۲۴۰۹۹۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سایت ضد انقلابِ حامی خاندان هاشمی

روزنامه آرمان روابط عمومی که این روزها نام خود را به آرمان امروز تغییر داده است بیش از آنکه با این نام شناخته شود، با عنوان روزنامه خاندان هاشمی شناخته می شد.

سایت ضد انقلابِ حامی خاندان هاشمی





هفته نامه اصولگرای «پنجره» در شماره جدید خود نوشت: روزنامه آرمان روابط عمومی که این روزها نام خود را به آرمان امروز تغییر داده است بیش از آنکه با این نام شناخته شود، با عنوان روزنامه خاندان هاشمی شناخته می شد.

آرمان این روزها رقیبی جدید پیدا کرده است که برخلاف این روزنامه نه در داخل ایران بلکه از خارج از کشور به روز می شود. سایت ضد انقلاب «کلمه» که پس از انتخابات 88 به دفاع از کاندیدای شکست خورده انتخابات آن سال و مخالفت با جمهوری اسلامی می پردازد؛ این روزها و پس از به زندان افتادن آقازاده مجرم هاشمی رفسنجانی، در حال رقابت با روزنامه آرمان در دفاع از این خانواده است.

در حالی که روزنامه آرمان پس از به زندان افتادن محمدرضا رحیمی تیتری منفی انتخاب کرده بود، پس از رفتن مهدی هاشمی به اوین تلاش کرد تا از زاویه ای متفاوت به زندان رفتن یک مفسد اقتصادی ورود کند.

با این حال «کلمه» از این هم فراتر رفته و در روزهای آغازین دستگیری مهدی هاشمی در گفتگویی که با فائزه هاشمی، دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت انجام دده بود، بدون اشاره ای به اتهامات مهدی هاشمی، از قول وی مدعی شده بود که: «این فشارها به خاطر تاثیر و نقش مؤثر آقای هاشمی است؛ نقش تعیین کننده ای که ایشان به ویژه در انتخابات سال 92 داشتند.

الان این فشارها و اتهامات واهی به خانواده ایشان با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد که کاملا نتیجه عکس خواهد داد. در درخواست اعاده دادرسی هم باز علی رغم اینکه وعده داده شد پرونده را به یک قاضی بی طرف می دهند، باز تحت فشار پرونده را به آقایی که نمی خواهم نامش را بگویم می دهند.»

اما «کلمه» در دفاع از خاندان هاشمی پا را فراتر از این گذاشته و از قول عفت مرعشی می نویسد: «قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس در پی خواهد داشت.»

این روند پس از قطعی شدن حکم مهدی هاشمی نیز ادامه یافت و بلافاصله پس از به زندان افتادن مهدی هاشمی، «کلمه» در خبری مدعی شد که رییس زندان اوین به خاطر خوش رفتاری با وی برکنار شده است.

همچنین به فاصله کمی از این خبر، باز هم همین وب سایت، خبر حمله ور شدن یکی از کارمندان سابق وزارت اطلاعات به مهدی هاشمی در زندان اوین را منتشر کرد.

به نظر می رسد این روزها «کلمه» نیز مانند آرمان، هدفش عدم توجه به جرم های مهدی هاشمی و دفاع بی چون و چرا از خاندان هاشمی در ماجرای محکومیت مهدی هاشمی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستان

      برترین سایت برترین ها که از جناح ... سرچشمه میگیرد بغیر از ان دیگر به هیچ جناحی وابسته نیست

    • علیرضا

      لعنت بر سران فتنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج