۲۴۰۶۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزارت نیرو: قیمت برق افزایش نمی یابد

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص وضعیت افزایش قیمت برق گفت: هنوز برنامه مشخصی برای افزایش تعرفه‌های برق نداریم و هر تصمیمی در این زمینه وابسته به نظر دولت است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص وضعیت افزایش قیمت برق گفت: هنوز برنامه مشخصی برای افزایش تعرفه‌های برق نداریم و هر تصمیمی در این زمینه وابسته به نظر دولت است.

هوشنگ فلاحتیان با اشاره به تمهیدات وزارت نیرو برای انرژی‌های تجدید پذیر، اظهار کرد:وزارت نیرو در نظر دارد در طول برنامه ششم توسعه سالانه ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه تجدید پذیر را راه‌اندازی و وارد شبکه سراسری برق کشور کند.

وی ادامه داد: به عبارتی وزارت نیرو در نظر دارد در طول پنج سال آینده ۵۰۰۰ هزار مگاوات نیروگاه بادی با ظرفیت توربین‌های ۲.۵ مگاوات و حتی به بالا را در کشور ایجاد کند و برنامه‌هایی را برای آن در نظر گرفته است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه در حال حاضر کشور توانسته است به گروه کشور‌های دارای تکنولوژی ساخت داخل توربین و نیروگاه‌های ۲.۵ مگاوات بپیوندد، گفت: خوشبختانه نه تنها می‌توانیم نیاز داخل کشور را تامین کنیم بلکه می‌توانیم تولید کننده و صادرکننده این تجیزات به کشور‌های پیرامون و سراسر دنیا باشیم.

فلاحتیان در خصوص وضعیت صنعت برق در دوران تحریم و تمهیدات در نظر گرفته شده برای دوران پسا تحریم،اظهار کرد:اگر فعالیت همکاران برقی در وزارت نیرو،توانیر و گروه مپنا نبود قطعا در طول سال‌های تحریم این صنعت با چالش‌هایی مواجه می شد .

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای گذر از دوران تحریم،گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت توانستیم برق کشور را تامین کنیم و قطعا از این به بعد نیز سطح خودکفایی کشور روز به روز افزایش می‌یابد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه برای دوران پسا تحریم نیز برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده است،اظهار کرد: بر اساس این تمهیدات هرگونه مذاکره و یا سرمایه گذاری خارجی منوط به انتقال فناوری به داخل کشور است.

فلاحتیان با بیان اینکه هدف ما ساخت تجهیزاتی است که در داخل توان آن را داریم، گفت: قصد داریم با تشویق سرمایه‌گذاران داخلی از تجهیزات داخلی خودکفایی و توانایی کشور را ارتقا دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج