۲۳۸۱۰۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

مستربين با «بلک ادر» باز مي‌گردد؟!

شخصيتي که روان اتکينسون با آن به شهرت رسيد، دوباره قرار است جان بگيرد.

بانی فیلم: شخصيتي که روان اتکينسون با آن به شهرت رسيد، دوباره قرار است جان بگيرد.

توني بلک بورن خبر داده که قرار است تا «بلک ادر» کاراکتر مشهور تلويزيون انگلستان را دوباره به قاب کوچک برگردد. وي که نقش دوست صميمي اتکينسون به نام بالدريک را در سريال کمدي سيتکام انگليسي «بلک ادر» بازي مي‌کرد، اين خبر را به روزنامه سان داده است و گفته: «من فکر مي‌کنم توليد سري جديدي از مجموعه «بلک ادر» در راه است و به نظرم همان‌ گروه بازيگران قبلي در اين سري بازي خواهند داشت».

البته او در عين اظهار اميدواري براي توليد سري جديد اين مجموعه، از يک سو آن را اقدامي مخاطره‌آميز نيز دانسته و گفته چون مردم نسبت به تک تک اجزاي اين سريال آشنايي و ذهنيت دارند، بايد در راه توليد آن با احتياط گام برداشت. او يک شوخي با ميزان دستمزد هيولوري بازيگر معروف انگليسي سريال «دکتر هاوس» هم کرده است. چهره‌اي که در چند نقش فرعي در اين سريال از جمله شاهزاده جرج و سروان جرج نيز بازي کرده بود، اما رقم دستمزد او به اندازه امروز بالا نبود!

مستربين با «بلک ادر» باز مي‌گردد؟!

توني بلک بورن به مزاح گفته است: «تنها مشکل بزرگ براي ادامه ساخت بلک ادر، فراهم کردن دستمزد بسيار بالاي هيولوري است؛ چون او وقتي طي سالهاي ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ در سريال «دکتر هاوس» بازي مي‌کرد، براي هر اپيزود نزديک به ۲۵۰ هزار دلار پول مي‌گرفت. او حالا براي خودش بدل به يک ستاره شده است و ديگر نمي‌توان با رقم‌هاي پايين او را راضي به بازي در دنباله بلک ادر کرد!». گفته مي‌شود هيولوري پس از اين سريال، براي بازي در ساير آثار تلويزيوني براي هر اپيزود ۷۰۰.۰۰۰ دلار مي‌گرفت که در گينس هم ثبت شد!

بلک ادر طي سالهاي ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ در شبکه يک بي‌بي‌سي تهيه مي‌شد و روان اتکينسون نقش اصلي آن را بازي مي‌کرد و ديگر ستاره‌هاي آن تيم مکلنري، استفان فراي و ميراندا ريچاردسون بودند. فراي در کنار بن التون و خود اتکينسون فيلمنامه‌هاي اين سريال را نيز مي‌نوشتند. داستان اين سريال کمدي در قرن نوزدهم ميلادي مي‌گذشت و قصه يک پيشخدمت به نام ادموند بلک ادر با بازي اتکينسون را به تصوير مي‌کشد که به يک شاهزاده بي‌شخصيت و سبکسر با نام جرج خدمت مي‌کرد. اين سريال در سايت IMDB، ۸/۸ از ۱۰ امتياز را گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج