۲۳۹۳۲۲
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

حضور معتاد کارتن خواب در شبکه خبر! +عکس

برنامه پیشخوان خبر، که به موضوع اعتیاد و ساماندهی معتادان بی سرپناه می پرداخت، یک معتاد کارتن خواب با حضور در استودیو شبکه خبر در برابر سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی قرار گرفت و به بیان مشکلات این قشر پرداخت.در خلال این برنامه یک معتاد بی سرپناه برای مواجه مستقیم با مسولان به استودیو شبکه خبر هدایت شد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: برنامه پیشخوان خبر، که به موضوع اعتیاد و ساماندهی معتادان بی سرپناه می پرداخت، یک معتاد کارتن خواب با حضور در استودیو شبکه خبر در برابر سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی قرار گرفت و به بیان مشکلات این قشر پرداخت.

در خلال این برنامه یک معتاد بی سرپناه برای مواجه مستقیم با مسولان به استودیو شبکه خبر هدایت شد. وی اعلام کرد تاکنون ۵ بار به کمپ ترک اعتیاد رفته اما به دلیل نبود کار و انگیزه زندگی مجددا گرفتار اعتیاد شده است.

حضور معتاد کارتن خواب در شبکه خبر! +عکس

این فرد معتاد با اشاره به مشکلات جامعه و نداشتن کار و درآمد گفت: هربار که بوسیله پلیس دستگیر می شود بعد از دو روز به سطح خیابان باز می گردد. همچنین محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی هم در برنامه حضور داشت.

سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به ناهماهنگی ها و مشکلات در بحث ساماندهی معتادان کارتن خواب، گفت: برخی دستگاهها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند.

حضور معتاد کارتن خواب در شبکه خبر! +عکس

این برای نخستین بار در رسانه است که یک آسیب دیده اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی و در مواجه مستقیم با پلیس و مقام مسئول در سازمان بهزیستی قرار می گیرد و سخن می گوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی کاری بی پولی بی انگیزگی تضاد شدید طبقاتی و بسیاری بدبختی های دیگر از عوامل افسردگی و کشیده شدن بطرف اعتیاد و پوچی است

    • امیر

      کو گوش شنوا ؟

    • بدون نام

      آفرین کار درستی کردن که مواجهه مستقیم برگزار کردند

    • بدون نام

      خیلی جالب بود :) واقعا عکس روزه

    • احسان

      کار خیلی خوب و جالبیه

    • معمار

      زنگی ، امید، عشق، نشاط، سرگرمی و ... اگه باشه کسی به طرف اعتیاد نمیره

    • علیرضا

      همه این مشکلات از بی مسئولیتی مسئولینه .

    • بدون نام

      این برای* نخستین بار *در رسانه است که یک آسیب دیده اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی و در مواجه مستقیم با پلیس و مقام مسئول در سازمان بهزیستی قرار می گیرد و سخن می گوید. . . . . . . خیلی جالبه !!! بعد هم بدون مواجهه مستقیم با این افراد میخواهند کار انجام بدهند!!!

    • بدون نام

      بله برای حل مشکل باید با آن روبرو شد

    • بدون نام

      بالاخره شبکه خبر یک کار درست انجام داد

    • ایمان

      جلو همشون لیوان گذاشتن اما جلو این بنده خدا هیچی نیست. فهم و شعورشون در همین حده

    • بدون نام

      ليوانا رو نگاه كردين؟من گريه كردم،حاظر نشدن يه ليوان اب براس بزارن

    • سجاد

      سلام همونطور که گفتین نشون دادن این جور برنامه ها و واردن مسولین خوبه اما جدی تر برخورد کنین فقط یه برنامه اخر کار نباید باشه پیگیری کنین که کارشون رو انجام بدن یادمون نره که این وظیفه مسولین هست نه لطف اونا پس ازشون با قاطعیت بخواین که کارشون رو درست انجام بدن نه الکی تشکر کنیم و دست خواهش دراز کنیم متاسفانه بد جا افتاده همه فکر میکنن باید هزار دفعه خواهش کنیم نه اگه کسی نمیتونه این وظیفه رو انجام بده محول کنه ب کسی دیگه چرا ین روند ادامه دار باشه ؟
      تو تصویر هم مشخصه که این دوست عزیزمون رو جز افراد این جامعه به حساب نیاوردن حالا اگه یه مسولی بود شیرینی هم جلوش میزاشتن این ها بیمار هستن نه مجرم باهاشون برخورد نداشتین نمیدونین چقدر سختی کشیدن گناهی ندارین وقتی شما اینجور تبعیض قایل میشین وای به حالا دیگران متاسفم برا مجری و تهیه کننده این برنامه ادم داغون میشه این صحنه رو میبینه

    • پناهنده

      تادراین مملکت تظاهر حاکم برواقعیت است هیچ چیزی درست نمی شود بعد ازاین برنامه همه به هم تبریک می گویند که برنامه خوبی ازآب درآمد ودیگر ماجرا فراموش می شود میگویید نه خوب پس ببینید !!!

    • الی

      با نظر سجاد موافقم واقعا این همه دو رویی خجالت داره واقعا متاسفم برای واژه ی انسانیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج