جاباما
۲۳۹۹۰۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین خبر درباره قیمت نان

بر اساس گفته های معاون وزیر جهاد کشاورزی در حال حاضر افزایش قیمت مطرح نیست و قیمت نان همان قیمت سال گذشته است.

خبرآنلاین: علی قنبری، معاون وزیر جهاد کشاورزی در برنامه روزآمد که هرروز صبح از شبکه ۵ پخش می شود در مورد وضعیت تولید گندم کشور گفت:« امسال وضعیت خرید گندم خیلی خوب بوده است. به صورت تضمینی ۷ میلیون ۸۶۰ هزار تن گندم خریده ایم به که به ۸ میلیون تن نیز خواهد رسید. پارسال ۶.۷ میلیون تن خرید داشتیم که امسال نزدیک به ۸ میلیون تن می توانیم بخریم؛ یعنی رشد قابل توجه خواهیم داشت. »

او نیاز نیاز مصرفی خبازان کشور را ۸ میلیون تن عنوان کرد و گفت:« به اندازه نیاز کشورمان تولید کرده ایم و امسال نیازی به واردات گندم نخواهیم داشت. »

معاون وزیر جهاد کشاورزی در بخشی از توضیحات خود درباره گلایه هایی که در باب صادرات آرد وجود دارد گفت:«اتفاقا تشویق می کنیم. اگر کسی بتواند گندم را خودشان بخرد یا از ما به صورت امانی تحویل بگیرد و تبدیل به آرد کند ارزش افزوده ایجاد کند و برای کشور ارز آوری داشته باشد ما کمک می کنیم؛ از این کار استقبال می کنیم .بنابراین کارخانجات آرد از امروز آمادگی داشته باشند برای صادرات آرد و ما کمک می کنیم که این کار انجام شود و ارز آوری برای کشورمان را به دنبال داشته باشیم.»

وی در پاسخ به جایگزین کردن محصولات استراتژیک و دستور کار قرار داد آن ها به جای محصولاتی که تولید آن تعریف اقتصادی ندارند گفت:« می توان این کار را انجام داد اما مقداری مدیریت و انگیزه می خواهد که برای گندم تقریبا این کار را انجام داده ایم. یعنی در حال حاضر با توجه به قیمت خرید تضمینی قیمت نسبت خوبی است و قیمت گندم تضمینی ما از گندم وارداتی بیشتر است و برای کشاورزان صرف می کند. در حال حاضر افزایش تولید گندم نسبت به سال گذشته و دوسال گذشته مبین همین واقعیت است.»

قنبری درباره افزایش قیمت نان در سال جاری گفت:«در حال حاضر افزایش قیمت مطرح نیست. قیمت نان همان قیمت سال گذشته است. ما یارانه می دهیم و گندم نزدیک به ۱۲۰۰تومان می خریم و ۶۶۵ تومان به کارخانجات آرد می دهیم که به خبازان بدهند. بنابراین افزایش قیمت مطرح نیست. منتها مباحثی از نظر کارشناسی وجود دارد که ما بتوانیم قیمت هارا به صورت آزاد در بیاوریم و مازاد درآمد را به افراد نیازمند بدهیم با اینکه در بحث یارانه ها وجود دارد که این کار صرف و صلاح کشور است و از هدر رفتن نان پرهیز می شود و از قاچاق آن پرهیز می شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • korosh

      مردم فقط نان میخوردند . اونم از دستشون بگیرید بمیرند خیالتان راحت بشه

    • شهر سوسنگرد

      تو را خداااا نه فیمت هاااا رو بدین بالاااااا
      کیفیت نون بالاسسسس
      نظارت ماموران بهداشت هم بالای بالاس!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج