۲۴۲۸۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اجرای کنسرت در قزوین با تفکیک جنسیتی!

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست های متعدد مردم مبنی بر جلوگیری از اختلاط در کنسرت ها گفت: استان قزوین ظرفیت برگزاری کنسرت مختلط را ندارد و به خواست مردم باید این کنسرت ها با شرایط ویژه ای برگزار شود.

تابناک: کنسرت در استان قزوین یکی از برنامه هایی است که یا لغو می شود که البته مدت زیادی است استان قزوین کنسرت را با این دید می بیند و یا با حواشی زیادی همراه است.

کنسرتی که امروز در بسیاری از شهرهای ایران به راحتی برگزاری می شود اما در قزوین باید پروسه ای طولانی را طی کند و حتی چه بسا پیوست امنیتی با خود به همراه داشته باشد.

با همه این ها و البته مطالبات مردمی احمدی مدیر کل ارشاد قزوین چندی قبل خبر از برگزاری دوباره کنسرت ها در قزوین داد خبری که دیری نپایید با واکنش امام جمعه قزوین و برخی از مسئولین همراه شد و در آخرین اعلام نظرات امام جمعه قزوین برگزاری کنسرت در شهر را اختلاط و گناه دانست و خواستار تفکیک جنسیت در برگزاری کنسرت ها در قزوین شد این در حالی است که قانونی در این براه وجود ندارد. در این خصوص در گفت گو با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ماجرای برگزار شدن یا نشدن کنسرت در قزوین را دنبال کردیم.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی درگفت و گو با تابناک گفت: ما مخالف برگزاری کنسرت نیستیم اما حرف ما این است که در استان مذهبی قزوین باید دقت بیشتری در خصوص برگزاری کنسرت ها انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر قانون برگزاری کنسرت در کشور وجود دارد اما نحوه برگزاری آن برای ما سوال است و در خواست و توصیه ما به متولیان فرهنگ قزوین این است که با شرایط استان را در برگزاری کنسرت ها در نظر گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر آقای عابدینی هم در این مورد لغو کامل کنسرت ها نبوده است اما بنا به درخواست مردم خواسته ایم تا این کنسرت ها با کمترین اختلاط همراه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: مردم استان قزوین مردمی مذهبی و ولایت مدار هستندو درخواست خود این مردم بوده است که نماینده ولی فقیه در استان در این مورد وارد شوند و رای و نظر مردم را به گوش متلویان فرهنگ برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج