصل بهار است. اگر قبول ندارید سری به بازار بزنید تا متوجه مهربان شدن ناگهانی فروشندگان بشوید.

این فصل، فصل کسادی بازار و تخفیف های مناسب برای مشتریان است. می توانید از این فرصت بیشترین سود را ببرید و با مناسب ترین هزینه خریدهایتان را انجام دهید.

برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه خبرنگار «هفت صبح» بازار را بررسی کرده و پرطرفدارترین نمونه ها را با توجه به قیمت ها زیر ذره بین قرار داده است. پیشنهادها مربوط به تمام لوازم ضروری اتاق نوجوانان و جوانان است و برای این کار سلیقه جمعی در نظر گرفته شده است.

برای این کار لازم نیست مسیرتان را دور کنید و کلی زمان از دست بدهید، چون تمام لوازم معرفی شده را در همین مرکز شهر با قابلیت دسترسی آبان به راحتی می توانید تهیه کنید.

مناسب ترین کفپوش

بهتر است انتخاب کفپوش را برای آخرین مرحله بگذارید. بهترین کفپوش برای اتاق خواب انواع موکت است که این روزها تنوع و کیفیت انواع مدل ها توانسته مشتری ها را راضی نگه دارد. برای خرید موکت می توانید به خیابان مولوی یا سهروردی بروید.

این دو مرکز از بورس های مهمی محسوب می شوند که می توانید انواع مختلفی از مدل ها و رنگ ها را در دسترس داشته باشید. قیمت موکت ها در خیابان مولوی کمی پایین تر از خیابان سهروردی است اما انتخاب هرکدام از مراکز بستگی به محل سکونت و متراژ موردنظر برای خرید دارد.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

اصلا به صرفه نیست که برای خرید یک موکت ۹ متری از شمال تهران تا مولوی بیایید و کلی هزینه و زمان صرف کنید در حالی که این خرید در نزدیکترین محل با کمترین زمان انجام می شود.

قیمت هر متر موکت از ۸ تا ۳۵ هزار تومان است. اگر به جای موکت می خواهید از فرش استفاده کنید گزینه های زیادی را پیش رو دارید اما بهتر است قبل از هر چیز لوازم دیگری را در اتاق چیده و بعد برای فضای باقی مانده فرش انتخاب کنید. برای خرید یک فرش می توانید از ۱۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید.


مناسب ترین کمد

طراحی کمدهای امروزی خیلی حساب شده است و در این صورت می توانید بیشترین استفاده را از کمترین فضا داشته باشید. خیابان امام حسین یکی از بورس های مهم برای خرید مبلمان و دکوراسیون است.

مهم از این جهت که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. قیمت یک کمد mdf با در ریلی در این محل از 180 تا 350 هزار تومان است. طراحی داخل این کمدها معمولا شبیه به هم انجام شده. فضاهای مجزا برای لباس و کفش با قفسه های چوبی از هم تفکیک شده و روی در بیشتر کمدها با آینه پوشانده شده و روی در بیشتر کمدها با آینه پوشانده شده است.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

طول این کمدها معمولا دو متر و ۱۷ سانتیمتر و عمق آنها ۵۰ سانتیمتر است. عرض کمد را می توانید در سایزهای ۹۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتیمتر انتخاب کنید. هرچه اندازه عرض بیشتر باشد قیمت کمد بیشتر است.

در فروشگاه های این منطقه سفارش سایز نیز پذیرفته می شود اما خوش قولی سفارش گیرنده موضوعی نیست که بشود روی آن حساب کرد. اگر فضای اتاق کم است، می توانید کمدهایی را سفارش بدهید که دارای عرض کم باشند و طول آنها به سقف برسد. این کمدها متری ۹۰ هزار تومان برای تان هزینه دارد.


تختخواب

اگر قرار است از یک اتاق خواب دو نفر استفاده کنند تخت های دو طبقه می تواند بهترین انتخاب باشد. تخت های فلزی قیمت های مناسب تری نسبت به انواع چوبی دارند و برای خرید یک تخت فلزی دو طبقه می توانید حدود 120 هزار تومان هزینه کنید.

اما اگر دنبال یک انتخاب حرفه ای و اصولی هستید بهتر است سراغ تخت های چوبی بروید. نمونه ای از این تخت ها در بازار وجود دارد که از فضای پله به عنوان کشور استفاده کرده اند. برای خرید این تخت می توانید حدود 600 هزار تومان هزینه کنید و به جز یک تخت دو طبقه یک داور سه کشویی نیز داشته باشید.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

اگر فضای اتاق تان کمتر از ۹ متر است و قرار است یک اتاق مجهز آماده کنید پیشنهاد ما تختخواب های چندکاره است. مدل هایی که تخت در ارتفاعی در حدود یک و نیم متر از زمین قرار دارد و در بخش زیری تخت قفسه های کتابخانه و میز تحریر قرار گرفته است.
این مدل از تختخواب ها از 700 هزار تومان قیمت دارند و معمولا از mdf تولید می شوند و از این لحاظ به صرفه اند که هزینه کمتری را نسبت به خرید یک تختخواب و یک میز به طور جداگانه می پردازید.


میز تحریر و کامپیوتر

متنوع ترین قیمت های بازار مربوط به میز تحریر و میز کامپیوتر است. جنس بیشتر این مدل میزها در بازار mdf است که این انتخاب به جهت باصرفه بودن آنها برای تولیدکننده است. برای خرید این اقلام بهتر است بتوانید جنس mdf و روکش را از هم تشخیص بدهید.

روکش ها معمولا از نئوپان هستند که روکش های mdf روی آنها کشیده شده است و وزن بیشتری نسبت به mdf دارند. قیمت لوازمی که از این نوع چوب تولید می شود ارزان تر است اما معمولا این موضوع از جانب فروشنده به مشتری اعلام نمی شود.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

یک میز کامپیوتر با ابعاد ۱۲۰ در ۶۰ سانتیمتری که تنها یک قفسه مخصوص کیس و یک کشور کوچک روی آن تعبیه شده حدود ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد. این انتخاب بسته به مقدار فضا می تواند کامل تر باشد. میزهایی که با قفسه های کوچک و بزرگ فضاهایی را برای نگهداری انواع CD و DVD یا اسکنر و پرینتر دارند کمی گران تر اما کاربردی تر هستند. قیمت میزهایی با این طراحی از ۴۰۰ هزار تومان به بالا است. این میزها معمولا ۱۲۰ سانتیمتر عرض، ۱۷۰ سانتیمتر ارتفاع و ۷۰ سانتیمتر عمق دارند.


کتابخانه

کتابخانه ازجمله لوازمی است که به راحتی و بدون پیچیدگی انتخاب می شود. تنها کافیست به فضای اتاق توجه کنید و یک نمونه از کتابخانه های مناسب را باتوجه به تعداد کتاب ها انتخاب کنید.

کتابخانه های جعبه ای که مدتی است در بازار طرفداران زیادی دارد اولین و ساده ترین انتخاب است. هرکدام از جعبه ها قابلیت جا به جایی دارد که این امکان را در اختیارتان می گذارد تا هرکجا که لازم است آنها را قرار بدهید. نمونه همین کتابخانه ها نیز برای نصب روی دیوار موجود است.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

برای خرید این کتابخانه می توانید حدود ۱۴۰ هزار تومان هزینه کنید. اگر هزینه بیشتری را برای این انتخاب در نظر گرفته اید، می توانید نمونه های سایز بزرگ با درهای شیشه ای را انتخاب کنید. این مدل از کتابخانه ها کاملا ساده است و به این راحتی ها از مد نمی افتد و می توانید آنها را با بیشتر رنگ ها و سایر دکوراسیون ست کنید. قیمت یک کتابخانه چوبی ۹۰ سانتیمتر عرض، ۱۸۰ سانتیمتر طول با ۴۰ سانتیمتر عمق در خیابان حسن آباد از ۲۲۰ هزار تومان است. اگر به آن درهای شیشه ای را هم اضافه کنید قیمت به بالای ۲۵۰ هزار تومان می رسد.


دیوارها

بهترین انتخاب برای دیوارهای اتاق نوجوان استفاده از کاغذ دیواری است. برای خرید هر متر کاغذ دیواری می توانید از هشت تا 40 هزار تومان هزینه کنید. هرچه قیمت کاغذ گران تر می شود قابلیت های آن نیز بالاتر می رود. گران ترین قیمت مختص کاغذهای قابل شست و شو است. بهتر است اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید این بار هم کار را به دست استادش بسپارید تا بی جهت وقت و هزینه تان را به هدر ندهید اما برای پیشنهادهای ارزان تر می توانید از انواع رنگ استفاده کنید و حتی نقاشی را خودتان انجام دهید. البته رنگ های اکریلیک پایه آب هم از ارزان ترین و پرطرفدارترین انتخاب بازار به شمار می روند.

با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر  دهیم

برای این کار می توانید قلم رنگ های غلتکی را خریداری کرده و این کار را خودتان با کمک نوجوانان تان در کمترین زمان انجام دهید. این رنگ ها از کیلویی سه هزار تومان به بالا قیمت دارند که باید سایز اتاق را به فروشنده بگویید تا بتواند میزان کافی رنگ را برای تان محاسبه کند. این رنگ ها به سرعت خشک می شوند و قابل شست و شو هستند. از همه مهم تر اینکه با رنگ های پایه آب در مدت نقاشی بوی تینر باعث آزارتان نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      بچه ها دمتونگرم با این سایت محشرتون با با ما رو خجالت زده کریدید یه مولا

    • pari

      ای ول خوشم اومد سایتتون معرکه اس

    • parinaz

      سایتتون خیلی عالیه

    • انسيه

      زياد جالب نيست

    • اسکندر

      حالم بهم خورد:هوععععع

    • نفس

      چه سایت گندی بود . با این طور وسایل بدرد نخور دکرسیون اتاقم عضو کنم .

    • ساینا

      واقعا قشنگ مثل بقیه سایت ها که طرح های افسانه ای نیست که نشه عملیش کرد

      پاسخ ها

      • مریم

        ببین عزیزم ادم اگه بخواد پول بده یک ست باحال برمیداره نه بیاد این همه پول بده چیزای حال بهمزن بخره مخصوصا اون کتابخونه ی سفید و شلوغ

    • حنا

      اتاق من از همه ی اینا قشنگ تره

      پاسخ ها

      • yasi

        واقعا؟.....

    • درنا

      آدم اگه عاقل باشه نباید وقتشو صرف خوندن این مطالب بدرد نخور کنه.وقتم هدر رفت!!!!!!!!!!!!!!

    • روژین

      احالی بد سلیقه که میگین زشته میشه یه سایت معرفی کننین که عکس های خوبی داره به نظر نن خیلی هم خوبه

    • هلیا

      :|

    • مهتاب

      مرسييييييييييييييييي

    • غزاله

      کسانی که میاید نظر میدید لطفا مودبانه باشه اگه خوشتون نیومد لطفا بگید خوشتون نیومده نه چیز اضافه ای.نویسنده حتی اگه کپی پیست هم کرده باشه زحمت کشیده گذاشته پس اگه تشکر نمیکنید بی ادبی هم نکنید.کاش یه روزی همه ی ما ایرانی ها توی کامنت گذاشتن حواسمون جمع باشه.شاید کسی ما رو نبینه ولی ما مثل نماینده هایی از کشورمون در فضای مجازی هستیم پس بیایم نشون بدیم که ایرانی ها مردمانی بافرهنگ هستند در غیر این صورت نه تنها به شعور خودمون بلکه به شعور سایر ایرانی ها توهین کردیم.

      پاسخ ها

      • یاسمن

        باهات موافقم. ما ایرانیا یاد گرفتیم جواب دیگران رو با نیش و کنایه یا بد و بیراه بگیم. ولی با این کار ارزش خودمون رو پایین میاریم.

      • خوشگل

        صد در صد باهات موافقم

    • یاسمن

      شاید عالی نباشه ولی حداقل قابل استفاده و ساده ست

    • غزل

      ازتون ممنونم که زحمت کشیدید و این ایده هارو برای اتاقامون دادید ولی اگه میشه سعی کنید قشنگترشون کنید. ممنون

    • نرگس

      بد نبود

    • بتوچه

      چيزي كه مي خواستم نبود

    • علی

      ااااااااااااااققققققققققققققخخخخخخخ

    • المیرا

      سایت خوبیه ولی طرحاش زیادی ساده اس

    • خوشمله

      از سایت خوبتون متشکرم .................................................. .
      جای بهتر شدن را داره!!!!

    • ELHAM

      از این سایت خیلییییییییییییییییییییییییییی بدم می اید

    • nemsis

      خـب برای کسایی که بودجه زیادی ندارن این راهکارا خیلی خوبن...!
      البته اگه کسی میتونه از هارمونی رنگ ها سر در بیاره میتونه با کمک این مطالب ایده های محشری برای اتاقش داشته باشه ^.^

    • ژاکلین

      اِممممم بدک نبود برای کسایی که میخوان باقیمت کم اتاقشونو زیبا کنند ولی اگه میخواین خیلی سلیقه به خرج بدیمواز چیز های شیکتر استفاده کنیم قیمتش بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج