۲۳۷۵۸۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اکران «امروز» در هوای آزاد +عکس

فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در سی‌ویکمین فستیوال بین المللی «دیندو» فرانسه به روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی در تاریخ ۲۳ آوست با زیرنویس فرانسه در این فستیوال به نمایش درآمد و طبق گفته‌ی مدیر هنری این رویداد سینمایی مورد استقبال فراوانی از طرف سینمادوستان قرار گرفت.

جشنواره بین‌المللی فیلم «دیندو» در طبیعت زیبای دهکده «دیندو» واقع در ۱۵۰ کیلومتری شهر «تولسو» برگزار می شود و ویژگی منحصر به فرد این رویداد سینمایی نمایش تمامی فیلم‌ها در آمفی‌تئاتر هوای آزاد با گنجایش ۷۰۰ نفر است.

میرکریمی پیش از این نیز در سال ۲۰۰۱ با فیلم «کودک و سرباز» اولین ساخته بلند سینمایی خود در هفدهمین دوره جشنواره فیلم «دیندو» فرانسه حضور داشته است.

فیلم «امروز» اولین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره‌ فیلم تورنتو تجربه کرد و سپس در جشنواره فیلم «رباط» مراکش موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد برای پرویز پرستویی شد.

این فیلم در ادامه حضورهای بین‌المللی خود راهی جشنواره فیلم «تسالونیکی» یونان و «استکهلم» سوئد شد و پس از آن در هجدهمین دوره جشنواره شب‌های سیاه تالین در کشور استونی موفق به کسب جایزه فیپرشی و همچنین جایزه کلیسای جهانی شد و پس از آنئنیز در چندین رویدادسینمایی دیگر از جمله جشنواره فیلم «تسالونیکی» یونان، «استکهلم» سوئد، شب‌های سیاه تالین در کشور استونی، جشنواره‌های فیلم «گوا» در هند، «تفلیس» گرجستان و همچنین جشنواره فیلم «پالم اسیرینگز» آمریکا و جشنواره فیلم استانبول ترکیه به نمایش گذاشته شد.

فیلم «امروز» در ادامه حضور در رویدادها سینمایی بین‌المللی در بخش مسابقه هشتمین فستیوال ایرانیان سانفرانسیسکو در تاریخ ۲۶ و ۲۷ سپتامبر (چهارم و پنجم مهرماه) نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

پخش بین‌المللی فیلم رضا میرکریمی، نسرین میرشب است که در آن پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • DAvid

      فیلمش خوب نیست کلا 3 تا بازیگر داره تو لوکیشن های تکراری تاکسی و بیمارستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج