۲۴۲۶۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معاون ستاد امر به معروف:

تشکیل گروههای ۱۰ نفره تذکر زبانی

معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر از جذب و ساماندهی گروه های ۱۰ نفره امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر از جذب و ساماندهی گروه های ۱۰ نفره امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

سیدمهدی امینی به خبرنگاران در سمنان گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جذب و ازماندهی گروه های ۱۰ نفره امر به معروف و نهی از منکر برای تذکر زبانی آغاز شده است.

وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و ۶۰۰ گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل می شود.

وی بر استفاده از تجربه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده در حوزه های سازمانی، مساجد، هیات های مذهبی و اصناف، پس از آموزش های لازم برای تذکر زبانی، فعالیت خود را آغاز می کنند.

امینی تاکید کرد: اجرای فریضه مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تعامل تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور نمایندگان تشکلهای مردم مختلف سمنان حضور یافت و درباره قانون حمایت از آمران به معروف و نحوه سازماندهی نیروها توضیحاتی ارایه داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در دیدار با سیدمهدی امینی با بیان اینکه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی لازم است، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده شروع شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، بهترین راه اصلاح جامعه و ریشه کن کردن منکرات را امر به معروف و نهی از منکر دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج