۲۴۰۸۴۲
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

شوميز هایی برای تمام فصول

اينو با چي بپوشم؟

اين بار كه راهي خريد شديد، به بلوزهاي شوميز يا بلوزهايي كه برگرفته از اين مدل هستند، نگاهی بيندازيد. شوميزها مدل كلاسيكي كه دور از دنياي مد، هميشه شيك هستند و مي‌توانيد در موقعيت‌هاي مختلف از نيمه‌رسمي تا دورهمي‌هاي ساده از اين مدل بلوز استفاده كنيد.

اينو با چي بپوشم؟
مجله سیب سبز: اين بار كه راهي خريد شديد، به بلوزهاي شوميز يا بلوزهايي كه برگرفته از اين مدل هستند، نگاهی بيندازيد. شوميزها مدل كلاسيكي كه دور از دنياي مد، هميشه شيك هستند و مي‌توانيد در موقعيت‌هاي مختلف از نيمه‌رسمي تا دورهمي‌هاي ساده از اين مدل بلوز استفاده كنيد.

اينو با چي بپوشم؟

اينو با چي بپوشم؟

شلوارهاي ميدي يا شلوارها با قد ۹۰ سانتي‌متر براي دورهمي‌هاي تابستاني و زنانه انتخاب خوبي هستند چون ست لباس شما را از سادگي يك بلوز و شلوار خارج مي‌كنند. تركيب رنگ مشكي و خاكستري، ستي تيره براي شما درست مي‌كند و به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم با شال و كفشي قرمز، رنگ و شادي را به ست خودتان بياوريد. كفشي كه براي اين مدل شلوار در يك ‌مهماني ساده يا دورهمي انتخاب مي‌كنيد بهتر است با پاشنه باريك ۳ سانتی‌متري باشد.

اينو با چي بپوشم؟

وقتي در يك ست از شال استفاده مي‌كنيد بايد بي‌خيال گردنبندهاي كوتاه شويد چون زير شال ديده نمي‌شوند؛ در چنين مواقعي يا از گوشواره‌هاي بزرگ و چشمگير يا از گردنبند رشته‌اي بلند با گوشواره ساده استفاده كنيد.

اينو با چي بپوشم؟

بهتراست يك كيف با دسته كوتاه به رنگ مشكي در كمدتان داشته باشيد، در بيشتر مواقع براي ‌مهماني، رستوران و ساير موقعيت‌هاي نيمه رسمي به كمكتان مي‌آيد.

بلوز شوميز در كنار شلوار راستا يك انتخاب كلاسيك است كه هر خانمي را كشيده‌تر و لاغرتر نشان مي‌دهد ولي براي اينكه ست شما از سادگي خارج شود. سراغ يك شلواربا رنگ متفاوت برويد. تمام رنگ‌ها در كنار خاكستري زيبايي و جلوه دارند؛ زرد، نارنجي، بنفش، سبز و. . . همگي مي‌توانند انتخاب شما باشند.

اينو با چي بپوشم؟

در ادامه اين انتخاب به كيف، كفش يا. . . در همان رنگ فكر نكنيد چون فضاي ست شما را از زنانه به فانتزي و دخترانه تغيير مي‌دهد؛ در مقابل با اضافه كردن اكسسوري‌هاي مشكي مثل ساعت، گردنبند، كيف و كفش، ست‌تان را شيك و برازنده كنيد.

اينو با چي بپوشم؟

براي اين ست هم از كفش با پاشنه كوتاه استفاده كنيد چون مناسب يك ‌مهماني ساده است.

ويژگي يك بلوز شوميز خاكستري اين است كه مي‌توانيد با شلوغ‌ترين وپرنقش‌ترين دامن خود بپوشيد ولي نكته در انتخاب بقيه ست است. شما براي ادامه ست و به خصوص كفش، احتياج به رنگ طلايي يا نقره‌اي داريد چون در ميان نقش‌هاي دامن كار شده است. هميشه به خانم‌ها پيشنهاد مي‌كنيم يك جفت كفش نقره‌اي يا طلايي در كمدشان داشته باشند چون در بسياري مواقع به كار مي‌آيد و مي‌تواند كمبود رنگ كمد كفش شما را جبران كند.

اينو با چي بپوشم؟

رنگ اكسسوري‌هاي‌تان را هم براساس رنگ كفش انتخاب کرده، از استفاده همزمان رنگ طلايي و نقره‌اي پرهيز كنيد چون آراستگي را از ست شما دور مي‌كنند.

اينو با چي بپوشم؟

شلوارهاي طرحدار بخشي از مد امسال هستند كه شايد شما هم خريده باشيد. شوميز انتخاب خوبي براي همراه شدن با اين شلوارهاست. نمونه‌اي كه ما انتخاب كرديم، نقش‌هاي خاكستري دارد؛ به همين دليل مي‌توانيم خاكستري را به عنوان رنگ اصلي ست انتخاب و ديگر بخش‌ها هم به كار ببريم؛ مثل كيف و كفش.

اينو با چي بپوشم؟

اگر رنگ ديگري مانند زرشكي در شلوار طرحدار شما استفاده شده بود، پيشنهاد مي‌كرديم بقيه ست را هم در همان رنگ انتخاب كنيد. چند رشته مرواريد به عنوان دستبند و يك گوشواره مرواريد مي‌تواند لوكس بودن شما را نشان دهد.

اينو با چي بپوشم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج