۲۴۱۶۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد

بچه‌هاي امروز به واسطه دنياي ديجيتال با يك حافظه چند گيگابايتي عكس روبه‌رو هستند و فرداها مي‌توانند لحظه به لحظه دوران شيرين كودكي را مرور كنند. به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم وسواس بيشتري در انتخاب لباس بچه‌هاي‌تان به خرج دهيد چون خيلي زود به دليل اين انتخاب‌ها مواخذه مي‌شويد.

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد
مجله سیب سبز: اگر هر كدام از ما يك آلبوم عكس از دوران كودكي داريم كه با تماشاي آن خاطره روزهاي خوشي برايمان زنده مي‌شود، بچه‌هاي امروز به واسطه دنياي ديجيتال با يك حافظه چند گيگابايتي عكس روبه‌رو هستند و فرداها مي‌توانند لحظه به لحظه دوران شيرين كودكي را مرور كنند. به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم وسواس بيشتري در انتخاب لباس بچه‌هاي‌تان به خرج دهيد چون خيلي زود به دليل اين انتخاب‌ها مواخذه مي‌شويد. مهم‌ترين نكته اين است كه تلاش كنيد كه در هر موقعيت، لباسي مناسب فضا و شرايط به تن فرزندتان كنيد.

براي يك ‌مهماني رسمي

شب‌نشيني با بزرگترها

اگر قرار است فرزندتان، شما را در يك ‌مهماني يا برنامه رسمي همراهي كند، پس مثل خود شما به يك لباس رسمي‌تر احتياج دارد. در اين موقعيت انتخاب براي دخترها به مراتب ساده‌تر است. يك پيراهن با دامن كمي پفي با پارچه ساده يا طرحدار همان چيزي است كه شما احتياج داريد. يك كفش عروسكي با يك اكسسوري مثل گوشواره يا تل مي‌تواند فرشته كوچولوی شما را زيباتر كند. در شماره پيشين مجله مجموعه‌اي از ست‌هاي مناسب براي ‌مهماني را معرفي كرديم.

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد

دقت كنيد در چنين مراسمي از اكسسوري‌هاي پلاستيكي محبوب ميان دختربچه‌ها استفاده نكنيد. پسرك شما هم براي اين مراسم، احتياج به يك ست نيمه رسمي دارد. تركيب يك پيراهن مردانه و شلوار جين براي اين كار مناسب است اما بايد دور كفش‌هاي اسپرت را خط بكشيد چون ست كودك شما را از حالت نيمه رسمي خارج مي‌كند. براي خاص‌ كردن انتخاب‌تان هم پيشنهاد مي‌كنيم از پاپيون استفاده كنيد. اين پاپيون بايد با توجه به جين بودن شلوار، نقشي اسپرت داشته باشد مثل چارخانه. يادتان باشد سراغ پاپيون‌هاي براق و رسمي نرويد چون تناسبي با ساير انتخاب‌ها ندارد.

مناسب براي پارك و تفريح

لحظه‌هاي شور و هيجان

عصرهاي مطبوع تابستان را به سادگی از دست ندهید. اين لحظه‌ها بهترين فرصت براي بازي، شادي و خوشحالي بچه‌هاست. براي چنين ساعاتي ما بلوز و شلوارك را، چه براي دخترها و چه پسرها پيشنهاد مي‌كنيم تا ضمن راحتي، تيپي تابستاني و جذاب داشته باشند. يكي از مدهاي اين فصل براي دختر بچه‌ها، بلوز و شلوارك‌هاي سرهم است كه پيشنهاد مي‌كنيم از پارچه‌اي خنك انتخاب كنيد؛ جين‌هاي نازك انتخاب خوبي هستند چون دست شما را براي ست كردن باز مي‌گذارند.

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد

براي پسر بچه‌ها هم مي‌توانيد از تركيب شلوارك جين و تي‌شرت استفاده كنيد. فقط دقت كنيد تي‌شرت از جنس نخي باشد تا در تعرق حساسيت پوستي براي فرزند شما به وجود نياورد. صندل‌ها هم بهترين همراه تابستاني بچه‌ها هستند كه براي دخترها مي‌توانيد سراغ رنگ‌هاي شادتر و پسربچه‌ها رنگ‌هاي تيره‌تر مثل قهوه‌اي، سورمه‌اي و. . . برويد. بهترين اكسسوري فصلي براي بچه‌ها كلاه است كه از صورت آنها در برابر آفتاب محافظت مي‌كند. اگر كودك شما اهل كلاه نيست، با ضدآفتاب از پوست لطيف او مراقبت كنيد.

براي تولدها

راحت و مجلسي

براي بچه‌ها داشتن يك جشن تولد در كنار دوستان‌شان از هر اتفاقي خوشايند‌تر است. براي شركت درسريال تولدهاي بي‌پايان فرزند شما به يك لباس راحت احتياح دارد و شيك‌پوشي او هم بايد حفظ شود. دختر شما به يك پيراهن ساده و راحت دخترانه همراه با يك جفت كفش عروسكي احتياج دارد.

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد

در انتخاب اين پيراهن بهتر است رنگ‌هاي شاد مثل صورتي، نارنجي، سرخابي را انتخاب و با كفش آن ست كنيد. بلوز و شلوار انتخابي پسرتان را هم با انتخاب يك پيراهن مردانه و پاپيون مي‌توانيد متفاوت كنيد. اگر مي‌خواهيد پسر شما صاحب يك تيپ متفاوت و جذاب شود، بايد به جاي شلوار هم از شلوارك استفاده كنيد.

براي محیط‌های فرهنگی


دلبركان شاد

حالا كه قرار است دسته جمعي به يك رستوران يا تماشاي يك فيلم برويد، انتخاب لباس بچه‌ها كمي سخت مي‌شود. اين لباس بايد راحت ولي برازنده فرزند شما باشد. در چنين موقعيتي بهتر است براي دختربچه‌ها از پيراهن گشاد و با توجه به فصل صندل استفاده كنيد. تي‌شرت و شلوارك پسرتان را هم با كفش كتاني بپوشانيد تا طولاني شدن مراسم باعث آزار و اذيت‌شان نشود.

فرزند شما می تواند خوش‌ تيپ‌ ترين باشد

براي فصل تابستان و شيطنت‌هاي پسربچه‌ها در اين فصل به فكر يك كتاني با رنگ روشن باشيد چون كتاني مشكي يا قهوه‌اي باعث تيره و زمستاني شدن لباس‌شان مي‌شود و به خصوص با شلوارك جين روشن هماهنگي چشمگيري ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج